Cena akcií letecké skupiny IAG ve středu vzrostla o více než 3 % poté, co banka Morgan Stanley dvakrát zvýšila její cenu. Investiční banka zvýšila doporučení pro akcie IAG z Underweight na Overweight a zvýšila cílovou cenu z 2,10 EUR na 2,80 EUR. Morgan Stanley vyjádřila důvěru v růst kapacity letecké společnosti a zdůraznila, že se zdá, že v krátkodobém a střednědobém horizontu “stále více podporuje tvorbu cen”. Banka rovněž zaznamenala silné údaje o cenách letenek v severním Atlantiku a vyzdvihla lepší výkonnost ve zbytku celkové sítě IAG. Model nabídky vypracovaný Morgan Stanley navíc ukazuje na omezenou evropskou nabídku na širokotrupých trzích, zatímco riziko rušivého růstu na Heathrow je omezené. Základní scénář společnosti Morgan Stanley předpovídá společnosti IAG v období od roku 24 do roku 26 7% složenou roční míru růstu EBIT (CAGR). Pokud se společnosti podaří dosáhnout horní hranice své marže, mohla by tato hodnota vzrůst na 14 % CAGR. Morgan Stanley zdůrazňuje, že obrat v maržích British Airways by mohl do roku 2026 přispět k 90-130% růstu EBIT skupiny. Banka na závěr uvedla, že ačkoli levné ocenění IAG není v leteckém průmyslu nijak neobvyklé, cesta společnosti ke zvýšení zisku se jeví jako nejslibnější.
Cena akcií letecké skupiny IAG ve středu vzrostla o více než 3 % poté, co banka Morgan Stanley dvakrát zvýšila její cenu. Investiční banka zvýšila doporučení pro akcie IAG z Underweight na Overweight a zvýšila cílovou cenu z 2,10 EUR na 2,80 EUR. Morgan Stanley vyjádřila důvěru v růst kapacity letecké společnosti a zdůraznila, že se zdá, že v krátkodobém a střednědobém horizontu “stále více podporuje tvorbu cen”. Banka rovněž zaznamenala silné údaje o cenách letenek v severním Atlantiku a vyzdvihla lepší výkonnost ve zbytku celkové sítě IAG. Model nabídky vypracovaný Morgan Stanley navíc ukazuje na omezenou evropskou nabídku na širokotrupých trzích, zatímco riziko rušivého růstu na Heathrow je omezené. Základní scénář společnosti Morgan Stanley předpovídá společnosti IAG v období od roku 24 do roku 26 7% složenou roční míru růstu EBIT . Pokud se společnosti podaří dosáhnout horní hranice své marže, mohla by tato hodnota vzrůst na 14 % CAGR. Morgan Stanley zdůrazňuje, že obrat v maržích British Airways by mohl do roku 2026 přispět k 90-130% růstu EBIT skupiny. Banka na závěr uvedla, že ačkoli levné ocenění IAG není v leteckém průmyslu nijak neobvyklé, cesta společnosti ke zvýšení zisku se jeví jako nejslibnější.