Francouzská kosmetická společnost L’Oreal oznámila uzavření nové licenční smlouvy na kosmetické produkty se špičkovou módní značkou Miu Miu. Spolupráce navazuje na úspěšné partnerství společnosti L’Oreal se značkou Prada. Na základě této dohody bude společnost L’Oreal vytvářet, vyvíjet a distribuovat kosmetické produkty pro značku Miu Miu. První vůně budou uvedeny na trh v roce 2025. Toto oznámení přichází v době, kdy společnost L’Oreal oznámila 6,9% nárůst tržeb ve čtvrtém čtvrtletí, ačkoli růst byl ve srovnání s předchozím čtvrtletím pomalejší. Maloobchodní činnost společnosti L’Oreal v oblasti cestovního ruchu je nadále ovlivňována přísnějšími kontrolními předpisy čínské vlády, zejména ve vztahu k prodejcům známým jako “daigou”. Analytici Barclays poznamenali, že tyto problémy v oblasti cestovního maloobchodu v Asii budou podle očekávání přetrvávat déle, než se původně předpokládalo, a budou mít větší dopad, než se očekávalo.
Francouzská kosmetická společnost L’Oreal oznámila uzavření nové licenční smlouvy na kosmetické produkty se špičkovou módní značkou Miu Miu. Spolupráce navazuje na úspěšné partnerství společnosti L’Oreal se značkou Prada. Na základě této dohody bude společnost L’Oreal vytvářet, vyvíjet a distribuovat kosmetické produkty pro značku Miu Miu. První vůně budou uvedeny na trh v roce 2025. Toto oznámení přichází v době, kdy společnost L’Oreal oznámila 6,9% nárůst tržeb ve čtvrtém čtvrtletí, ačkoli růst byl ve srovnání s předchozím čtvrtletím pomalejší. Maloobchodní činnost společnosti L’Oreal v oblasti cestovního ruchu je nadále ovlivňována přísnějšími kontrolními předpisy čínské vlády, zejména ve vztahu k prodejcům známým jako “daigou”. Analytici Barclays poznamenali, že tyto problémy v oblasti cestovního maloobchodu v Asii budou podle očekávání přetrvávat déle, než se původně předpokládalo, a budou mít větší dopad, než se očekávalo.