Generální ředitel společnosti Unilever Hein Schumacher potvrdil, že miliardář a člen správní rady Nelson Peltz podporuje novou strategii společnosti na omlazení jejího podnikání, a to i přes skepsi některých investorů. Schumacher chce zavést systematickou marketingovou strategii pro přední značky společnosti Unilever a zefektivnit pracovní sílu společnosti, která čítá 127 000 zaměstnanců. Předchozí generální ředitel Alan Jope byl kritizován za to, že dovolil, aby se portfolio značek rozrostlo na přibližně 400, což způsobilo nedostatečné zaměření na špičkové produkty. Společnost Unilever čelila kritice za to, že se jí nepodařilo obnovit marže po pandemii a že klade příliš velký důraz na udržitelnost. Peltz, který se stal členem představenstva společnosti Unilever v červenci 2022, drží ve společnosti 1,45% podíl prostřednictvím svého investičního fondu Trian Partners. Schumacher uvedl, že Peltzovy názory jsou v souladu s růstovou strategií společnosti Unilever, která zahrnuje větší investice do 30 nejvýznamnějších značek, podporu inovací a zlepšení provozní disciplíny. Někteří investoři vyzvali společnost Unilever, aby oddělila svůj potravinářský podnik, ale Schumacher se v současné době zaměřuje na realizaci akčního plánu růstu. Společnost Unilever nedávno oznámila program zpětného odkupu akcií v hodnotě 1,5 miliardy eur (1,6 miliardy USD) poté, co poprvé po deseti čtvrtletích vykázala nárůst objemu prodeje. Pod Schumacherovým vedením provedl Unilever významné změny ve svém výkonném týmu a jeho cílem je vypracovat jasný plán tržního rozvoje svých předních značek.
Generální ředitel společnosti Unilever Hein Schumacher potvrdil, že miliardář a člen správní rady Nelson Peltz podporuje novou strategii společnosti na omlazení jejího podnikání, a to i přes skepsi některých investorů. Schumacher chce zavést systematickou marketingovou strategii pro přední značky společnosti Unilever a zefektivnit pracovní sílu společnosti, která čítá 127 000 zaměstnanců. Předchozí generální ředitel Alan Jope byl kritizován za to, že dovolil, aby se portfolio značek rozrostlo na přibližně 400, což způsobilo nedostatečné zaměření na špičkové produkty. Společnost Unilever čelila kritice za to, že se jí nepodařilo obnovit marže po pandemii a že klade příliš velký důraz na udržitelnost. Peltz, který se stal členem představenstva společnosti Unilever v červenci 2022, drží ve společnosti 1,45% podíl prostřednictvím svého investičního fondu Trian Partners. Schumacher uvedl, že Peltzovy názory jsou v souladu s růstovou strategií společnosti Unilever, která zahrnuje větší investice do 30 nejvýznamnějších značek, podporu inovací a zlepšení provozní disciplíny. Někteří investoři vyzvali společnost Unilever, aby oddělila svůj potravinářský podnik, ale Schumacher se v současné době zaměřuje na realizaci akčního plánu růstu. Společnost Unilever nedávno oznámila program zpětného odkupu akcií v hodnotě 1,5 miliardy eur poté, co poprvé po deseti čtvrtletích vykázala nárůst objemu prodeje. Pod Schumacherovým vedením provedl Unilever významné změny ve svém výkonném týmu a jeho cílem je vypracovat jasný plán tržního rozvoje svých předních značek.
