Klíčové body
- HSBC zdůrazňuje možnost růstu pro vybrané akcie v reakci na možné ochlazení inflace, podporované povzbuzujícími signály z nedávného spotřebitelského průzkumu
- Spotřebitelé projevují zvýšenou důvěru v hodnotu nemovitostí a připravenost utrácet více za dovolenou, což vyvolává zájem o vybrané akcie doporučené bankou HSBC
- Ubisoft a Avolta jsou dvě společnosti vyznačené bankou HSBC jako potenciální investiční příležitosti s vysokým růstovým potenciálem
Podle nedávného průzkumu spotřebitelských trendů, který banka provedla, se mezi spotřebiteli začíná usazovat pocit rovnováhy – neboli “nový normál” – uprostřed ekonomické nejistoty, která určovala poslední dva roky.
Průzkum provedený společností HSBC mezi spotřebiteli poskytuje povzbudivé signály ohledně jejich finanční situace, ačkoli stále hlavní starostí zůstávají rostoucí životní náklady. Zajímavým trendem je zvyšující se důvěra spotřebitelů v hodnotu nemovitostí, kdy mnozí očekávají, že tržní cena jejich domovů bude nadále stoupat. Dalším klíčovým poznatkem z průzkumu je vzrůstající ochota spotřebitelů utrácet více za dovolenou, zatímco se zároveň snaží šetřit na stravování. Tento vývoj naznačuje, že spotřebitelé vnímají určitou stabilitu ve své finanční situaci a jsou ochotni investovat do dlouhodobějších aktiv jako jsou nemovitosti, zatímco zároveň monitorují své výdaje v běžných denních potřebách.
Na základě svých hypotéz vycházejících z těchto zásadních zjištění průzkumu banka HSBC vytipovala dva podniky, které podle jejího předpokladu budou z nového chování spotřebitelů výrazně profitovat: Ubisoft, titán francouzské videoherní scény, a švýcarský prodejce cestovních služeb Avolta.
V případě společnosti Ubisoft průzkum HSBC naznačuje silný trend ve výdajích za videohry, který bude působit ve prospěch společnosti. “Náš průzkum zdůrazňuje, že výdaje na videohry jsou zakotvenější a odolnější, než bychom očekávali,” podělili se o své dojmy 20. března ve zprávě klientům analytici HSBC Paul Rossington a Pankaj Agarwala.

Banka udělila akciím Ubisoftu rating “koupit” s cílovou cenou stanovenou na 35 EUR
Společnost Ubisoft byla založena v roce 1986 a stojí za celosvětově uznávanými herními franšízami, jako jsou Assassin’s Creed, Far Cry a Rainbow Six. Společnost optimisticky vylepšila svou prognózu tržeb pro fiskální rok končící v březnu 2024 a předpokládá rekordní poslední čtvrtletí, které přesáhne 792 milionů eur.
Ubisoft nedávno deklaroval, že při navrhování herních příběhů využívá generativní umělou inteligenci. Tento high-tech doplněk má za cíl vytvářet autentičtější a organičtější dialogy postav, čímž se účinně přetrhne řetězec skriptovaných odpovědí.
Banka HSBC oceňuje robustní aktiva duševního vlastnictví společnosti Ubisoft a účinné strategie pro zapojení potenciálních hráčů. “Myslíme si, že Ubisoft jako vývojář videoher AAA má dobrou pozici, aby z těchto základních trendů těžil, a má silné duševní vlastnictví s prokazatelnými výsledky, které přitahuje zájem spotřebitelů,” tvrdí analytici.
Ubisoft Entertainment SA
Při nahlížení do odvětví cestovního ruchu a maloobchodu je výhled banky HSBC pro společnost Avolta optimistický. Navrhuje investorům nákup akcií s cílovou cenou 57 švýcarských franků
Společnost Avolta, globální provozovatel více než 2 300 prodejen na letištích a v turisticky atraktivních lokalitách, se HSBC jeví jako slibně oceněná, a to i přes nedostatečné výsledky vedle pozitivních revizí zisků. Banka HSBC spekuluje o tom, že se na slabé výkonnosti akcií podílí nezájem investorů.

Analytici HSBC, kteří zvažují 18% nevýkonnost akcií společnosti Avolta oproti 3% růstu švýcarského indexu za poslední rok, označili za příčinu snížený zájem o “druhé deriváty cestovních kanceláří”, jako jsou koncese. Nicméně tvrdí, že pokud bude současná dynamika pokračovat díky zlepšujícím se údajům o výhledu dopravy, je přehodnocení společnosti Avolta pravděpodobné.
Avolta AG
Na základě spotřebitelského průzkumu a analýzy trhu provedené společností HSBC se zdá, že tyto dvě rozdílné společnosti – Ubisoft a Avolta – lze považovat za společnosti připravené k růstu. Vzhledem k tomu, že se spotřebitelé po nejistotě posledních dvou let začínají přizpůsobovat takzvanému “novému normálu”, představují tyto potenciální příležitosti pro investory poznatky z oboru a možnost nevyužitého růstu v ekonomice, která hledá své pevné místo. Upozorňuje na nesčetné možnosti, jak se trh může přizpůsobit a vyhovět měnícímu se chování spotřebitelů v postinflačním prostředí.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky