Německá značka sportovního oblečení Puma oznámila tržby za první čtvrtletí, které splnily očekávání, což vedlo k více než 4% nárůstu jejích akcií. Společnost za své pozitivní výsledky vděčí poptávce po svých retro botách a návratu k růstu v americkém regionu. Tržby očištěné o měnové kurzy vzrostly o 0,5 % na 2,10 miliardy eur (2,26 miliardy USD), což bylo v souladu s očekáváním analytiků. Generální ředitel společnosti Puma Arne Freundt uvedl, že prodej oblíbených terasových a skateových stylů Palermo a Suede XL meziměsíčně zrychloval. Americký region zaznamenal poprvé po čtyřech čtvrtletích kladný růst tržeb, přičemž v USA došlo k postupnému zlepšení. Přestože vykázané tržby společnosti klesly oproti předchozímu roku o 3,9 % v důsledku měnových výkyvů, Puma očekává ve druhém čtvrtletí další zlepšení.
Německá značka sportovního oblečení Puma oznámila tržby za první čtvrtletí, které splnily očekávání, což vedlo k více než 4% nárůstu jejích akcií. Společnost za své pozitivní výsledky vděčí poptávce po svých retro botách a návratu k růstu v americkém regionu. Tržby očištěné o měnové kurzy vzrostly o 0,5 % na 2,10 miliardy eur , což bylo v souladu s očekáváním analytiků. Generální ředitel společnosti Puma Arne Freundt uvedl, že prodej oblíbených terasových a skateových stylů Palermo a Suede XL meziměsíčně zrychloval. Americký region zaznamenal poprvé po čtyřech čtvrtletích kladný růst tržeb, přičemž v USA došlo k postupnému zlepšení. Přestože vykázané tržby společnosti klesly oproti předchozímu roku o 3,9 % v důsledku měnových výkyvů, Puma očekává ve druhém čtvrtletí další zlepšení.