Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Hospodářské výsledky společnosti Netflix za druhé čtvrtletí

Společnost Netflix ve čtvrtek zveřejněnou zprávou o výsledcích za druhé čtvrtletí nadále potvrzuje svou dominanci v oblasti streamování.

Jan Golda Autor: Jan Golda
19 července, 2024
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Netflix zaznamenal 34% nárůst počtu členů podporovaných reklamou ve druhém čtvrtletí oproti stejnému období minulého roku
  • Společnost vykázala zisk na akcii 4,88 USD a tržby 9,56 miliardy USD, což překonalo očekávání analytiků
  • Celkový počet placených členství dosáhl 277,65 milionu, což je více než očekávaných 274,4 milionu
  • Netflix plánuje přestat od roku 2025 zveřejňovat čtvrtletní počty členů a zaměřit se na příjmy a provozní marži

 

Tento mediální gigant vykázal výrazný růst jak v oblasti celosvětového předplatného, tak v rozvíjejícím se reklamním sektoru. V daném období zaznamenal streamer 34% nárůst počtu členů podporovaných reklamou oproti stejnému čtvrtletí předchozího roku. Vzhledem k tomu, že ziskovost ze streamování se stává pro mediální společnosti stále důležitějším aspektem životaschopnosti, reklama se stává robustním modelem pro posílení nebo aktualizaci zisků.

Cílená strategie Netflixu, která zahrnuje snahu o rozšíření předplatného na ekonomičtější, reklamou podporované úrovni a potírání sdílení hesel, významně přispěla ke stálému růstu akcií společnosti v posledních čtvrtletích. Při hodnocení výkonnosti Netflixu za období, které skončilo 30. června, v návaznosti na předpovědi Wall Street zjišťujeme,

Zisk na akcii: 4,88 USD oproti 4,74 USD na akcii, které očekává LSEG

Tržby: 9,56 miliardy USD oproti 9,53 miliardy USD očekávaným LSEG

Celkový počet členů: 277,65 milionu celosvětově placených členů vs. 274,4 milionu očekávaných členů podle StreetAccount.

Netflix, Inc. (NFLX)

Advertisement
Chcete využít této příležitosti?

V porovnání se stejným čtvrtletím předchozího roku zaznamenaly tržby 17% nárůst ve výši 9,6 miliardy USD, k čemuž přispěl především nárůst průměrného počtu placených členství. Společnost Netflix aktualizovala své očekávání celoročního růstu vykazovaných příjmů a nyní předpokládá tempo růstu ve výši 14 % až 15 % oproti dřívějšímu výhledu 13 % až 15 %.

Dále společnost vykázala čistý zisk ve výši 2,15 miliardy USD, tj. 4,88 USD na akcii, což znamená nárůst oproti 1,49 miliardy USD, tj. 3,29 USD na akcii, ve druhém čtvrtletí roku 2023. Oproti loňskému roku došlo k 16,5% nárůstu celosvětového počtu placených členství, čímž se celkový počet zvýšil na 278 milionů. Bude to jedna z posledních aktualizací, které Netflix zveřejňuje ohledně počtu svých členů. Od minulého čtvrtletí upozorňovala investory, že od roku 2025 hodlá přestat sdílet čtvrtletní počty členů nebo průměrné příjmy na uživatele. Společnost artikuluje, že se “zaměřuje na příjmy a provozní marži jako naše hlavní finanční ukazatele – a na zapojení (tj. strávený čas) jako náš nejlepší ukazatel spokojenosti zákazníků”.

V důsledku zpomalení růstu počtu předplatitelů v roce 2022 se společnost Netflix začala soustředit na různá obchodní schémata, která mají podpořit růst jejích příjmů. Zdůrazňujíc tento posun, společnost Netflix v květnu prohlásila, že zahájí provoz vlastní reklamní platformy a nebude si již pro tento účel ponechávat společnost Microsoft jako technologického partnera. Společnost začala na příští tři roky uvádět živé sportovní přenosy, například zápasy NFL na Štědrý den, což je iniciativa, která by měla streamovacímu operátorovi přinést větší příjmy z reklamy. Spoluředitel Netflixu Ted Sarandos se k těmto událostem vyjádřil během čtvrtečního hovoru k výsledkům hospodaření: “Jsme v živém vysílání [TV], protože naši členové ho milují a přináší jim spoustu zapojení a spoustu vzrušení… a dobré je, že inzerenti ho mají rádi přesně ze stejného důvodu.”

V poslední době se Netflix postupně pouští do živého obsahu ještě před dohodou s NFL, přičemž Sarandos zdůraznil, že se společnost zaměřuje na “exkluzivní živou zábavu”. Přesto však původní pořady, jako je “Bridgerton” a “Baby Reindeer”, zůstávají klíčovými tahouny angažovanosti na platformě. Ve čtvrtek společnost uvedla, že její levnější, reklamou podporovaná úroveň nabírá na síle mezi její základnou a registruje více než 45 % registrací tam, kde je tato možnost pro předplatitele otevřená.

Zdroj: Getty Images

Netflix poznamenává, že oblast podporovaná reklamou je stále v počátcích, a nepředpokládá, že by příjmy z reklamy byly “hlavním motorem růstu našich příjmů v roce 2024 nebo 2025”. Další poznatky ze zprávy o příjmech společnosti zdůrazňují, že společnost v současné době roste rychleji, než dokáže zpeněžit svůj rostoucí reklamní inventář, což naznačuje, že poptávka inzerentů převyšuje schopnost společnosti ji uspokojit.

Spoluvýkonný ředitel společnosti Netflix Greg Peters se ve čtvrtečním hovoru k výsledkům hospodaření podělil o to, že se Netflix dosud soustředil na rozšiřování základny předplatitelů podporovaných reklamou. Vzhledem k tomu, že společnost je na dobré cestě k dosažení svých cílů pro počet předplatitelů do roku 2025, přesouvá nyní svou pozornost na zpeněžení svých reklamních zásob. Peters prozradil, že s tím, jak společnost posiluje své reklamní operace, nabízí “inzerentům efektivnější způsoby nákupu … což je velký bod zpětné vazby, kterou jsme slyšeli od inzerentů”. Netflix věří, že je na dobré cestě “dosáhnout v příštím roce kritického rozsahu reklamních předplatitelů pro naše inzerenty”, což mu umožní dále rozšiřovat své reklamní členství v roce 2026 a dále.

Tento mediální gigant vykázal výrazný růst jak v oblasti celosvětového předplatného, tak v rozvíjejícím se reklamním sektoru. V daném období zaznamenal streamer 34% nárůst počtu členů podporovaných reklamou oproti stejnému čtvrtletí předchozího roku. Vzhledem k tomu, že ziskovost ze streamování se stává pro mediální společnosti stále důležitějším aspektem životaschopnosti, reklama se stává robustním modelem pro posílení nebo aktualizaci zisků.Cílená strategie Netflixu, která zahrnuje snahu o rozšíření předplatného na ekonomičtější, reklamou podporované úrovni a potírání sdílení hesel, významně přispěla ke stálému růstu akcií společnosti v posledních čtvrtletích. Při hodnocení výkonnosti Netflixu za období, které skončilo 30. června, v návaznosti na předpovědi Wall Street zjišťujeme,Zisk na akcii: 4,88 USD oproti 4,74 USD na akcii, které očekává LSEGTržby: 9,56 miliardy USD oproti 9,53 miliardy USD očekávaným LSEGCelkový počet členů: 277,65 milionu celosvětově placených členů vs. 274,4 milionu očekávaných členů podle StreetAccount.Netflix, Inc.  Chcete využít této příležitosti?V porovnání se stejným čtvrtletím předchozího roku zaznamenaly tržby 17% nárůst ve výši 9,6 miliardy USD, k čemuž přispěl především nárůst průměrného počtu placených členství. Společnost Netflix aktualizovala své očekávání celoročního růstu vykazovaných příjmů a nyní předpokládá tempo růstu ve výši 14 % až 15 % oproti dřívějšímu výhledu 13 % až 15 %.Dále společnost vykázala čistý zisk ve výši 2,15 miliardy USD, tj. 4,88 USD na akcii, což znamená nárůst oproti 1,49 miliardy USD, tj. 3,29 USD na akcii, ve druhém čtvrtletí roku 2023. Oproti loňskému roku došlo k 16,5% nárůstu celosvětového počtu placených členství, čímž se celkový počet zvýšil na 278 milionů. Bude to jedna z posledních aktualizací, které Netflix zveřejňuje ohledně počtu svých členů. Od minulého čtvrtletí upozorňovala investory, že od roku 2025 hodlá přestat sdílet čtvrtletní počty členů nebo průměrné příjmy na uživatele. Společnost artikuluje, že se “zaměřuje na příjmy a provozní marži jako naše hlavní finanční ukazatele – a na zapojení jako náš nejlepší ukazatel spokojenosti zákazníků”.V důsledku zpomalení růstu počtu předplatitelů v roce 2022 se společnost Netflix začala soustředit na různá obchodní schémata, která mají podpořit růst jejích příjmů. Zdůrazňujíc tento posun, společnost Netflix v květnu prohlásila, že zahájí provoz vlastní reklamní platformy a nebude si již pro tento účel ponechávat společnost Microsoft jako technologického partnera. Společnost začala na příští tři roky uvádět živé sportovní přenosy, například zápasy NFL na Štědrý den, což je iniciativa, která by měla streamovacímu operátorovi přinést větší příjmy z reklamy. Spoluředitel Netflixu Ted Sarandos se k těmto událostem vyjádřil během čtvrtečního hovoru k výsledkům hospodaření: “Jsme v živém vysílání [TV], protože naši členové ho milují a přináší jim spoustu zapojení a spoustu vzrušení… a dobré je, že inzerenti ho mají rádi přesně ze stejného důvodu.”V poslední době se Netflix postupně pouští do živého obsahu ještě před dohodou s NFL, přičemž Sarandos zdůraznil, že se společnost zaměřuje na “exkluzivní živou zábavu”. Přesto však původní pořady, jako je “Bridgerton” a “Baby Reindeer”, zůstávají klíčovými tahouny angažovanosti na platformě. Ve čtvrtek společnost uvedla, že její levnější, reklamou podporovaná úroveň nabírá na síle mezi její základnou a registruje více než 45 % registrací tam, kde je tato možnost pro předplatitele otevřená.Netflix poznamenává, že oblast podporovaná reklamou je stále v počátcích, a nepředpokládá, že by příjmy z reklamy byly “hlavním motorem růstu našich příjmů v roce 2024 nebo 2025”. Další poznatky ze zprávy o příjmech společnosti zdůrazňují, že společnost v současné době roste rychleji, než dokáže zpeněžit svůj rostoucí reklamní inventář, což naznačuje, že poptávka inzerentů převyšuje schopnost společnosti ji uspokojit.Spoluvýkonný ředitel společnosti Netflix Greg Peters se ve čtvrtečním hovoru k výsledkům hospodaření podělil o to, že se Netflix dosud soustředil na rozšiřování základny předplatitelů podporovaných reklamou. Vzhledem k tomu, že společnost je na dobré cestě k dosažení svých cílů pro počet předplatitelů do roku 2025, přesouvá nyní svou pozornost na zpeněžení svých reklamních zásob. Peters prozradil, že s tím, jak společnost posiluje své reklamní operace, nabízí “inzerentům efektivnější způsoby nákupu … což je velký bod zpětné vazby, kterou jsme slyšeli od inzerentů”. Netflix věří, že je na dobré cestě “dosáhnout v příštím roce kritického rozsahu reklamních předplatitelů pro naše inzerenty”, což mu umožní dále rozšiřovat své reklamní členství v roce 2026 a dále.
Tagy: 2. čtvrtletíAkcieburzyNetflix Inc.NFLXUSAVÝSLEDKY


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    19:24

    Hotstuff Labs představuje Hotstuff, DeFi platformu Layer 1 propojující on-chain obchodování s mezinárodními fiat systémy.

    18:53

    Rubrik získává vylepšení od William Blair po silném výkonu a zvýšení prognózy

    18:48

    Analýza: Evropa posiluje svůj zásah proti velkým technologickým firmám pokutou pro X, čelí Trumpovi.

    18:44

    Micron a Salesforce vedou změny tržní kapitalizace akcií v pátek

    18:38

    Akcie Gelteq rostou po slibných preklinických výsledcích v oblasti dodávání léků.

    18:34

    Akcie Invesco rostou poté, co uplynula lhůta pro hlasování o konverzi QQQ.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Wall Street vítá škrty Meta v metaversu. Investoři čekají růst akcií

    5 prosince, 2025

    Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...

    Zdroj: Getty Images

    Platební společnosti zažily nejhorší rok za 15 let. Kde hledat příležitosti

    5 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Čínská firma Moore Threads vystřelila po IPO o více než 400 %

    5 prosince, 2025
    Zdroj: lumexaimaging

    IPO Lumexa Imaging: Jeden z největších hráčů v diagnostice míří na burzu

    5 prosince, 2025
    Zdroj: Shutterstock

    Proč partnerství Microsoftu s OpenAI může být klíčové pro růst akcií

    5 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Cardinal Infrastructure Group Inc.

    Datum IPO: 10 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 768 milionů USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Trumpova úprava norem spotřeby paliva: proč nepovede k levnějším automobilům

    4 prosince, 2025

    Americké akcie po slabých údajích o zaměstnanosti v soukromém sektoru klesají

    3 prosince, 2025

    Index S&P 500 zahajuje prosinec s mírnými ztrátami, investoři sledují Fed

    1 prosince, 2025

    S&P 500 sílí, data o zaměstnanosti podpořila sázky na snížení úrokových sazeb

    3 prosince, 2025

    Trump vybírá šéfa Fedu, který prosadí rychlejší snížení sazeb

    1 prosince, 2025

    S&P 500 zaznamenal mírný nárůst před zveřejněním klíčových údajů o inflaci

    4 prosince, 2025

    Wall Street vítá škrty Meta v metaversu. Investoři čekají růst akcií

    5 prosince, 2025

    S&P 500 posiluje díky obnovení zájmu o technologické akcie

    2 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost