Prodej hybridních vozidel s pohonem na plyn a elektřinu v USA rychle roste, zatímco prodej elektromobilů se ochlazuje, což vede automobilky a dodavatele k investicím do hybridních technologií, aby uspokojili poptávku zákazníků. Tento trend zpochybňuje tlak Bidenovy administrativy na zavádění elektrických vozidel a přísnějších emisních norem. Podle Morgan Stanley rostl prodej hybridů v USA v únoru pětkrát rychleji než prodej elektromobilů. Automobilky jako Stellantis a Ford zaznamenaly výrazný nárůst prodeje hybridních vozidel, který byl tažen populárními modely, jako je Jeep Wrangler a kompaktní nákladní vůz Ford Maverick. Odborníci z odvětví naznačují, že hybridy jsou vnímány jako pojistka proti případným změnám v regulaci, které by v budoucnu mohly zvýhodnit hybridy před elektromobily. Navzdory obavám ekologických skupin by podle AutoForecast Solutions mohla severoamerická výroba hybridů do roku 2025 dosáhnout 20 % celkové výroby lehkých vozidel, zatímco u elektromobilů je to 14 %. Dodavatelé rovněž investují do výrobních kapacit hybridů, německá společnost Schaeffler plánuje investovat 230 milionů dolarů do nové továrny v Ohiu, která má zvýšit výrobu elektrických náprav pro hybridy.
Prodej hybridních vozidel s pohonem na plyn a elektřinu v USA rychle roste, zatímco prodej elektromobilů se ochlazuje, což vede automobilky a dodavatele k investicím do hybridních technologií, aby uspokojili poptávku zákazníků. Tento trend zpochybňuje tlak Bidenovy administrativy na zavádění elektrických vozidel a přísnějších emisních norem. Podle Morgan Stanley rostl prodej hybridů v USA v únoru pětkrát rychleji než prodej elektromobilů. Automobilky jako Stellantis a Ford zaznamenaly výrazný nárůst prodeje hybridních vozidel, který byl tažen populárními modely, jako je Jeep Wrangler a kompaktní nákladní vůz Ford Maverick. Odborníci z odvětví naznačují, že hybridy jsou vnímány jako pojistka proti případným změnám v regulaci, které by v budoucnu mohly zvýhodnit hybridy před elektromobily. Navzdory obavám ekologických skupin by podle AutoForecast Solutions mohla severoamerická výroba hybridů do roku 2025 dosáhnout 20 % celkové výroby lehkých vozidel, zatímco u elektromobilů je to 14 %. Dodavatelé rovněž investují do výrobních kapacit hybridů, německá společnost Schaeffler plánuje investovat 230 milionů dolarů do nové továrny v Ohiu, která má zvýšit výrobu elektrických náprav pro hybridy.
