Maloobchodní prodejce rychlé módy Shein se snaží přilákat na svou platformu značky jako Colgate-Palmolive a Hasbro, protože expanduje do nových kategorií. Internetový prodejce, který je známý svými cenově dostupnými oděvy a doplňky vlastní značky, již umožnil značkám a prodejcům přístup na svou platformu v devíti evropských zemích, po loňské úspěšné expanzi v USA, Brazílii a Mexiku. Tento krok je součástí plánu společnosti Shein vybudovat si důvěryhodnost a lépe konkurovat gigantu v oblasti elektronického obchodování Amazon, který chce později v tomto roce vstoupit na burzu. Společnost Shein představila své služby na trhu na nedávné akci v Madridu spolu se známými značkami, jako jsou Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food a kosmetika Bella Aurora. Tato expanze do různých vertikál je reakcí na poptávku spotřebitelů po značkových produktech na platformě Shein. Za šest měsíců do 31. ledna dosáhla platforma Shein v Evropské unii v průměru 108 milionů aktivních uživatelů měsíčně, což přispělo k jejímu rychlému růstu díky náboru odborníků z tržišť společností, jako je Alibaba.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky