Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Etsy se s první reklamou na Super Bowl vzdaluje svým kořenům

Společnost Etsy Inc., online tržiště známé svým avantgardním výběrem ručně vyráběného, vintage a řemeslného zboží, prochází kritickým vývojem, protože tlak vysoce konkurenčního prostředí elektronického obchodu a vliv umělé inteligence stále podněcují změny.

Jan Golda Autor: Jan Golda
11 února, 2024
6 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

6 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Etsy debutuje s reklamou na Super Bowl, aby oslovila širší publikum, což je odchylka od svých kořenů.
  • Reklama představuje novou funkci Gift Mode, která kombinuje umělou inteligenci s lidským výběrem pro jedinečné dárkové nápady.
  • Přestože čelí výzvám, Etsy zůstává optimistická, sází na Gift Mode a průměrnou roční výdajovou částku Američanů na dárky kolem 1 600 USD.
  • V prostředí konkurentů, jako Amazon a Temu, se Etsy snaží vyvážit svou jedinečnou identitu s potřebou růstu a zisku.

 

Tuto neděli bude mít společnost svůj reklamní debut na Super Bowlu, který může značku Etsy představit podstatně širšímu publiku.

Třicetisekundová reklama obsahuje hravý příběh amerického vůdce z 19. století, který si láme hlavu nad dárkem pro Francii poté, co mu darovala Sochu svobody. Pomocí chytrého telefonu, který je na očích, prochází Etsy a využívá její nový dárkový režim, přičemž se nakonec rozhodne obdarovat Francouze milující sýr výrobky z kategorie “Milovník sýrů” na platformě.

Zdroj: Getty Images

Jedná se o odlehčený úvod do nové funkce uživatelského rozhraní Etsy: Dárkový režim, který spojuje generativní umělou inteligenci s lidským kurátorem a nabízí nakupujícím jedinečný seznam nápadů na dárky pro různé příjemce nebo příležitosti. Tato agresivní marketingová strategie, která se snoubí se zprávami o tom, že společnost plánuje snížit počet svých zaměstnanců o 11 %, však vyvolává otázky o finanční životaschopnosti a případném zoufalství, které za těmito rozhodnutími stojí.

Společnost Etsy však zůstává optimistická a pevně věří, že tyto pokroky jsou pro budoucí růst společnosti klíčové. Průzkumy ukazují, že průměrný Američan utratí ročně za dárky přibližně 1 600 USD. Společnost Etsy doufá, že optimistickým podchycením tohoto trhu se jí podaří povýšit na přední destinaci pro kupující dárků, jak v nedávném příspěvku na blogu vyjádřil Josh Silverman, výkonný ředitel společnosti Etsy.

Tlak, kterému společnost Etsy čelí, do značné míry pramení z výrazného rozšíření hrubého prodeje zboží v roce 2020 v důsledku nárůstu počtu spotřebitelů, kteří jsou v průběhu pandemie COVID-19 upoutáni na domácí péči. Etsy se stala hlavní zastávkou pro nákup ručně vyráběných masek a různého domácího zboží, od starožitností přes vintage kousky až po nejrůznější drobnosti. Navzdory tomuto boomu se dynamika Etsy v roce 2021 zpomalila, i když prodeje zůstaly vyšší než před pandemií v roce 2019.

S tím, jak se na platformě rozmnožil počet kupujících a prodávajících, vzrostla i konkurence v rámci odvětví elektronického obchodování. Objevili se noví konkurenti, jako jsou Temu a Shein, což způsobilo, že prodeje zboží společnosti Etsy v uplynulém roce klesly, a vyvolalo obavy investorů. Existují předpovědi, že tento klesající trend bude pokračovat, jak naznačují nadcházející výsledky společnosti Etsy za čtvrté čtvrtletí.

Advertisement

Analytik společnosti Bernstein Research, Nikhil Devnani, označil za významný problém, kterému společnost Etsy čelí, trvale nedostatečné zviditelnění značky. Reklama na Super Bowlu by však mohla toto zviditelnění potenciálně zlepšit. Přestože jsou reklamy na Super Bowl známé svými vysokými investicemi, jsou proslulé svým dalekosáhlým vlivem a úspěchem při zviditelňování značky.

Zdroj: Pixabay

Nicméně intenzivní spoléhání se společnosti na nový dárkový režim by mohlo představovat potenciální riziko. Devnani upozorňuje na obavy investorů, kteří považují Etsy za příliš úzce zaměřenou a tvrdí, že úspěch Etsy závisí na její schopnosti přilákat kupující, kteří hledají více než jen jedinečné příležitostné dárky.

Silverman je přesvědčen o návratu těch, kteří využívají dárkový režim, a věří v konkurenční výhodu společnosti Etsy, kterou jsou jedinečné předměty za rozumnou cenu ve srovnání s masově vyráběným sortimentem nabízeným konkurenty, jako jsou Shein, Temu a Amazon.com Inc. Analytik společnosti B. Riley Securities, Naved Khan, podporuje tento pohled a naznačuje, že Gift Mode zdůrazňuje silné stránky společnosti Etsy.

Spotřebitelské návyky se však vyvíjejí a dochází k výraznému posunu směrem k zážitkům, jako je stravování a cestování. Zatímco někteří považují Etsy za profilový e-shop, kupující i prodejci vyjadřují nespokojenost a jako významné problémy uvádějí opakující se nerelevantní reklamy, snížení možností vyhledávání a neustálé technologické změny. Silně diskutované, masově vyráběné předměty, které se vkrádají na platformu Etsy, také vyvolaly obavy a vyvolaly otázky ohledně jedinečné identity značky.

Aby pomohla k nápravě, vyzývá Etsy členy své komunity, aby nahlásili všechny předměty porušující zásady ruční výroby. Společnost se spoléhá nejen na automatizované úsilí, ale také na lidský zásah, protože věří v synergický potenciál jejich spojení. V rámci neustálé snahy o zachování integrity platformy Etsy neustále zdokonaluje svůj vyhledávací mechanismus. Silverman o této strategii hovořil během posledního hovoru k výsledkům společnosti a zdůraznil, že společnost Etsy musí překonat pouhou relevanci a pustit se do identifikace kvality každé nabídky Etsy pomocí technologií lidského a strojového učení.

Budoucí růst společnosti Etsy do značné míry závisí na její schopnosti úspěšně realizovat nové iniciativy. Společnost je v současné době pod bedlivým dohledem aktivistického investora Elliott Management, který si nedávno zajistil místo v představenstvu společnosti Etsy poté, co koupil významný podíl ve společnosti. Marc Steinberg, partner společnosti Elliott, který je nyní členem představenstva, to považuje za příležitost k vytvoření významné hodnoty.

Tyto agresivní kroky investorů však vyvolaly obavy prodejců, kteří se obávají, že by tlak Wall Street mohl Etsy, Inc. (ETSY) přimět k tomu, aby na platformu povolila masově vyráběné zboží. V reakci na to společnost Etsy nedávno posílila zásahy proti nabídkám, u nichž zjistila, že porušují její politiku ruční výroby, a zvýšila počet takových odstranění o 112 %.

Navzdory všem těmto událostem akcie společnosti Etsy ještě před zprávou o Elliottově investici zaznamenaly v letošním roce zhruba 18% pokles. Přesto měl příchod Steinberga do představenstva pozitivní dopad a akcie si mírně polepšily o zhruba 3,65 %.

V průběhu let se společnosti Etsy podařilo vybudovat si jedinečnou pověst, která je často považována za lepší než u jejích současníků, jako je eBay. Od svého debutu na Wall Street však společnost musela vyvažovat svou jedinečnou identitu s potřebou růstu a generování zisku.

Reklama na Super Bowl ve spojení s novou funkcí Gift Mode může přispět k rozšíření publika a většímu zviditelnění značky Etsy. Prodejci doufají, že tyto strategie dokáží udržet jedinečné kouzlo Etsy v konkurenci masově vyrábějících prodejců. Konečným lakmusovým papírkem však nepochybně bude, zda tyto úpravy pomohou posílit étos Etsy a zároveň podpoří kýžený růst a zisk společnosti.

Tuto neděli bude mít společnost svůj reklamní debut na Super Bowlu, který může značku Etsy představit podstatně širšímu publiku.Třicetisekundová reklama obsahuje hravý příběh amerického vůdce z 19. století, který si láme hlavu nad dárkem pro Francii poté, co mu darovala Sochu svobody. Pomocí chytrého telefonu, který je na očích, prochází Etsy a využívá její nový dárkový režim, přičemž se nakonec rozhodne obdarovat Francouze milující sýr výrobky z kategorie “Milovník sýrů” na platformě.Jedná se o odlehčený úvod do nové funkce uživatelského rozhraní Etsy: Dárkový režim, který spojuje generativní umělou inteligenci s lidským kurátorem a nabízí nakupujícím jedinečný seznam nápadů na dárky pro různé příjemce nebo příležitosti. Tato agresivní marketingová strategie, která se snoubí se zprávami o tom, že společnost plánuje snížit počet svých zaměstnanců o 11 %, však vyvolává otázky o finanční životaschopnosti a případném zoufalství, které za těmito rozhodnutími stojí.Společnost Etsy však zůstává optimistická a pevně věří, že tyto pokroky jsou pro budoucí růst společnosti klíčové. Průzkumy ukazují, že průměrný Američan utratí ročně za dárky přibližně 1 600 USD. Společnost Etsy doufá, že optimistickým podchycením tohoto trhu se jí podaří povýšit na přední destinaci pro kupující dárků, jak v nedávném příspěvku na blogu vyjádřil Josh Silverman, výkonný ředitel společnosti Etsy.Tlak, kterému společnost Etsy čelí, do značné míry pramení z výrazného rozšíření hrubého prodeje zboží v roce 2020 v důsledku nárůstu počtu spotřebitelů, kteří jsou v průběhu pandemie COVID-19 upoutáni na domácí péči. Etsy se stala hlavní zastávkou pro nákup ručně vyráběných masek a různého domácího zboží, od starožitností přes vintage kousky až po nejrůznější drobnosti. Navzdory tomuto boomu se dynamika Etsy v roce 2021 zpomalila, i když prodeje zůstaly vyšší než před pandemií v roce 2019.S tím, jak se na platformě rozmnožil počet kupujících a prodávajících, vzrostla i konkurence v rámci odvětví elektronického obchodování. Objevili se noví konkurenti, jako jsou Temu a Shein, což způsobilo, že prodeje zboží společnosti Etsy v uplynulém roce klesly, a vyvolalo obavy investorů. Existují předpovědi, že tento klesající trend bude pokračovat, jak naznačují nadcházející výsledky společnosti Etsy za čtvrté čtvrtletí.Analytik společnosti Bernstein Research, Nikhil Devnani, označil za významný problém, kterému společnost Etsy čelí, trvale nedostatečné zviditelnění značky. Reklama na Super Bowlu by však mohla toto zviditelnění potenciálně zlepšit. Přestože jsou reklamy na Super Bowl známé svými vysokými investicemi, jsou proslulé svým dalekosáhlým vlivem a úspěchem při zviditelňování značky.Nicméně intenzivní spoléhání se společnosti na nový dárkový režim by mohlo představovat potenciální riziko. Devnani upozorňuje na obavy investorů, kteří považují Etsy za příliš úzce zaměřenou a tvrdí, že úspěch Etsy závisí na její schopnosti přilákat kupující, kteří hledají více než jen jedinečné příležitostné dárky.Silverman je přesvědčen o návratu těch, kteří využívají dárkový režim, a věří v konkurenční výhodu společnosti Etsy, kterou jsou jedinečné předměty za rozumnou cenu ve srovnání s masově vyráběným sortimentem nabízeným konkurenty, jako jsou Shein, Temu a Amazon.com Inc. Analytik společnosti B. Riley Securities, Naved Khan, podporuje tento pohled a naznačuje, že Gift Mode zdůrazňuje silné stránky společnosti Etsy.Spotřebitelské návyky se však vyvíjejí a dochází k výraznému posunu směrem k zážitkům, jako je stravování a cestování. Zatímco někteří považují Etsy za profilový e-shop, kupující i prodejci vyjadřují nespokojenost a jako významné problémy uvádějí opakující se nerelevantní reklamy, snížení možností vyhledávání a neustálé technologické změny. Silně diskutované, masově vyráběné předměty, které se vkrádají na platformu Etsy, také vyvolaly obavy a vyvolaly otázky ohledně jedinečné identity značky.Aby pomohla k nápravě, vyzývá Etsy členy své komunity, aby nahlásili všechny předměty porušující zásady ruční výroby. Společnost se spoléhá nejen na automatizované úsilí, ale také na lidský zásah, protože věří v synergický potenciál jejich spojení. V rámci neustálé snahy o zachování integrity platformy Etsy neustále zdokonaluje svůj vyhledávací mechanismus. Silverman o této strategii hovořil během posledního hovoru k výsledkům společnosti a zdůraznil, že společnost Etsy musí překonat pouhou relevanci a pustit se do identifikace kvality každé nabídky Etsy pomocí technologií lidského a strojového učení.Budoucí růst společnosti Etsy do značné míry závisí na její schopnosti úspěšně realizovat nové iniciativy. Společnost je v současné době pod bedlivým dohledem aktivistického investora Elliott Management, který si nedávno zajistil místo v představenstvu společnosti Etsy poté, co koupil významný podíl ve společnosti. Marc Steinberg, partner společnosti Elliott, který je nyní členem představenstva, to považuje za příležitost k vytvoření významné hodnoty.Tyto agresivní kroky investorů však vyvolaly obavy prodejců, kteří se obávají, že by tlak Wall Street mohl Etsy, Inc. přimět k tomu, aby na platformu povolila masově vyráběné zboží. V reakci na to společnost Etsy nedávno posílila zásahy proti nabídkám, u nichž zjistila, že porušují její politiku ruční výroby, a zvýšila počet takových odstranění o 112 %. Navzdory všem těmto událostem akcie společnosti Etsy ještě před zprávou o Elliottově investici zaznamenaly v letošním roce zhruba 18% pokles. Přesto měl příchod Steinberga do představenstva pozitivní dopad a akcie si mírně polepšily o zhruba 3,65 %.V průběhu let se společnosti Etsy podařilo vybudovat si jedinečnou pověst, která je často považována za lepší než u jejích současníků, jako je eBay. Od svého debutu na Wall Street však společnost musela vyvažovat svou jedinečnou identitu s potřebou růstu a generování zisku.Reklama na Super Bowl ve spojení s novou funkcí Gift Mode může přispět k rozšíření publika a většímu zviditelnění značky Etsy. Prodejci doufají, že tyto strategie dokáží udržet jedinečné kouzlo Etsy v konkurenci masově vyrábějících prodejců. Konečným lakmusovým papírkem však nepochybně bude, zda tyto úpravy pomohou posílit étos Etsy a zároveň podpoří kýžený růst a zisk společnosti.
Tagy: AkcieburzyetsyEtsy Inc.reklamasuper bowlUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      21:55

      Reakce investorů na pokrok v obchodních jednáních mezi USA a Čínou

      21:47

      Americký ministr financí zaznamenal pokrok v obchodních jednáních s Čínou

      20:47

      Opatrní investoři doufají, že jednání mezi USA a Čínou uklidní napjatou obchodní válku

      20:32

      Americký ministr financí zaznamenal pokrok v obchodních jednáních s Čínou

      20:15

      Jaký byl nejvýraznější a nejspolehlivější býčí trh v roce 2025? Geopolitika

      20:00

      Jak daleko je Čína od dosažení soběstačnosti v oblasti umělé inteligence?

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Akcie AppLovin mohou po zveřejnění silných výsledků vzrůst o více než 30 %

      9 května, 2025

      Společnost AppLovin, významný hráč v oblasti reklamních technologií, znovu přitáhla pozornost investorů i analytiků poté, co ve středu oznámila výsledky...

      Zdroj: Shutterstock

      Disney plánuje první zábavní park na Blízkém východě v Abú Dhabí

      8 května, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nvidia a další technologické tituly posilují díky očekávání silných výsledků

      6 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Tato energetická společnost má našlápnuto k silným ziskům

      5 května, 2025
      zdroj: Getty Images

      Které společnosti si vybrala banka JPMorgan pro začátek května

      5 května, 2025

      Tip editora.

      AI

      Milion byl málo. AI e-book, který vydělal investorům přes 90 %

      9 května, 2025

      Na jaře 2024 jsme na Burzovním Světě publikovali e-book AI Portfolio – výběr deseti technologických akcií s vysokým potenciálem růstu....

      Nejčtenější zprávy.

      Uber získal odklad v souvislosti se spornými daňovými platbami ve Velké Británii

      10 května, 2025

      Index S&P 500 zakončil týden poklesem před obchodními jednáními mezi USA a Čínou

      9 května, 2025

      S&P 500 končí výše po divokých výkyvech v důsledku zpráv o Fedu a obchodu

      7 května, 2025

      ČNB letos čeká schodek veřejných financí 2,1 pct HDP, za rok vyšší kvůli obraně

      9 května, 2025

      S&P 500 klesá kvůli propadu Alphabetu a jestřábímu postoji Fedu

      7 května, 2025

      Palantir překonává očekávání, investory však znepokojuje vysoké ocenění

      10 května, 2025

      Pohled na Trumpovu strategii vyjednávání s Čínou: diplomacie a nátlak

      11 května, 2025

      S&P 500 uzavřel výše po rámcové obchodní dohodě USA a Velké Británie

      8 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.