Společnost PubMatic, přední výrobce reklamního softwaru, vykázala za poslední čtvrtletí tržby ve výši 63,68 milionu dolarů, čímž překonala očekávání analytiků o 7,1 %. Ačkoli se v porovnání s předchozím rokem snížily o 1,3 %, tento dobrý výkon firmu dobře připravil na nadcházející čtvrtletí s optimistickým výhledem tržeb. Analytici předpovídají nárůst tržeb o 5,2 % na 78,19 milionu USD. Kromě toho se očekává upravený zisk ve výši 0,30 USD na akcii. Při srovnání společnosti PubMatic s jejími kolegy v odvětví reklamního softwaru zaznamenala společnost AppLovin 35,7% nárůst tržeb, zatímco společnost LiveRamp vykázala 9,6% nárůst tržeb. Přestože akcie v sektoru reklamního softwaru zaznamenaly v uplynulém měsíci pokles o 2,9 % v důsledku obav z inflace, PubMatic zaznamenal 2,7% nárůst. Před zveřejněním výsledků stanovili analytici cílovou cenu 17,9 USD, zatímco současná cena akcií je 16,5 USD.
Společnost PubMatic, přední výrobce reklamního softwaru, vykázala za poslední čtvrtletí tržby ve výši 63,68 milionu dolarů, čímž překonala očekávání analytiků o 7,1 %. Ačkoli se v porovnání s předchozím rokem snížily o 1,3 %, tento dobrý výkon firmu dobře připravil na nadcházející čtvrtletí s optimistickým výhledem tržeb. Analytici předpovídají nárůst tržeb o 5,2 % na 78,19 milionu USD. Kromě toho se očekává upravený zisk ve výši 0,30 USD na akcii. Při srovnání společnosti PubMatic s jejími kolegy v odvětví reklamního softwaru zaznamenala společnost AppLovin 35,7% nárůst tržeb, zatímco společnost LiveRamp vykázala 9,6% nárůst tržeb. Přestože akcie v sektoru reklamního softwaru zaznamenaly v uplynulém měsíci pokles o 2,9 % v důsledku obav z inflace, PubMatic zaznamenal 2,7% nárůst. Před zveřejněním výsledků stanovili analytici cílovou cenu 17,9 USD, zatímco současná cena akcií je 16,5 USD.