Očekává se, že německý letecký dopravce Lufthansa nesplní svůj cíl ziskové marže pro rok 2024 kvůli pokračujícím stávkám, které si vyžádaly vyšší mzdy pro zaměstnance. Letecká společnost, která se v důsledku pracovních sporů potýká s přerušením provozu a rušením letů, si stanovila cíl dosáhnout do roku 2024 alespoň 8% upravené marže zisku před úroky a zdaněním (EBIT) a alespoň 10% upravené návratnosti investovaného kapitálu (ROCE). Dosažení těchto cílů však ztížily problémy s náborem zaměstnanců, rostoucí inflace a zvyšování mezd s cílem přilákat zaměstnance. Analytici předpovídají, že upravená EBIT marže společnosti Lufthansa se letos sníží na 6,9 % z odhadovaných 7,4 % v roce 2023. Letecká společnost může své cíle revidovat, až 7. března zveřejní výsledky za rok 2023. Kromě toho Lufthansa čelí dalším stávkám, kdy palubní personál hlasuje o stávce a požaduje zvýšení mezd o 15 % a vyšší mzdy požadují také němečtí pozemní obsluha. Problémy dopravce s kapacitou v Asii, pomalé oživení obchodní dopravy a přetrvávající problémy s motory rovněž zpochybňují jeho ziskové cíle. Lufthansa se snaží čelit rostoucím nákladům na pracovní sílu prostřednictvím novějších, levnějších leteckých společností a modernizací svého prémiového produktu, aby přilákala lépe platící obchodní zákazníky.
Očekává se, že německý letecký dopravce Lufthansa nesplní svůj cíl ziskové marže pro rok 2024 kvůli pokračujícím stávkám, které si vyžádaly vyšší mzdy pro zaměstnance. Letecká společnost, která se v důsledku pracovních sporů potýká s přerušením provozu a rušením letů, si stanovila cíl dosáhnout do roku 2024 alespoň 8% upravené marže zisku před úroky a zdaněním a alespoň 10% upravené návratnosti investovaného kapitálu . Dosažení těchto cílů však ztížily problémy s náborem zaměstnanců, rostoucí inflace a zvyšování mezd s cílem přilákat zaměstnance. Analytici předpovídají, že upravená EBIT marže společnosti Lufthansa se letos sníží na 6,9 % z odhadovaných 7,4 % v roce 2023. Letecká společnost může své cíle revidovat, až 7. března zveřejní výsledky za rok 2023. Kromě toho Lufthansa čelí dalším stávkám, kdy palubní personál hlasuje o stávce a požaduje zvýšení mezd o 15 % a vyšší mzdy požadují také němečtí pozemní obsluha. Problémy dopravce s kapacitou v Asii, pomalé oživení obchodní dopravy a přetrvávající problémy s motory rovněž zpochybňují jeho ziskové cíle. Lufthansa se snaží čelit rostoucím nákladům na pracovní sílu prostřednictvím novějších, levnějších leteckých společností a modernizací svého prémiového produktu, aby přilákala lépe platící obchodní zákazníky.
