Nestlé, největší světová společnost v oblasti balených potravin, vykázala v prvním čtvrtletí roku 2024 nižší než očekávaný růst organických tržeb. Růst tržeb bez zahrnutí vlivu měnových výkyvů a akvizic činil pouze 1,4 % oproti odhadům analytiků ve výši 2,9 %. Společnost toto zpomalení přičítá zvýšení cen a poklesu prodeje výrobků. Společnost Nestlé však zůstává neochvějná ve svých výhledech pro rok 2024 a potvrzuje cíl organického růstu tržeb o přibližně 4 % a mírné zvýšení základní marže obchodního zisku. Generální ředitel Mark Schneider vyjádřil důvěru v budoucí výkonnost společnosti a uvedl, že ačkoli první čtvrtletí bylo pomalé, ve druhém čtvrtletí očekávají výrazné oživení objemu prodeje a konzistentní výsledky po zbytek roku. Mezi oblíbené výrobky společnosti Nestlé patří nudle Maggi a čokoládové oplatky KitKat.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky