Analytici Citi Research zvýšili své hodnocení akcií společnosti Coupang (CPNG) z Neutral na Buy poté, co společnost nedávno zvýšila cenu své předplatitelské služby Rocket Wow. Kromě toho Citi zvýšila cílovou cenu pro CPNG z 19 USD na 26 USD. V důsledku toho akcie Coupang v pondělí v předobchodní fázi vzrostly o 2 %.
Společnost zabývající se elektronickým obchodováním překvapila Wall Street i Citi zvýšením měsíčního poplatku za předplatné služby Rocket Wow. Ten se zvýšil ze 4 990 W (3,6 USD) na 7 890 W (5,7 USD), což se stalo dříve, než se očekávalo. Tato změna přichází jen něco málo přes dva roky a čtyři měsíce po předchozím zvýšení v prosinci 2021.
Analytici se domnívají, že dodatečné příjmy z tohoto zvýšení cen budou vysoce ziskové, přičemž odhadovaný roční dopad na upravený zisk EBITDA činí přibližně 400 milionů dolarů. Vidí několik pozitivních důsledků, včetně kompenzace zvýšených ztrát v nových iniciativách, jako jsou Taiwan, Eats a FarFetch. Dále upozorňují, že existuje potenciál pro další zvyšování předplatného, přičemž jej srovnávají s předplatným služby Amazon Prime ve výši 14,99 USD měsíčně. Analytici se domnívají, že tato zpráva dokazuje odhodlání vedení společnosti řídit marže v budoucnu, zejména v případě dodatečných investic potřebných pro nové iniciativy.
Analytici Citi Research zvýšili své hodnocení akcií společnosti Coupang z Neutral na Buy poté, co společnost nedávno zvýšila cenu své předplatitelské služby Rocket Wow. Kromě toho Citi zvýšila cílovou cenu pro CPNG z 19 USD na 26 USD. V důsledku toho akcie Coupang v pondělí v předobchodní fázi vzrostly o 2 %.
Společnost zabývající se elektronickým obchodováním překvapila Wall Street i Citi zvýšením měsíčního poplatku za předplatné služby Rocket Wow. Ten se zvýšil ze 4 990 W na 7 890 W , což se stalo dříve, než se očekávalo. Tato změna přichází jen něco málo přes dva roky a čtyři měsíce po předchozím zvýšení v prosinci 2021.
Analytici se domnívají, že dodatečné příjmy z tohoto zvýšení cen budou vysoce ziskové, přičemž odhadovaný roční dopad na upravený zisk EBITDA činí přibližně 400 milionů dolarů. Vidí několik pozitivních důsledků, včetně kompenzace zvýšených ztrát v nových iniciativách, jako jsou Taiwan, Eats a FarFetch. Dále upozorňují, že existuje potenciál pro další zvyšování předplatného, přičemž jej srovnávají s předplatným služby Amazon Prime ve výši 14,99 USD měsíčně. Analytici se domnívají, že tato zpráva dokazuje odhodlání vedení společnosti řídit marže v budoucnu, zejména v případě dodatečných investic potřebných pro nové iniciativy.
