Francouzský mediální konglomerát Vivendi oznámil, že pokračuje studie proveditelnosti plánovaného rozdělení na čtyři samostatné podniky. Společnost zvažuje částečné rozdělení, při němž by Canal+, reklamní společnost Havas a společnost sdružující vydavatelská a distribuční aktiva byly uvedeny na burzu samostatně. Vivendi uvedla, že studie je součástí jejího plánu na podporu růstu a rozvoje. Konglomerát by po rozdělení zůstal kótovaný na burze, aby mohl podporovat expanzi svých jednotek a aktivně řídit své investice. V prvním čtvrtletí Vivendi vykázala 86,6% nárůst tržeb na 4,3 miliardy eur (4,6 miliardy USD) díky výsledkům svých podniků Canal+ a Havas a také díky konsolidaci Lagardère. V loňském roce Vivendi koupila francouzskou vydavatelskou skupinu Lagardère.
Francouzský mediální konglomerát Vivendi oznámil, že pokračuje studie proveditelnosti plánovaného rozdělení na čtyři samostatné podniky. Společnost zvažuje částečné rozdělení, při němž by Canal+, reklamní společnost Havas a společnost sdružující vydavatelská a distribuční aktiva byly uvedeny na burzu samostatně. Vivendi uvedla, že studie je součástí jejího plánu na podporu růstu a rozvoje. Konglomerát by po rozdělení zůstal kótovaný na burze, aby mohl podporovat expanzi svých jednotek a aktivně řídit své investice. V prvním čtvrtletí Vivendi vykázala 86,6% nárůst tržeb na 4,3 miliardy eur díky výsledkům svých podniků Canal+ a Havas a také díky konsolidaci Lagardère. V loňském roce Vivendi koupila francouzskou vydavatelskou skupinu Lagardère.