Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Zmatek v globální dopravě: rostoucí náklady a přerušení dodavatelských řetězců

Jason Starr pocítil první záblesky pandemické posttraumatické stresové poruchy již v polovině dubna.

Michael Klos Autor: Michael Klos
19 července, 2024
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Spotové kontejnerové sazby vzrostly nejvíce od roku 2022, což zvýšilo poptávku po osvětlovacích výrobcích
  • Historické narušení globálního obchodu zanechalo ekonomické jizvy, ale také přimělo firmy jako Globe Electric ke zvýšení flexibility
  • Evropské firmy, jako DFS Furniture, pociťují výrazné dopady narušení v Rudém moři, což zvyšuje náklady na dopravu a zpožďuje dodávky

Tehdy viceprezident pro provoz v montrealské společnosti Globe Electric uslyšel něco, co neslyšel už 18 měsíců: Rezervace na nákladních lodích z Asie se ztenčily.

Během několika týdnů vzrostly spotové kontejnerové sazby nejvíce od roku 2022 a zákazníci poptávali osvětlovací výrobky dříve než kdykoli před vrcholem prodejní sezóny ve čtvrtém čtvrtletí.

„Měli bychom začít plánovat,“ vzpomněl si. „Krize v lodní dopravě v období Covid nám skutečně pomohla pochopit, jak zvládnout budoucí krize v lodní dopravě, jako je ta, ve které se právě nacházíme.“

Historické narušení celosvětového obchodu se zbožím v hodnotě 25 bilionů dolarů, které vyvrcholilo před dvěma lety, zanechalo hluboké ekonomické jizvy v podobě inflace a paranoie z nedostatku zboží. Vytvořilo však také nárazníky ve společnostech, jako je Globe Electric: nákupní týmy jsou nyní pružnější a nově se při rozhodování spoléhají na technologie a datové nástroje.

Časový prvek

Advertisement

Obchod se zbožím zatím odolává prvnímu postpandemickému šoku, bez znatelného vzplanutí globálních spotřebitelských cen. Není však zaručeno, že to vydrží, pokud se výpadky ukáží jako dlouhodobé nebo začnou brzdit pozemní logistiku.

„Domníváme se, že trhy podceňují riziko růstu cen lodní dopravy,“ napsali ve středeční výzkumné zprávě ekonomové Nomury pod vedením George Morana v Londýně. „Náš model naznačuje, že může dojít k výraznému tlaku na růst inflace.“

Pro centrální banky po celém světě, které zahájily nebo připravují snižování úrokových sazeb, by jakékoli oživení inflace spotřebitelských cen představovalo velkou výzvu. Co by mohlo tvůrcům politik pomoci, je zvýšené úsilí námořního průmyslu o řešení nerovnováhy.

Zdroj: Getty Images

„Jedna věc, kterou jsem se za posledních pár let naučil, je téměř neočekávat stabilizaci – když je příliš klidno, ujistěte se, že máte připravené záložní plány,“ řekl Starr. „Musíte být víc ve střehu.“

Na křehkost světového obchodu upozornilo šest měsíců útoků na plavidla v Rudém moři, u nichž jen málo odborníků předpokládalo, že budou trvat tak dlouho.

Přestože narušení nedosáhlo takové úrovně jako během pandemie, dovozci varují, že náklady nakonec budou muset přenést na své spotřebitele, a poslední otřesy jsou dalším podnětem k tomu, aby se výroba přiblížila místům prodeje.

Plány na přesun výroby

Velkoobchodník s kancelářským nábytkem COE Distributing se sídlem v Pensylvánii patří mezi společnosti, které pociťují dopady. Ta využívala cestu přes Rudé moře k dovozu přibližně 50 % svých výrobků od asijských výrobců.

„Pro většinu amerických spotřebitelů to nyní nemá žádný dopad a není to viditelné, ale začínáme pociťovat podstatné dopady na náklady,“ uvedl J. D. Ewing, výkonný ředitel společnosti, který upozornil, že možná bude muset pro příští rok zvýšit poplatky zákazníkům.

Uvedl také, že poslední potíže „rozhodně utvrdily“ důvody pro přenesení výroby blíže k domovu, i když to bude „dlouhý proces“.
Pro ostatní americké společnosti je vystavení cyklům na trhu s lodní dopravou palčivější než kdy jindy.

Rostoucí náklady a narušení dodávek

Greg Davidson, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Lalo se sídlem v New Yorku, která se zabývá výrobou dětských produktů a ročně expeduje několik stovek kontejnerů z Asie, říká, že nejvyšší částka, kterou zaplatil za 40 stop dlouhý nákladní box, byla v roce 2022 asi 21 000 USD.

Nyní se v odvětví spekuluje, že sazby míří zpět k 20 000 dolarů, řekl. To by znamenalo výrazné navýšení oproti 9 000 dolarů, které platil nedávno.
„Pokud ceny kontejnerů opět vzrostou na tuto úroveň, bude to mít za následek určitou inflaci zřejmě u určitého množství zboží,“ řekl Davidson.
Náznaky takových cenových tlaků se již objevily. Ceny výrobců v USA v červnu vzrostly o něco více, než se předpokládalo.

Nejnovější krize přichází právě v době, kdy velkoobchodníci a maloobchodníci v USA a Evropě spěchají s doplňováním zásob před sezónou nákupů zpět do škol a před koncem roku. K tomu se přidává hrozba vyšších amerických cel na čínský dovoz.

„Jedinou světlou stránkou je lepší pochopení problému, který stále máme“ s přerušením dodávek, řekl Stephen Lamar, prezident Americké asociace pro oděvy a obuv, která zastupuje více než 1 000 předních značek. „To ale neznamená, že se tento problém bude lépe zvládat nebo řešit.“


Evropské společnosti čelí narušení dodavatelských řetězců

Vzhledem ke své větší blízkosti k Rudému moři pociťují evropské společnosti zásadní dopady. DFS Furniture Plc, britský maloobchodní prodejce nábytku, vydal minulý měsíc varování před ziskem s odkazem na narušení v Rudém moři, které zvýšilo náklady na dopravu a zpozdilo dodávky.

Alex Baldock, generální ředitel společnosti Currys Plc, minulý měsíc v hovoru s analytiky uvedl, že náklady na dodavatelský řetězec a servisní operace „zasáhly linii hrubé marže“, což britského prodejce elektroniky donutilo zavést opatření na kontrolu nákladů.

AddLife AB, společnost zabývající se vědami o živé přírodě se sídlem ve Stockholmu, uvedla, že spolupracuje s dodavateli na „značných“ nevyřízených objednávkách, uvedl v pondělním konferenčním hovoru generální ředitel Fredrik Dalborg. Dodal, že v některých případech se vytvářejí rezervní zásoby.

Přesto se objevují náznaky, že poslední krize v dodávkách se možná blíží svému vrcholu.

Vyjednávací síla

Zdá se, že přetížení přístavů v Singapuru – hlavním překladišti asijského nákladu – se zmírňuje a spotové sazby za kontejnery do USA z Asie, které sleduje analytická platforma Xeneta se sídlem v Oslu, se zřejmě ustálily.

„Odesílatelé mohou opět začít stavět dopravce proti sobě,“ řekla Emily Stausbøllová, hlavní analytička společnosti Xeneta. „Jakmile se rovnováha vyjednávací síly začne vracet na stranu odesílatelů, měli bychom být svědky toho, že spotové sazby začnou opět klesat.“

Ekonomové společnosti Wells Fargo Tim Quinlan, Shannon Seery Greinová a Nicole Cerviová ve své nedávné výzkumné zprávě napsali, že „dnešní vyšší náklady na přepravu se pravděpodobně zcela nepromítnou do ceny pro konečného kupujícího“.

Zdroj: Getty images

Tato očekávání by se však mohla změnit v případě dalšího šoku, jako je sucho v Panamském průplavu, pracovní nepokoje v německých přístavech nebo stávka dělníků v docích na východním pobřeží USA a v Mexickém zálivu.

Ve společnosti Globe Electric, která ročně přepraví až 2 000 kontejnerů pro zákazníky v Severní Americe, zněl Starr ohledně krátkodobých vyhlídek opatrně optimisticky. Sazby za přepravu by se podle něj měly začít stabilizovat a v září a říjnu možná i klesat.

Ale „pokud to bude pokračovat dalších šest až dvanáct měsíců, bude třeba vést další rozhovory“ o zvýšení cen, řekl.

Tehdy viceprezident pro provoz v montrealské společnosti Globe Electric uslyšel něco, co neslyšel už 18 měsíců: Rezervace na nákladních lodích z Asie se ztenčily.Během několika týdnů vzrostly spotové kontejnerové sazby nejvíce od roku 2022 a zákazníci poptávali osvětlovací výrobky dříve než kdykoli před vrcholem prodejní sezóny ve čtvrtém čtvrtletí.„Měli bychom začít plánovat,“ vzpomněl si. „Krize v lodní dopravě v období Covid nám skutečně pomohla pochopit, jak zvládnout budoucí krize v lodní dopravě, jako je ta, ve které se právě nacházíme.“Historické narušení celosvětového obchodu se zbožím v hodnotě 25 bilionů dolarů, které vyvrcholilo před dvěma lety, zanechalo hluboké ekonomické jizvy v podobě inflace a paranoie z nedostatku zboží. Vytvořilo však také nárazníky ve společnostech, jako je Globe Electric: nákupní týmy jsou nyní pružnější a nově se při rozhodování spoléhají na technologie a datové nástroje.Časový prvekObchod se zbožím zatím odolává prvnímu postpandemickému šoku, bez znatelného vzplanutí globálních spotřebitelských cen. Není však zaručeno, že to vydrží, pokud se výpadky ukáží jako dlouhodobé nebo začnou brzdit pozemní logistiku.„Domníváme se, že trhy podceňují riziko růstu cen lodní dopravy,“ napsali ve středeční výzkumné zprávě ekonomové Nomury pod vedením George Morana v Londýně. „Náš model naznačuje, že může dojít k výraznému tlaku na růst inflace.“Pro centrální banky po celém světě, které zahájily nebo připravují snižování úrokových sazeb, by jakékoli oživení inflace spotřebitelských cen představovalo velkou výzvu. Co by mohlo tvůrcům politik pomoci, je zvýšené úsilí námořního průmyslu o řešení nerovnováhy.„Jedna věc, kterou jsem se za posledních pár let naučil, je téměř neočekávat stabilizaci – když je příliš klidno, ujistěte se, že máte připravené záložní plány,“ řekl Starr. „Musíte být víc ve střehu.“Na křehkost světového obchodu upozornilo šest měsíců útoků na plavidla v Rudém moři, u nichž jen málo odborníků předpokládalo, že budou trvat tak dlouho.Přestože narušení nedosáhlo takové úrovně jako během pandemie, dovozci varují, že náklady nakonec budou muset přenést na své spotřebitele, a poslední otřesy jsou dalším podnětem k tomu, aby se výroba přiblížila místům prodeje.Plány na přesun výrobyVelkoobchodník s kancelářským nábytkem COE Distributing se sídlem v Pensylvánii patří mezi společnosti, které pociťují dopady. Ta využívala cestu přes Rudé moře k dovozu přibližně 50 % svých výrobků od asijských výrobců.„Pro většinu amerických spotřebitelů to nyní nemá žádný dopad a není to viditelné, ale začínáme pociťovat podstatné dopady na náklady,“ uvedl J. D. Ewing, výkonný ředitel společnosti, který upozornil, že možná bude muset pro příští rok zvýšit poplatky zákazníkům.Uvedl také, že poslední potíže „rozhodně utvrdily“ důvody pro přenesení výroby blíže k domovu, i když to bude „dlouhý proces“.Pro ostatní americké společnosti je vystavení cyklům na trhu s lodní dopravou palčivější než kdy jindy.Rostoucí náklady a narušení dodávekGreg Davidson, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Lalo se sídlem v New Yorku, která se zabývá výrobou dětských produktů a ročně expeduje několik stovek kontejnerů z Asie, říká, že nejvyšší částka, kterou zaplatil za 40 stop dlouhý nákladní box, byla v roce 2022 asi 21 000 USD. Nyní se v odvětví spekuluje, že sazby míří zpět k 20 000 dolarů, řekl. To by znamenalo výrazné navýšení oproti 9 000 dolarů, které platil nedávno.„Pokud ceny kontejnerů opět vzrostou na tuto úroveň, bude to mít za následek určitou inflaci zřejmě u určitého množství zboží,“ řekl Davidson.Náznaky takových cenových tlaků se již objevily. Ceny výrobců v USA v červnu vzrostly o něco více, než se předpokládalo.Nejnovější krize přichází právě v době, kdy velkoobchodníci a maloobchodníci v USA a Evropě spěchají s doplňováním zásob před sezónou nákupů zpět do škol a před koncem roku. K tomu se přidává hrozba vyšších amerických cel na čínský dovoz.„Jedinou světlou stránkou je lepší pochopení problému, který stále máme“ s přerušením dodávek, řekl Stephen Lamar, prezident Americké asociace pro oděvy a obuv, která zastupuje více než 1 000 předních značek. „To ale neznamená, že se tento problém bude lépe zvládat nebo řešit.“Evropské společnosti čelí narušení dodavatelských řetězcůVzhledem ke své větší blízkosti k Rudému moři pociťují evropské společnosti zásadní dopady. DFS Furniture Plc, britský maloobchodní prodejce nábytku, vydal minulý měsíc varování před ziskem s odkazem na narušení v Rudém moři, které zvýšilo náklady na dopravu a zpozdilo dodávky.Alex Baldock, generální ředitel společnosti Currys Plc, minulý měsíc v hovoru s analytiky uvedl, že náklady na dodavatelský řetězec a servisní operace „zasáhly linii hrubé marže“, což britského prodejce elektroniky donutilo zavést opatření na kontrolu nákladů.AddLife AB, společnost zabývající se vědami o živé přírodě se sídlem ve Stockholmu, uvedla, že spolupracuje s dodavateli na „značných“ nevyřízených objednávkách, uvedl v pondělním konferenčním hovoru generální ředitel Fredrik Dalborg. Dodal, že v některých případech se vytvářejí rezervní zásoby.Přesto se objevují náznaky, že poslední krize v dodávkách se možná blíží svému vrcholu.Vyjednávací sílaZdá se, že přetížení přístavů v Singapuru – hlavním překladišti asijského nákladu – se zmírňuje a spotové sazby za kontejnery do USA z Asie, které sleduje analytická platforma Xeneta se sídlem v Oslu, se zřejmě ustálily.„Odesílatelé mohou opět začít stavět dopravce proti sobě,“ řekla Emily Stausbøllová, hlavní analytička společnosti Xeneta. „Jakmile se rovnováha vyjednávací síly začne vracet na stranu odesílatelů, měli bychom být svědky toho, že spotové sazby začnou opět klesat.“Ekonomové společnosti Wells Fargo Tim Quinlan, Shannon Seery Greinová a Nicole Cerviová ve své nedávné výzkumné zprávě napsali, že „dnešní vyšší náklady na přepravu se pravděpodobně zcela nepromítnou do ceny pro konečného kupujícího“.Tato očekávání by se však mohla změnit v případě dalšího šoku, jako je sucho v Panamském průplavu, pracovní nepokoje v německých přístavech nebo stávka dělníků v docích na východním pobřeží USA a v Mexickém zálivu.Ve společnosti Globe Electric, která ročně přepraví až 2 000 kontejnerů pro zákazníky v Severní Americe, zněl Starr ohledně krátkodobých vyhlídek opatrně optimisticky. Sazby za přepravu by se podle něj měly začít stabilizovat a v září a říjnu možná i klesat.Ale „pokud to bude pokračovat dalších šest až dvanáct měsíců, bude třeba vést další rozhovory“ o zvýšení cen, řekl.
Tagy: Inflacelodní dopravanapětí

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      21:55

      Zisk společnosti Mission Produce překonal očekávání o 0,04 USD, tržby překonaly odhady

      21:47

      Rubrik roste v předobchodním obchodování poté, co překonal odhady za první čtvrtletí a zvýšil výhled na celý rok

      21:32

      Zisk společnosti ABM Industries zaostal o 0,01 USD, tržby překonaly odhady

      21:15

      Samsara klesá navzdory překonání očekávaných zisků, investoři se obávají zpomalení růstu

      21:00

      Akcie společnosti Sectra vzrostly o 9 % díky silným objednávkám a cash flow ve zprávě za fiskální rok

      20:55

      Trump říká, že Musk čelí „velmi vážným důsledkům“, pokud bude financovat demokraty

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie prudce rostou; trh práce by mohl ovlivnit rozhodování Fedu

      6 června, 2025

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      Elon Musk označil daňový zákon Donalda Trumpa za „odpornou ohavnost“

      3 června, 2025

      S&P 500 skokově roste díky nadějím na urovnání obchodního sporu mezi USA a Čínou

      6 června, 2025

      Lululemon čelí propadu akcií a nejisté budoucnosti navzdory rostoucím tržbám

      7 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.