RevenueCat, špičková platforma pro správu předplatného aplikací, které se zpeněžují prostřednictvím nákupů v aplikacích, nyní získává nový kapitál, protože se rozšiřuje na web. Společnost získala 12 milionů dolarů v rámci série C, kterou vede společnost Adjacent, a to po uvedení nového produktu RevenueCat Billing, který umožňuje vývojářům webových aplikací integrovat nákupy za předplatné do jakýchkoli webových stránek. Později bude podporovat také systém Roku.
Načasování uvedení produktu na trh je pozoruhodné, protože přichází v době, kdy se zavádí nařízení EU o digitálních trzích (DMA), které nutí Apple otevřít iPhone a App Store nové konkurenci. V důsledku toho společnost Apple nejprve v EU zablokovala webové aplikace pro iPhone (Progressive Web Apps neboli PWA), protože se pravděpodobně obávala, že vývojáři opustí její obchod App Store, než toto rozhodnutí pod tlakem regulačních orgánů změnila.
Pro RevenueCat však změny, které čekají iOS, nehledě na to, že Apple odmítá snížit svou výchozí 15-30% sazbu provize, znamenají, že se nyní více vývojářů poohlíží po webu, aby mohli zpeněžit své aplikace.
RevenueCat, špičková platforma pro správu předplatného aplikací, které se zpeněžují prostřednictvím nákupů v aplikacích, nyní získává nový kapitál, protože se rozšiřuje na web. Společnost získala 12 milionů dolarů v rámci série C, kterou vede společnost Adjacent, a to po uvedení nového produktu RevenueCat Billing, který umožňuje vývojářům webových aplikací integrovat nákupy za předplatné do jakýchkoli webových stránek. Později bude podporovat také systém Roku. Načasování uvedení produktu na trh je pozoruhodné, protože přichází v době, kdy se zavádí nařízení EU o digitálních trzích , které nutí Apple otevřít iPhone a App Store nové konkurenci. V důsledku toho společnost Apple nejprve v EU zablokovala webové aplikace pro iPhone , protože se pravděpodobně obávala, že vývojáři opustí její obchod App Store, než toto rozhodnutí pod tlakem regulačních orgánů změnila. Pro RevenueCat však změny, které čekají iOS, nehledě na to, že Apple odmítá snížit svou výchozí 15-30% sazbu provize, znamenají, že se nyní více vývojářů poohlíží po webu, aby mohli zpeněžit své aplikace.