Největší světový výrobce šperků Pandora ve středu oznámil, že jeho tržby v Číně ve čtvrtém čtvrtletí nedosáhly očekávání kvůli ekonomické nejistotě na trhu. Přesto společnost v loňském roce vykázala vysoké prodeje svých stříbrných přívěsků a náramků, což vedlo k tomu, že se cena jejích akcií od roku 2020 více než zdvojnásobila. Pandora si klade za cíl dosáhnout v roce 2024 celkového organického růstu tržeb ve výši 6-9 %, což je v souladu s jejím cílem dosáhnout v letech 2023-2026 7-9% složeného ročního tempa růstu. Kromě toho společnost Pandora po potvrzení solidních tržeb a zisků za čtvrté čtvrtletí odhalila program zpětného odkupu akcií ve výši až 4 miliard dánských korun (580 milionů USD). Značka šperků slaví úspěch díky tomu, že se zaměřuje na aspirační spotřebitele s cenově dostupnými luxusními předměty. Díky rozšířené nabídce náramků a zvýšenému marketingovému úsilí si Pandora vytvořila pozici pro růst. Přestože tržby v Číně ve čtvrtém čtvrtletí klesly ze 143 milionů na 116 milionů korun, má Pandora na svém největším trhu, ve Spojených státech, potenciál k obratu. Tržby společnosti v USA vzrostly o 2 % na 8,3 miliardy korun v roce 2023, zatímco tržby v Číně klesly o 9 % na 564 milionů korun.
Největší světový výrobce šperků Pandora ve středu oznámil, že jeho tržby v Číně ve čtvrtém čtvrtletí nedosáhly očekávání kvůli ekonomické nejistotě na trhu. Přesto společnost v loňském roce vykázala vysoké prodeje svých stříbrných přívěsků a náramků, což vedlo k tomu, že se cena jejích akcií od roku 2020 více než zdvojnásobila. Pandora si klade za cíl dosáhnout v roce 2024 celkového organického růstu tržeb ve výši 6-9 %, což je v souladu s jejím cílem dosáhnout v letech 2023-2026 7-9% složeného ročního tempa růstu. Kromě toho společnost Pandora po potvrzení solidních tržeb a zisků za čtvrté čtvrtletí odhalila program zpětného odkupu akcií ve výši až 4 miliard dánských korun . Značka šperků slaví úspěch díky tomu, že se zaměřuje na aspirační spotřebitele s cenově dostupnými luxusními předměty. Díky rozšířené nabídce náramků a zvýšenému marketingovému úsilí si Pandora vytvořila pozici pro růst. Přestože tržby v Číně ve čtvrtém čtvrtletí klesly ze 143 milionů na 116 milionů korun, má Pandora na svém největším trhu, ve Spojených státech, potenciál k obratu. Tržby společnosti v USA vzrostly o 2 % na 8,3 miliardy korun v roce 2023, zatímco tržby v Číně klesly o 9 % na 564 milionů korun.
