Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Zmatek v globální dopravě: rostoucí náklady a přerušení dodavatelských řetězců

Jason Starr pocítil první záblesky pandemické posttraumatické stresové poruchy již v polovině dubna.

Michael Klos Autor: Michael Klos
19 července, 2024
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Spotové kontejnerové sazby vzrostly nejvíce od roku 2022, což zvýšilo poptávku po osvětlovacích výrobcích
  • Historické narušení globálního obchodu zanechalo ekonomické jizvy, ale také přimělo firmy jako Globe Electric ke zvýšení flexibility
  • Evropské firmy, jako DFS Furniture, pociťují výrazné dopady narušení v Rudém moři, což zvyšuje náklady na dopravu a zpožďuje dodávky

Tehdy viceprezident pro provoz v montrealské společnosti Globe Electric uslyšel něco, co neslyšel už 18 měsíců: Rezervace na nákladních lodích z Asie se ztenčily.

Během několika týdnů vzrostly spotové kontejnerové sazby nejvíce od roku 2022 a zákazníci poptávali osvětlovací výrobky dříve než kdykoli před vrcholem prodejní sezóny ve čtvrtém čtvrtletí.

„Měli bychom začít plánovat,“ vzpomněl si. „Krize v lodní dopravě v období Covid nám skutečně pomohla pochopit, jak zvládnout budoucí krize v lodní dopravě, jako je ta, ve které se právě nacházíme.“

Historické narušení celosvětového obchodu se zbožím v hodnotě 25 bilionů dolarů, které vyvrcholilo před dvěma lety, zanechalo hluboké ekonomické jizvy v podobě inflace a paranoie z nedostatku zboží. Vytvořilo však také nárazníky ve společnostech, jako je Globe Electric: nákupní týmy jsou nyní pružnější a nově se při rozhodování spoléhají na technologie a datové nástroje.

Časový prvek

Advertisement

Obchod se zbožím zatím odolává prvnímu postpandemickému šoku, bez znatelného vzplanutí globálních spotřebitelských cen. Není však zaručeno, že to vydrží, pokud se výpadky ukáží jako dlouhodobé nebo začnou brzdit pozemní logistiku.

Chcete využít této příležitosti?

„Domníváme se, že trhy podceňují riziko růstu cen lodní dopravy,“ napsali ve středeční výzkumné zprávě ekonomové Nomury pod vedením George Morana v Londýně. „Náš model naznačuje, že může dojít k výraznému tlaku na růst inflace.“

Pro centrální banky po celém světě, které zahájily nebo připravují snižování úrokových sazeb, by jakékoli oživení inflace spotřebitelských cen představovalo velkou výzvu. Co by mohlo tvůrcům politik pomoci, je zvýšené úsilí námořního průmyslu o řešení nerovnováhy.

Zdroj: Getty Images

„Jedna věc, kterou jsem se za posledních pár let naučil, je téměř neočekávat stabilizaci – když je příliš klidno, ujistěte se, že máte připravené záložní plány,“ řekl Starr. „Musíte být víc ve střehu.“

Na křehkost světového obchodu upozornilo šest měsíců útoků na plavidla v Rudém moři, u nichž jen málo odborníků předpokládalo, že budou trvat tak dlouho.

Přestože narušení nedosáhlo takové úrovně jako během pandemie, dovozci varují, že náklady nakonec budou muset přenést na své spotřebitele, a poslední otřesy jsou dalším podnětem k tomu, aby se výroba přiblížila místům prodeje.

Plány na přesun výroby

Velkoobchodník s kancelářským nábytkem COE Distributing se sídlem v Pensylvánii patří mezi společnosti, které pociťují dopady. Ta využívala cestu přes Rudé moře k dovozu přibližně 50 % svých výrobků od asijských výrobců.

„Pro většinu amerických spotřebitelů to nyní nemá žádný dopad a není to viditelné, ale začínáme pociťovat podstatné dopady na náklady,“ uvedl J. D. Ewing, výkonný ředitel společnosti, který upozornil, že možná bude muset pro příští rok zvýšit poplatky zákazníkům.

Uvedl také, že poslední potíže „rozhodně utvrdily“ důvody pro přenesení výroby blíže k domovu, i když to bude „dlouhý proces“.
Pro ostatní americké společnosti je vystavení cyklům na trhu s lodní dopravou palčivější než kdy jindy.

Rostoucí náklady a narušení dodávek

Greg Davidson, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Lalo se sídlem v New Yorku, která se zabývá výrobou dětských produktů a ročně expeduje několik stovek kontejnerů z Asie, říká, že nejvyšší částka, kterou zaplatil za 40 stop dlouhý nákladní box, byla v roce 2022 asi 21 000 USD.

Nyní se v odvětví spekuluje, že sazby míří zpět k 20 000 dolarů, řekl. To by znamenalo výrazné navýšení oproti 9 000 dolarů, které platil nedávno.
„Pokud ceny kontejnerů opět vzrostou na tuto úroveň, bude to mít za následek určitou inflaci zřejmě u určitého množství zboží,“ řekl Davidson.
Náznaky takových cenových tlaků se již objevily. Ceny výrobců v USA v červnu vzrostly o něco více, než se předpokládalo.

Nejnovější krize přichází právě v době, kdy velkoobchodníci a maloobchodníci v USA a Evropě spěchají s doplňováním zásob před sezónou nákupů zpět do škol a před koncem roku. K tomu se přidává hrozba vyšších amerických cel na čínský dovoz.

„Jedinou světlou stránkou je lepší pochopení problému, který stále máme“ s přerušením dodávek, řekl Stephen Lamar, prezident Americké asociace pro oděvy a obuv, která zastupuje více než 1 000 předních značek. „To ale neznamená, že se tento problém bude lépe zvládat nebo řešit.“


Evropské společnosti čelí narušení dodavatelských řetězců

Vzhledem ke své větší blízkosti k Rudému moři pociťují evropské společnosti zásadní dopady. DFS Furniture Plc, britský maloobchodní prodejce nábytku, vydal minulý měsíc varování před ziskem s odkazem na narušení v Rudém moři, které zvýšilo náklady na dopravu a zpozdilo dodávky.

Alex Baldock, generální ředitel společnosti Currys Plc, minulý měsíc v hovoru s analytiky uvedl, že náklady na dodavatelský řetězec a servisní operace „zasáhly linii hrubé marže“, což britského prodejce elektroniky donutilo zavést opatření na kontrolu nákladů.

AddLife AB, společnost zabývající se vědami o živé přírodě se sídlem ve Stockholmu, uvedla, že spolupracuje s dodavateli na „značných“ nevyřízených objednávkách, uvedl v pondělním konferenčním hovoru generální ředitel Fredrik Dalborg. Dodal, že v některých případech se vytvářejí rezervní zásoby.

Přesto se objevují náznaky, že poslední krize v dodávkách se možná blíží svému vrcholu.

Vyjednávací síla

Zdá se, že přetížení přístavů v Singapuru – hlavním překladišti asijského nákladu – se zmírňuje a spotové sazby za kontejnery do USA z Asie, které sleduje analytická platforma Xeneta se sídlem v Oslu, se zřejmě ustálily.

„Odesílatelé mohou opět začít stavět dopravce proti sobě,“ řekla Emily Stausbøllová, hlavní analytička společnosti Xeneta. „Jakmile se rovnováha vyjednávací síly začne vracet na stranu odesílatelů, měli bychom být svědky toho, že spotové sazby začnou opět klesat.“

Ekonomové společnosti Wells Fargo Tim Quinlan, Shannon Seery Greinová a Nicole Cerviová ve své nedávné výzkumné zprávě napsali, že „dnešní vyšší náklady na přepravu se pravděpodobně zcela nepromítnou do ceny pro konečného kupujícího“.

Zdroj: Getty images

Tato očekávání by se však mohla změnit v případě dalšího šoku, jako je sucho v Panamském průplavu, pracovní nepokoje v německých přístavech nebo stávka dělníků v docích na východním pobřeží USA a v Mexickém zálivu.

Ve společnosti Globe Electric, která ročně přepraví až 2 000 kontejnerů pro zákazníky v Severní Americe, zněl Starr ohledně krátkodobých vyhlídek opatrně optimisticky. Sazby za přepravu by se podle něj měly začít stabilizovat a v září a říjnu možná i klesat.

Ale „pokud to bude pokračovat dalších šest až dvanáct měsíců, bude třeba vést další rozhovory“ o zvýšení cen, řekl.

Tehdy viceprezident pro provoz v montrealské společnosti Globe Electric uslyšel něco, co neslyšel už 18 měsíců: Rezervace na nákladních lodích z Asie se ztenčily.Během několika týdnů vzrostly spotové kontejnerové sazby nejvíce od roku 2022 a zákazníci poptávali osvětlovací výrobky dříve než kdykoli před vrcholem prodejní sezóny ve čtvrtém čtvrtletí.„Měli bychom začít plánovat,“ vzpomněl si. „Krize v lodní dopravě v období Covid nám skutečně pomohla pochopit, jak zvládnout budoucí krize v lodní dopravě, jako je ta, ve které se právě nacházíme.“Historické narušení celosvětového obchodu se zbožím v hodnotě 25 bilionů dolarů, které vyvrcholilo před dvěma lety, zanechalo hluboké ekonomické jizvy v podobě inflace a paranoie z nedostatku zboží. Vytvořilo však také nárazníky ve společnostech, jako je Globe Electric: nákupní týmy jsou nyní pružnější a nově se při rozhodování spoléhají na technologie a datové nástroje.Časový prvekObchod se zbožím zatím odolává prvnímu postpandemickému šoku, bez znatelného vzplanutí globálních spotřebitelských cen. Není však zaručeno, že to vydrží, pokud se výpadky ukáží jako dlouhodobé nebo začnou brzdit pozemní logistiku.Chcete využít této příležitosti?„Domníváme se, že trhy podceňují riziko růstu cen lodní dopravy,“ napsali ve středeční výzkumné zprávě ekonomové Nomury pod vedením George Morana v Londýně. „Náš model naznačuje, že může dojít k výraznému tlaku na růst inflace.“Pro centrální banky po celém světě, které zahájily nebo připravují snižování úrokových sazeb, by jakékoli oživení inflace spotřebitelských cen představovalo velkou výzvu. Co by mohlo tvůrcům politik pomoci, je zvýšené úsilí námořního průmyslu o řešení nerovnováhy.„Jedna věc, kterou jsem se za posledních pár let naučil, je téměř neočekávat stabilizaci – když je příliš klidno, ujistěte se, že máte připravené záložní plány,“ řekl Starr. „Musíte být víc ve střehu.“Na křehkost světového obchodu upozornilo šest měsíců útoků na plavidla v Rudém moři, u nichž jen málo odborníků předpokládalo, že budou trvat tak dlouho.Přestože narušení nedosáhlo takové úrovně jako během pandemie, dovozci varují, že náklady nakonec budou muset přenést na své spotřebitele, a poslední otřesy jsou dalším podnětem k tomu, aby se výroba přiblížila místům prodeje.Plány na přesun výrobyVelkoobchodník s kancelářským nábytkem COE Distributing se sídlem v Pensylvánii patří mezi společnosti, které pociťují dopady. Ta využívala cestu přes Rudé moře k dovozu přibližně 50 % svých výrobků od asijských výrobců.„Pro většinu amerických spotřebitelů to nyní nemá žádný dopad a není to viditelné, ale začínáme pociťovat podstatné dopady na náklady,“ uvedl J. D. Ewing, výkonný ředitel společnosti, který upozornil, že možná bude muset pro příští rok zvýšit poplatky zákazníkům.Uvedl také, že poslední potíže „rozhodně utvrdily“ důvody pro přenesení výroby blíže k domovu, i když to bude „dlouhý proces“.Pro ostatní americké společnosti je vystavení cyklům na trhu s lodní dopravou palčivější než kdy jindy.Rostoucí náklady a narušení dodávekGreg Davidson, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Lalo se sídlem v New Yorku, která se zabývá výrobou dětských produktů a ročně expeduje několik stovek kontejnerů z Asie, říká, že nejvyšší částka, kterou zaplatil za 40 stop dlouhý nákladní box, byla v roce 2022 asi 21 000 USD. Nyní se v odvětví spekuluje, že sazby míří zpět k 20 000 dolarů, řekl. To by znamenalo výrazné navýšení oproti 9 000 dolarů, které platil nedávno.„Pokud ceny kontejnerů opět vzrostou na tuto úroveň, bude to mít za následek určitou inflaci zřejmě u určitého množství zboží,“ řekl Davidson.Náznaky takových cenových tlaků se již objevily. Ceny výrobců v USA v červnu vzrostly o něco více, než se předpokládalo.Nejnovější krize přichází právě v době, kdy velkoobchodníci a maloobchodníci v USA a Evropě spěchají s doplňováním zásob před sezónou nákupů zpět do škol a před koncem roku. K tomu se přidává hrozba vyšších amerických cel na čínský dovoz.„Jedinou světlou stránkou je lepší pochopení problému, který stále máme“ s přerušením dodávek, řekl Stephen Lamar, prezident Americké asociace pro oděvy a obuv, která zastupuje více než 1 000 předních značek. „To ale neznamená, že se tento problém bude lépe zvládat nebo řešit.“Evropské společnosti čelí narušení dodavatelských řetězcůVzhledem ke své větší blízkosti k Rudému moři pociťují evropské společnosti zásadní dopady. DFS Furniture Plc, britský maloobchodní prodejce nábytku, vydal minulý měsíc varování před ziskem s odkazem na narušení v Rudém moři, které zvýšilo náklady na dopravu a zpozdilo dodávky.Alex Baldock, generální ředitel společnosti Currys Plc, minulý měsíc v hovoru s analytiky uvedl, že náklady na dodavatelský řetězec a servisní operace „zasáhly linii hrubé marže“, což britského prodejce elektroniky donutilo zavést opatření na kontrolu nákladů.AddLife AB, společnost zabývající se vědami o živé přírodě se sídlem ve Stockholmu, uvedla, že spolupracuje s dodavateli na „značných“ nevyřízených objednávkách, uvedl v pondělním konferenčním hovoru generální ředitel Fredrik Dalborg. Dodal, že v některých případech se vytvářejí rezervní zásoby.Přesto se objevují náznaky, že poslední krize v dodávkách se možná blíží svému vrcholu.Vyjednávací sílaZdá se, že přetížení přístavů v Singapuru – hlavním překladišti asijského nákladu – se zmírňuje a spotové sazby za kontejnery do USA z Asie, které sleduje analytická platforma Xeneta se sídlem v Oslu, se zřejmě ustálily.„Odesílatelé mohou opět začít stavět dopravce proti sobě,“ řekla Emily Stausbøllová, hlavní analytička společnosti Xeneta. „Jakmile se rovnováha vyjednávací síly začne vracet na stranu odesílatelů, měli bychom být svědky toho, že spotové sazby začnou opět klesat.“Ekonomové společnosti Wells Fargo Tim Quinlan, Shannon Seery Greinová a Nicole Cerviová ve své nedávné výzkumné zprávě napsali, že „dnešní vyšší náklady na přepravu se pravděpodobně zcela nepromítnou do ceny pro konečného kupujícího“.Tato očekávání by se však mohla změnit v případě dalšího šoku, jako je sucho v Panamském průplavu, pracovní nepokoje v německých přístavech nebo stávka dělníků v docích na východním pobřeží USA a v Mexickém zálivu.Ve společnosti Globe Electric, která ročně přepraví až 2 000 kontejnerů pro zákazníky v Severní Americe, zněl Starr ohledně krátkodobých vyhlídek opatrně optimisticky. Sazby za přepravu by se podle něj měly začít stabilizovat a v září a říjnu možná i klesat.Ale „pokud to bude pokračovat dalších šest až dvanáct měsíců, bude třeba vést další rozhovory“ o zvýšení cen, řekl.
Tagy: Inflacelodní dopravanapětí


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Související:

    1. Futures mírně vzrostly poté, co Fed podle očekávání snížil úrokové sazby
    2. Blíží se rozhodnutí ECB; Adobe zveřejní výsledky hospodaření
    3. Ministr financí USA Bessent vyzývá k odebrání pravomocí Fedu
    4. Dolar se stabilizuje před klíčovými údaji o zaměstnanosti v USA
    5. Akcie z „periferních“ zemí jako Řecko vedou oživení evropského trhu
    Advertisement

    Breaking.

    01:23

    Barevné vlasy a design nehtů povoleny, protože více japonských společností uvolňuje předpisy v soutěži o zaměstnance.

    00:43

    Australská společnost Syrah Resources a Tesla prodlouží termín pro jejich dohodu o dodávkách grafitu.

    00:39

    Healthcare Realty Q2 2025 klesá: Strategická přestavba v reakci na různé finanční výsledky

    00:35

    Přehled SM Energy za 2. čtvrtletí 2025: Bezprecedentní produkce spojená s taktickou minimalizací dluhu

    00:31

    Zpráva Yamaha za 1. čtvrtletí fiskálního roku 2026: Zisk klesl o 49 % kvůli clům a silnějšímu jenu

    00:26

    Zdroje naznačují, že Barrick Mining zvažuje rozdělení na dvě samostatné entity.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Shutterstock
    Příležitost

    GE Aerospace prezentuje silné výsledky a vysoké ocenění na nejistém trhu

    16 listopadu, 2025

    GE Aerospace (GE) zveřejnila velmi robustní výsledky za třetí čtvrtletí a potvrdila tak, že její aktuální růstová trajektorie stojí na...

    Zdroj: Getty Images

    JPMorgan sází na MP Materials díky rostoucí roli vzácných zemin v bezpečnosti USA

    16 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie Nvidia mají před zveřejněním výsledků v příštím týdnu silnou pozici

    16 listopadu, 2025
    Zdroj: Shutterstoc

    Kteří hráči mohou i nadále těžit z boomu umělé inteligence?

    15 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie s častým překonáním odhadů čekají nové výsledkové testy

    15 listopadu, 2025

    IPO Radar.

    CNGR Advanced Material Co., Ltd.

    Datum IPO: 17 listopadu, 2025
    Potenciální ocenění: 4,81 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    USA uzavřely obchodní dohodu se Švýcarskem, tvrdí úředníci

    15 listopadu, 2025

    Největší riziko pro světovou ekonomiku v letech 2026–2027

    14 listopadu, 2025

    S&P 500 zaznamenal nárůst, investoři očekávají konec uzavření vlády

    12 listopadu, 2025

    Index S&P 500 uzavřel níže, technologický sektor zmírnil ztráty

    14 listopadu, 2025

    Indie sází na globální hudební ekonomiku. Co to znamená pro trh?

    12 listopadu, 2025

    Newyorská pobočka Fedu svolala schůzku s firmami z Wall Street

    15 listopadu, 2025

    Dohoda Disney a YouTube TV potvrzuje rostoucí dominanci streamingu

    16 listopadu, 2025

    S&P 500 klesá s pravděpodobností snížení úrokových sazeb Fedu

    13 listopadu, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Akcie Cisco rostou díky prudké poptávce po infrastruktuře pro AI

    13 listopadu, 2025

    Akcie společnosti Cisco Systems zaznamenaly ve čtvrtek výrazný nárůst poté, co výrobce síťového vybavení zvýšil svou roční prognózu zisku i...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.