Populární platforma pro streamování hudby Spotify překonala ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 očekávání, pokud jde o počet aktivních uživatelů a předplatitelů. Společnost vykázala 23% nárůst měsíčních aktivních uživatelů, kteří dosáhli celkového počtu 602 milionů. Počet prémiových předplatitelů, kteří generují významnou část příjmů společnosti Spotify, vzrostl o 15 % na 236 milionů. Společnost rovněž předpokládá, že v aktuálním čtvrtletí dosáhne 239 milionů prémiových předplatitelů, což je více, než se odhadovalo. Prognóza společnosti Spotify za první čtvrtletí však zaostala za očekáváním Wall Street, když odhadovaný počet měsíčních uživatelů byl 618 milionů, což je méně, než se předpokládalo. Společnost rovněž očekává tržby ve výši 3,6 miliardy eur, což zaostává za odhady ve výši 3,64 miliardy eur. I přes tyto neúspěchy se tržby společnosti Spotify ve čtvrtém čtvrtletí zvýšily o 16 % na 3,67 miliardy eur. K růstu platformy přispěla její expanze do oblasti podcastů a audioknih, neboť jejím cílem je získat do roku 2030 1 miliardu uživatelů. Kromě toho společnost ve snaze zvýšit ziskovost a efektivitu zvýšila ceny pro předplatitele a provedla propouštění.
Populární platforma pro streamování hudby Spotify překonala ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 očekávání, pokud jde o počet aktivních uživatelů a předplatitelů. Společnost vykázala 23% nárůst měsíčních aktivních uživatelů, kteří dosáhli celkového počtu 602 milionů. Počet prémiových předplatitelů, kteří generují významnou část příjmů společnosti Spotify, vzrostl o 15 % na 236 milionů. Společnost rovněž předpokládá, že v aktuálním čtvrtletí dosáhne 239 milionů prémiových předplatitelů, což je více, než se odhadovalo. Prognóza společnosti Spotify za první čtvrtletí však zaostala za očekáváním Wall Street, když odhadovaný počet měsíčních uživatelů byl 618 milionů, což je méně, než se předpokládalo. Společnost rovněž očekává tržby ve výši 3,6 miliardy eur, což zaostává za odhady ve výši 3,64 miliardy eur. I přes tyto neúspěchy se tržby společnosti Spotify ve čtvrtém čtvrtletí zvýšily o 16 % na 3,67 miliardy eur. K růstu platformy přispěla její expanze do oblasti podcastů a audioknih, neboť jejím cílem je získat do roku 2030 1 miliardu uživatelů. Kromě toho společnost ve snaze zvýšit ziskovost a efektivitu zvýšila ceny pro předplatitele a provedla propouštění.
