Problém s automatizovaným zúčtováním (ACH) dnes způsobil zpoždění vkladů v několika velkých bankách, včetně Bank of America, Chase, US Bank, Truist a Wells Fargo. Problém byl původně identifikován v pátek, kdy Bank of America informovala své zákazníky o možných zpožděních a připsala problém spíše celému odvětví než konkrétní bance. Postiženy byly přímé vklady výplat, což zákazníkům způsobilo nepříjemnosti. Tento incident připomíná podobnou událost z ledna, kdy problémy s převody Zelle vedly k poplatkům za přečerpání, ztrátě peněz a záporným zůstatkům na účtech online zákazníků Bank of America.
V rámci řešení současné situace Bank of America doporučila zákazníkům, aby v zájmu bezpečnosti účtu udržovali soukromou komunikaci. Ujistila zákazníky, že jejich účty jsou v bezpečí a že aktualizace zůstatků bude poskytnuta, jakmile budou vklady přijaty. V tuto chvíli nebyla od zákazníků vyžadována žádná opatření. Problém byl poprvé nahlášen prostřednictvím služby Downdetector a potvrzen zdrojem z oboru, který upřesnil, že se nejedná o problém specifický pro banku, ale o problém v celém odvětví. Federální rezervní systém, americké ministerstvo financí ani banky, kterých se tato záležitost týká, se však k ní bezprostředně nevyjádřily.
Problém s automatizovaným zúčtováním dnes způsobil zpoždění vkladů v několika velkých bankách, včetně Bank of America, Chase, US Bank, Truist a Wells Fargo. Problém byl původně identifikován v pátek, kdy Bank of America informovala své zákazníky o možných zpožděních a připsala problém spíše celému odvětví než konkrétní bance. Postiženy byly přímé vklady výplat, což zákazníkům způsobilo nepříjemnosti. Tento incident připomíná podobnou událost z ledna, kdy problémy s převody Zelle vedly k poplatkům za přečerpání, ztrátě peněz a záporným zůstatkům na účtech online zákazníků Bank of America.
V rámci řešení současné situace Bank of America doporučila zákazníkům, aby v zájmu bezpečnosti účtu udržovali soukromou komunikaci. Ujistila zákazníky, že jejich účty jsou v bezpečí a že aktualizace zůstatků bude poskytnuta, jakmile budou vklady přijaty. V tuto chvíli nebyla od zákazníků vyžadována žádná opatření. Problém byl poprvé nahlášen prostřednictvím služby Downdetector a potvrzen zdrojem z oboru, který upřesnil, že se nejedná o problém specifický pro banku, ale o problém v celém odvětví. Federální rezervní systém, americké ministerstvo financí ani banky, kterých se tato záležitost týká, se však k ní bezprostředně nevyjádřily.