Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Hospodářské výsledky společnosti Netflix za druhé čtvrtletí

Společnost Netflix ve čtvrtek zveřejněnou zprávou o výsledcích za druhé čtvrtletí nadále potvrzuje svou dominanci v oblasti streamování.

Jan Golda Autor: Jan Golda
19 července, 2024
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Netflix zaznamenal 34% nárůst počtu členů podporovaných reklamou ve druhém čtvrtletí oproti stejnému období minulého roku
  • Společnost vykázala zisk na akcii 4,88 USD a tržby 9,56 miliardy USD, což překonalo očekávání analytiků
  • Celkový počet placených členství dosáhl 277,65 milionu, což je více než očekávaných 274,4 milionu
  • Netflix plánuje přestat od roku 2025 zveřejňovat čtvrtletní počty členů a zaměřit se na příjmy a provozní marži

 

Tento mediální gigant vykázal výrazný růst jak v oblasti celosvětového předplatného, tak v rozvíjejícím se reklamním sektoru. V daném období zaznamenal streamer 34% nárůst počtu členů podporovaných reklamou oproti stejnému čtvrtletí předchozího roku. Vzhledem k tomu, že ziskovost ze streamování se stává pro mediální společnosti stále důležitějším aspektem životaschopnosti, reklama se stává robustním modelem pro posílení nebo aktualizaci zisků.

Cílená strategie Netflixu, která zahrnuje snahu o rozšíření předplatného na ekonomičtější, reklamou podporované úrovni a potírání sdílení hesel, významně přispěla ke stálému růstu akcií společnosti v posledních čtvrtletích. Při hodnocení výkonnosti Netflixu za období, které skončilo 30. června, v návaznosti na předpovědi Wall Street zjišťujeme,

Zisk na akcii: 4,88 USD oproti 4,74 USD na akcii, které očekává LSEG

Tržby: 9,56 miliardy USD oproti 9,53 miliardy USD očekávaným LSEG

Celkový počet členů: 277,65 milionu celosvětově placených členů vs. 274,4 milionu očekávaných členů podle StreetAccount.

Netflix, Inc. (NFLX)

Advertisement

V porovnání se stejným čtvrtletím předchozího roku zaznamenaly tržby 17% nárůst ve výši 9,6 miliardy USD, k čemuž přispěl především nárůst průměrného počtu placených členství. Společnost Netflix aktualizovala své očekávání celoročního růstu vykazovaných příjmů a nyní předpokládá tempo růstu ve výši 14 % až 15 % oproti dřívějšímu výhledu 13 % až 15 %.

Dále společnost vykázala čistý zisk ve výši 2,15 miliardy USD, tj. 4,88 USD na akcii, což znamená nárůst oproti 1,49 miliardy USD, tj. 3,29 USD na akcii, ve druhém čtvrtletí roku 2023. Oproti loňskému roku došlo k 16,5% nárůstu celosvětového počtu placených členství, čímž se celkový počet zvýšil na 278 milionů. Bude to jedna z posledních aktualizací, které Netflix zveřejňuje ohledně počtu svých členů. Od minulého čtvrtletí upozorňovala investory, že od roku 2025 hodlá přestat sdílet čtvrtletní počty členů nebo průměrné příjmy na uživatele. Společnost artikuluje, že se “zaměřuje na příjmy a provozní marži jako naše hlavní finanční ukazatele – a na zapojení (tj. strávený čas) jako náš nejlepší ukazatel spokojenosti zákazníků”.

V důsledku zpomalení růstu počtu předplatitelů v roce 2022 se společnost Netflix začala soustředit na různá obchodní schémata, která mají podpořit růst jejích příjmů. Zdůrazňujíc tento posun, společnost Netflix v květnu prohlásila, že zahájí provoz vlastní reklamní platformy a nebude si již pro tento účel ponechávat společnost Microsoft jako technologického partnera. Společnost začala na příští tři roky uvádět živé sportovní přenosy, například zápasy NFL na Štědrý den, což je iniciativa, která by měla streamovacímu operátorovi přinést větší příjmy z reklamy. Spoluředitel Netflixu Ted Sarandos se k těmto událostem vyjádřil během čtvrtečního hovoru k výsledkům hospodaření: “Jsme v živém vysílání [TV], protože naši členové ho milují a přináší jim spoustu zapojení a spoustu vzrušení… a dobré je, že inzerenti ho mají rádi přesně ze stejného důvodu.”

V poslední době se Netflix postupně pouští do živého obsahu ještě před dohodou s NFL, přičemž Sarandos zdůraznil, že se společnost zaměřuje na “exkluzivní živou zábavu”. Přesto však původní pořady, jako je “Bridgerton” a “Baby Reindeer”, zůstávají klíčovými tahouny angažovanosti na platformě. Ve čtvrtek společnost uvedla, že její levnější, reklamou podporovaná úroveň nabírá na síle mezi její základnou a registruje více než 45 % registrací tam, kde je tato možnost pro předplatitele otevřená.

Zdroj: Getty Images

Netflix poznamenává, že oblast podporovaná reklamou je stále v počátcích, a nepředpokládá, že by příjmy z reklamy byly “hlavním motorem růstu našich příjmů v roce 2024 nebo 2025”. Další poznatky ze zprávy o příjmech společnosti zdůrazňují, že společnost v současné době roste rychleji, než dokáže zpeněžit svůj rostoucí reklamní inventář, což naznačuje, že poptávka inzerentů převyšuje schopnost společnosti ji uspokojit.

Spoluvýkonný ředitel společnosti Netflix Greg Peters se ve čtvrtečním hovoru k výsledkům hospodaření podělil o to, že se Netflix dosud soustředil na rozšiřování základny předplatitelů podporovaných reklamou. Vzhledem k tomu, že společnost je na dobré cestě k dosažení svých cílů pro počet předplatitelů do roku 2025, přesouvá nyní svou pozornost na zpeněžení svých reklamních zásob. Peters prozradil, že s tím, jak společnost posiluje své reklamní operace, nabízí “inzerentům efektivnější způsoby nákupu … což je velký bod zpětné vazby, kterou jsme slyšeli od inzerentů”. Netflix věří, že je na dobré cestě “dosáhnout v příštím roce kritického rozsahu reklamních předplatitelů pro naše inzerenty”, což mu umožní dále rozšiřovat své reklamní členství v roce 2026 a dále.

Tento mediální gigant vykázal výrazný růst jak v oblasti celosvětového předplatného, tak v rozvíjejícím se reklamním sektoru. V daném období zaznamenal streamer 34% nárůst počtu členů podporovaných reklamou oproti stejnému čtvrtletí předchozího roku. Vzhledem k tomu, že ziskovost ze streamování se stává pro mediální společnosti stále důležitějším aspektem životaschopnosti, reklama se stává robustním modelem pro posílení nebo aktualizaci zisků.Cílená strategie Netflixu, která zahrnuje snahu o rozšíření předplatného na ekonomičtější, reklamou podporované úrovni a potírání sdílení hesel, významně přispěla ke stálému růstu akcií společnosti v posledních čtvrtletích. Při hodnocení výkonnosti Netflixu za období, které skončilo 30. června, v návaznosti na předpovědi Wall Street zjišťujeme,Zisk na akcii: 4,88 USD oproti 4,74 USD na akcii, které očekává LSEGTržby: 9,56 miliardy USD oproti 9,53 miliardy USD očekávaným LSEGCelkový počet členů: 277,65 milionu celosvětově placených členů vs. 274,4 milionu očekávaných členů podle StreetAccount.Netflix, Inc.  V porovnání se stejným čtvrtletím předchozího roku zaznamenaly tržby 17% nárůst ve výši 9,6 miliardy USD, k čemuž přispěl především nárůst průměrného počtu placených členství. Společnost Netflix aktualizovala své očekávání celoročního růstu vykazovaných příjmů a nyní předpokládá tempo růstu ve výši 14 % až 15 % oproti dřívějšímu výhledu 13 % až 15 %.Dále společnost vykázala čistý zisk ve výši 2,15 miliardy USD, tj. 4,88 USD na akcii, což znamená nárůst oproti 1,49 miliardy USD, tj. 3,29 USD na akcii, ve druhém čtvrtletí roku 2023. Oproti loňskému roku došlo k 16,5% nárůstu celosvětového počtu placených členství, čímž se celkový počet zvýšil na 278 milionů. Bude to jedna z posledních aktualizací, které Netflix zveřejňuje ohledně počtu svých členů. Od minulého čtvrtletí upozorňovala investory, že od roku 2025 hodlá přestat sdílet čtvrtletní počty členů nebo průměrné příjmy na uživatele. Společnost artikuluje, že se “zaměřuje na příjmy a provozní marži jako naše hlavní finanční ukazatele – a na zapojení jako náš nejlepší ukazatel spokojenosti zákazníků”.V důsledku zpomalení růstu počtu předplatitelů v roce 2022 se společnost Netflix začala soustředit na různá obchodní schémata, která mají podpořit růst jejích příjmů. Zdůrazňujíc tento posun, společnost Netflix v květnu prohlásila, že zahájí provoz vlastní reklamní platformy a nebude si již pro tento účel ponechávat společnost Microsoft jako technologického partnera. Společnost začala na příští tři roky uvádět živé sportovní přenosy, například zápasy NFL na Štědrý den, což je iniciativa, která by měla streamovacímu operátorovi přinést větší příjmy z reklamy. Spoluředitel Netflixu Ted Sarandos se k těmto událostem vyjádřil během čtvrtečního hovoru k výsledkům hospodaření: “Jsme v živém vysílání [TV], protože naši členové ho milují a přináší jim spoustu zapojení a spoustu vzrušení… a dobré je, že inzerenti ho mají rádi přesně ze stejného důvodu.”V poslední době se Netflix postupně pouští do živého obsahu ještě před dohodou s NFL, přičemž Sarandos zdůraznil, že se společnost zaměřuje na “exkluzivní živou zábavu”. Přesto však původní pořady, jako je “Bridgerton” a “Baby Reindeer”, zůstávají klíčovými tahouny angažovanosti na platformě. Ve čtvrtek společnost uvedla, že její levnější, reklamou podporovaná úroveň nabírá na síle mezi její základnou a registruje více než 45 % registrací tam, kde je tato možnost pro předplatitele otevřená.Netflix poznamenává, že oblast podporovaná reklamou je stále v počátcích, a nepředpokládá, že by příjmy z reklamy byly “hlavním motorem růstu našich příjmů v roce 2024 nebo 2025”. Další poznatky ze zprávy o příjmech společnosti zdůrazňují, že společnost v současné době roste rychleji, než dokáže zpeněžit svůj rostoucí reklamní inventář, což naznačuje, že poptávka inzerentů převyšuje schopnost společnosti ji uspokojit.Spoluvýkonný ředitel společnosti Netflix Greg Peters se ve čtvrtečním hovoru k výsledkům hospodaření podělil o to, že se Netflix dosud soustředil na rozšiřování základny předplatitelů podporovaných reklamou. Vzhledem k tomu, že společnost je na dobré cestě k dosažení svých cílů pro počet předplatitelů do roku 2025, přesouvá nyní svou pozornost na zpeněžení svých reklamních zásob. Peters prozradil, že s tím, jak společnost posiluje své reklamní operace, nabízí “inzerentům efektivnější způsoby nákupu … což je velký bod zpětné vazby, kterou jsme slyšeli od inzerentů”. Netflix věří, že je na dobré cestě “dosáhnout v příštím roce kritického rozsahu reklamních předplatitelů pro naše inzerenty”, což mu umožní dále rozšiřovat své reklamní členství v roce 2026 a dále.
Tagy: 2. čtvrtletíAkcieburzyNetflix Inc.NFLXUSAVÝSLEDKY

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      00:05

      Carney představil zákon „One Canadian Economy“ na sjednocení obchodu a schvalovacích procesů

      23:48

      Fed jmenuje Michaela Horowitze novým generálním inspektorem

      23:36

      Americké akcie se blíží rekordům, pozornost se soustředí na údaje o inflaci a pokrok v politice

      23:24

      S&P Global Ratings snížila hodnocení Fortrea Holdings na „B-“ kvůli slabým úvěrovým ukazatelům

      23:12

      Vedoucí programu Optimus v Tesle odchází, jeho roli přebírá šéf autopilotu, uvádí Bloomberg

      23:12

      Akcie společnosti Opendoor Technologies klesají po návrhu na reverzní rozdělení akcií

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Je Costco nyní vhodná koupě? Kam směřuje tento řetězec v USA?

      4 června, 2025

      Nvidia překonává trh: Proč zůstává perspektivní investicí?

      2 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025

      S&P 500 vstupuje do nového měsíce v zisku, investoři ignorují obchodní napětí

      2 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      S&P 500 skokově roste díky nadějím na urovnání obchodního sporu mezi USA a Čínou

      6 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.