Německý dodavatel automobilů Bosch vydal varování před možným propouštěním ve své divizi mobility a s odkazem na neutěšené ekonomické prostředí pro rok 2024 revidoval svou cílovou marži ve výši 7 % o jeden až dva roky. Podle předběžných údajů společnost v roce 2023 vykázala 8% nárůst tržeb na 91,6 miliardy eur s marží 5 %. Generální ředitel Stefan Hartung označil rok 2023 za náročný a zdůraznil, že nás čekají těžké roky. Zatímco propouštění je v současné době vyloučeno až do roku 2027 díky dohodám se zástupci zaměstnanců, Bosch se zapojuje do jednání o personálních úpravách v oddělení mobility. Společnost plánuje investovat 4 miliardy eur do rekvalifikace zaměstnanců a bude pokračovat v náboru v perspektivních oblastech podnikání. V lednu společnost Bosch oznámila svůj záměr zrušit do konce roku 2026 1 200 pracovních míst ve své divizi vývoje softwaru, a to především kvůli pomalejšímu než očekávanému růstu v oblasti automatizovaného řízení.
Německý dodavatel automobilů Bosch vydal varování před možným propouštěním ve své divizi mobility a s odkazem na neutěšené ekonomické prostředí pro rok 2024 revidoval svou cílovou marži ve výši 7 % o jeden až dva roky. Podle předběžných údajů společnost v roce 2023 vykázala 8% nárůst tržeb na 91,6 miliardy eur s marží 5 %. Generální ředitel Stefan Hartung označil rok 2023 za náročný a zdůraznil, že nás čekají těžké roky. Zatímco propouštění je v současné době vyloučeno až do roku 2027 díky dohodám se zástupci zaměstnanců, Bosch se zapojuje do jednání o personálních úpravách v oddělení mobility. Společnost plánuje investovat 4 miliardy eur do rekvalifikace zaměstnanců a bude pokračovat v náboru v perspektivních oblastech podnikání. V lednu společnost Bosch oznámila svůj záměr zrušit do konce roku 2026 1 200 pracovních míst ve své divizi vývoje softwaru, a to především kvůli pomalejšímu než očekávanému růstu v oblasti automatizovaného řízení.