Společnost Apple se chystá na úterní virtuální akci představit nové modely iPadů, přičemž některé z nich by mohly být vybaveny novým čipem určeným k vylepšení úkolů umělé inteligence (AI). V době, kdy se mezi technologickými giganty zostřuje konkurence v oblasti umělé inteligence, se Apple snaží integrovat tuto technologii do všech svých produktů. Technologický gigant tradičně uvádí nové iPady v květnu, kdy se zákazníci z oblasti vzdělávání rozhodují o nákupu na nadcházející školní rok. V posledních letech však Apple své dražší modely iPad Pro zaměřuje na kreativní a obchodní profesionály. Právě tyto modely by mohly získat upgrade s novým procesorem optimalizovaným pro umělou inteligenci, ačkoli přesné schopnosti umělé inteligence budou odhaleny až na výroční konferenci vývojářů softwaru společnosti Apple v červnu. Zatímco funkce AI, jako je přiblížení uživatele během videohovoru a změna vzhledu jeho očí, nemusí být důvodem okamžitého upgradu, analytici naznačují, že pozoruhodné zážitky s AI budou nezbytné k tomu, aby přiměly zákazníky ke koupi.
Společnost Apple se chystá na úterní virtuální akci představit nové modely iPadů, přičemž některé z nich by mohly být vybaveny novým čipem určeným k vylepšení úkolů umělé inteligence . V době, kdy se mezi technologickými giganty zostřuje konkurence v oblasti umělé inteligence, se Apple snaží integrovat tuto technologii do všech svých produktů. Technologický gigant tradičně uvádí nové iPady v květnu, kdy se zákazníci z oblasti vzdělávání rozhodují o nákupu na nadcházející školní rok. V posledních letech však Apple své dražší modely iPad Pro zaměřuje na kreativní a obchodní profesionály. Právě tyto modely by mohly získat upgrade s novým procesorem optimalizovaným pro umělou inteligenci, ačkoli přesné schopnosti umělé inteligence budou odhaleny až na výroční konferenci vývojářů softwaru společnosti Apple v červnu. Zatímco funkce AI, jako je přiblížení uživatele během videohovoru a změna vzhledu jeho očí, nemusí být důvodem okamžitého upgradu, analytici naznačují, že pozoruhodné zážitky s AI budou nezbytné k tomu, aby přiměly zákazníky ke koupi.