Britská luxusní módní značka Burberry se potýká s problémy, protože globální trh s luxusem po pandemickém boomu zpomaluje. Vedení společnosti varovalo, že kvůli zhoršujícímu se makroekonomickému klimatu na celém světě může mít problém splnit roční prognózu tržeb společnosti Burberry. Zákazníci v USA a Evropě jsou v souvislosti s rostoucími životními náklady opatrní při nákupech luxusního zboží. V Číně se chuť k nákupu luxusního zboží snížila v důsledku krize v oblasti nemovitostí a rekordní nezaměstnanosti mladých lidí. Analytici banky JPMorgan poznamenali, že Burberry je ve srovnání se svými kolegy v obzvláště obtížné pozici, protože se snaží posunout svou image na vyšší úroveň. Vzhledem k tomu, že obchody Burberry navštěvuje méně zákazníků, bude se soustředit na to, aby je přiměla k nákupu. Burberry prošla estetickou změnou, otevřela nové obchody a snížila počet obchodních domů, kde se značka prodává. Společnost intenzivně investuje do vytváření tepla pro značku, a to navzdory nízkému ocenění a slabým výsledkům v luxusním sektoru. Celkově se očekává, že v blízké budoucnosti bude u příběhů o obratu v oblasti luxusu převládat negativní sentiment.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























