Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Zmatek v globální dopravě: rostoucí náklady a přerušení dodavatelských řetězců

Jason Starr pocítil první záblesky pandemické posttraumatické stresové poruchy již v polovině dubna.

Michael Klos Autor: Michael Klos
19 července, 2024
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Spotové kontejnerové sazby vzrostly nejvíce od roku 2022, což zvýšilo poptávku po osvětlovacích výrobcích
  • Historické narušení globálního obchodu zanechalo ekonomické jizvy, ale také přimělo firmy jako Globe Electric ke zvýšení flexibility
  • Evropské firmy, jako DFS Furniture, pociťují výrazné dopady narušení v Rudém moři, což zvyšuje náklady na dopravu a zpožďuje dodávky

Tehdy viceprezident pro provoz v montrealské společnosti Globe Electric uslyšel něco, co neslyšel už 18 měsíců: Rezervace na nákladních lodích z Asie se ztenčily.

Během několika týdnů vzrostly spotové kontejnerové sazby nejvíce od roku 2022 a zákazníci poptávali osvětlovací výrobky dříve než kdykoli před vrcholem prodejní sezóny ve čtvrtém čtvrtletí.

„Měli bychom začít plánovat,“ vzpomněl si. „Krize v lodní dopravě v období Covid nám skutečně pomohla pochopit, jak zvládnout budoucí krize v lodní dopravě, jako je ta, ve které se právě nacházíme.“

Historické narušení celosvětového obchodu se zbožím v hodnotě 25 bilionů dolarů, které vyvrcholilo před dvěma lety, zanechalo hluboké ekonomické jizvy v podobě inflace a paranoie z nedostatku zboží. Vytvořilo však také nárazníky ve společnostech, jako je Globe Electric: nákupní týmy jsou nyní pružnější a nově se při rozhodování spoléhají na technologie a datové nástroje.

Časový prvek

Advertisement

Obchod se zbožím zatím odolává prvnímu postpandemickému šoku, bez znatelného vzplanutí globálních spotřebitelských cen. Není však zaručeno, že to vydrží, pokud se výpadky ukáží jako dlouhodobé nebo začnou brzdit pozemní logistiku.

Chcete využít této příležitosti?

„Domníváme se, že trhy podceňují riziko růstu cen lodní dopravy,“ napsali ve středeční výzkumné zprávě ekonomové Nomury pod vedením George Morana v Londýně. „Náš model naznačuje, že může dojít k výraznému tlaku na růst inflace.“

Pro centrální banky po celém světě, které zahájily nebo připravují snižování úrokových sazeb, by jakékoli oživení inflace spotřebitelských cen představovalo velkou výzvu. Co by mohlo tvůrcům politik pomoci, je zvýšené úsilí námořního průmyslu o řešení nerovnováhy.

Zdroj: Getty Images

„Jedna věc, kterou jsem se za posledních pár let naučil, je téměř neočekávat stabilizaci – když je příliš klidno, ujistěte se, že máte připravené záložní plány,“ řekl Starr. „Musíte být víc ve střehu.“

Na křehkost světového obchodu upozornilo šest měsíců útoků na plavidla v Rudém moři, u nichž jen málo odborníků předpokládalo, že budou trvat tak dlouho.

Přestože narušení nedosáhlo takové úrovně jako během pandemie, dovozci varují, že náklady nakonec budou muset přenést na své spotřebitele, a poslední otřesy jsou dalším podnětem k tomu, aby se výroba přiblížila místům prodeje.

Plány na přesun výroby

Velkoobchodník s kancelářským nábytkem COE Distributing se sídlem v Pensylvánii patří mezi společnosti, které pociťují dopady. Ta využívala cestu přes Rudé moře k dovozu přibližně 50 % svých výrobků od asijských výrobců.

„Pro většinu amerických spotřebitelů to nyní nemá žádný dopad a není to viditelné, ale začínáme pociťovat podstatné dopady na náklady,“ uvedl J. D. Ewing, výkonný ředitel společnosti, který upozornil, že možná bude muset pro příští rok zvýšit poplatky zákazníkům.

Uvedl také, že poslední potíže „rozhodně utvrdily“ důvody pro přenesení výroby blíže k domovu, i když to bude „dlouhý proces“.
Pro ostatní americké společnosti je vystavení cyklům na trhu s lodní dopravou palčivější než kdy jindy.

Rostoucí náklady a narušení dodávek

Greg Davidson, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Lalo se sídlem v New Yorku, která se zabývá výrobou dětských produktů a ročně expeduje několik stovek kontejnerů z Asie, říká, že nejvyšší částka, kterou zaplatil za 40 stop dlouhý nákladní box, byla v roce 2022 asi 21 000 USD.

Nyní se v odvětví spekuluje, že sazby míří zpět k 20 000 dolarů, řekl. To by znamenalo výrazné navýšení oproti 9 000 dolarů, které platil nedávno.
„Pokud ceny kontejnerů opět vzrostou na tuto úroveň, bude to mít za následek určitou inflaci zřejmě u určitého množství zboží,“ řekl Davidson.
Náznaky takových cenových tlaků se již objevily. Ceny výrobců v USA v červnu vzrostly o něco více, než se předpokládalo.

Nejnovější krize přichází právě v době, kdy velkoobchodníci a maloobchodníci v USA a Evropě spěchají s doplňováním zásob před sezónou nákupů zpět do škol a před koncem roku. K tomu se přidává hrozba vyšších amerických cel na čínský dovoz.

„Jedinou světlou stránkou je lepší pochopení problému, který stále máme“ s přerušením dodávek, řekl Stephen Lamar, prezident Americké asociace pro oděvy a obuv, která zastupuje více než 1 000 předních značek. „To ale neznamená, že se tento problém bude lépe zvládat nebo řešit.“


Evropské společnosti čelí narušení dodavatelských řetězců

Vzhledem ke své větší blízkosti k Rudému moři pociťují evropské společnosti zásadní dopady. DFS Furniture Plc, britský maloobchodní prodejce nábytku, vydal minulý měsíc varování před ziskem s odkazem na narušení v Rudém moři, které zvýšilo náklady na dopravu a zpozdilo dodávky.

Alex Baldock, generální ředitel společnosti Currys Plc, minulý měsíc v hovoru s analytiky uvedl, že náklady na dodavatelský řetězec a servisní operace „zasáhly linii hrubé marže“, což britského prodejce elektroniky donutilo zavést opatření na kontrolu nákladů.

AddLife AB, společnost zabývající se vědami o živé přírodě se sídlem ve Stockholmu, uvedla, že spolupracuje s dodavateli na „značných“ nevyřízených objednávkách, uvedl v pondělním konferenčním hovoru generální ředitel Fredrik Dalborg. Dodal, že v některých případech se vytvářejí rezervní zásoby.

Přesto se objevují náznaky, že poslední krize v dodávkách se možná blíží svému vrcholu.

Vyjednávací síla

Zdá se, že přetížení přístavů v Singapuru – hlavním překladišti asijského nákladu – se zmírňuje a spotové sazby za kontejnery do USA z Asie, které sleduje analytická platforma Xeneta se sídlem v Oslu, se zřejmě ustálily.

„Odesílatelé mohou opět začít stavět dopravce proti sobě,“ řekla Emily Stausbøllová, hlavní analytička společnosti Xeneta. „Jakmile se rovnováha vyjednávací síly začne vracet na stranu odesílatelů, měli bychom být svědky toho, že spotové sazby začnou opět klesat.“

Ekonomové společnosti Wells Fargo Tim Quinlan, Shannon Seery Greinová a Nicole Cerviová ve své nedávné výzkumné zprávě napsali, že „dnešní vyšší náklady na přepravu se pravděpodobně zcela nepromítnou do ceny pro konečného kupujícího“.

Zdroj: Getty images

Tato očekávání by se však mohla změnit v případě dalšího šoku, jako je sucho v Panamském průplavu, pracovní nepokoje v německých přístavech nebo stávka dělníků v docích na východním pobřeží USA a v Mexickém zálivu.

Ve společnosti Globe Electric, která ročně přepraví až 2 000 kontejnerů pro zákazníky v Severní Americe, zněl Starr ohledně krátkodobých vyhlídek opatrně optimisticky. Sazby za přepravu by se podle něj měly začít stabilizovat a v září a říjnu možná i klesat.

Ale „pokud to bude pokračovat dalších šest až dvanáct měsíců, bude třeba vést další rozhovory“ o zvýšení cen, řekl.

Tehdy viceprezident pro provoz v montrealské společnosti Globe Electric uslyšel něco, co neslyšel už 18 měsíců: Rezervace na nákladních lodích z Asie se ztenčily.Během několika týdnů vzrostly spotové kontejnerové sazby nejvíce od roku 2022 a zákazníci poptávali osvětlovací výrobky dříve než kdykoli před vrcholem prodejní sezóny ve čtvrtém čtvrtletí.„Měli bychom začít plánovat,“ vzpomněl si. „Krize v lodní dopravě v období Covid nám skutečně pomohla pochopit, jak zvládnout budoucí krize v lodní dopravě, jako je ta, ve které se právě nacházíme.“Historické narušení celosvětového obchodu se zbožím v hodnotě 25 bilionů dolarů, které vyvrcholilo před dvěma lety, zanechalo hluboké ekonomické jizvy v podobě inflace a paranoie z nedostatku zboží. Vytvořilo však také nárazníky ve společnostech, jako je Globe Electric: nákupní týmy jsou nyní pružnější a nově se při rozhodování spoléhají na technologie a datové nástroje.Časový prvekObchod se zbožím zatím odolává prvnímu postpandemickému šoku, bez znatelného vzplanutí globálních spotřebitelských cen. Není však zaručeno, že to vydrží, pokud se výpadky ukáží jako dlouhodobé nebo začnou brzdit pozemní logistiku.Chcete využít této příležitosti?„Domníváme se, že trhy podceňují riziko růstu cen lodní dopravy,“ napsali ve středeční výzkumné zprávě ekonomové Nomury pod vedením George Morana v Londýně. „Náš model naznačuje, že může dojít k výraznému tlaku na růst inflace.“Pro centrální banky po celém světě, které zahájily nebo připravují snižování úrokových sazeb, by jakékoli oživení inflace spotřebitelských cen představovalo velkou výzvu. Co by mohlo tvůrcům politik pomoci, je zvýšené úsilí námořního průmyslu o řešení nerovnováhy.„Jedna věc, kterou jsem se za posledních pár let naučil, je téměř neočekávat stabilizaci – když je příliš klidno, ujistěte se, že máte připravené záložní plány,“ řekl Starr. „Musíte být víc ve střehu.“Na křehkost světového obchodu upozornilo šest měsíců útoků na plavidla v Rudém moři, u nichž jen málo odborníků předpokládalo, že budou trvat tak dlouho.Přestože narušení nedosáhlo takové úrovně jako během pandemie, dovozci varují, že náklady nakonec budou muset přenést na své spotřebitele, a poslední otřesy jsou dalším podnětem k tomu, aby se výroba přiblížila místům prodeje.Plány na přesun výrobyVelkoobchodník s kancelářským nábytkem COE Distributing se sídlem v Pensylvánii patří mezi společnosti, které pociťují dopady. Ta využívala cestu přes Rudé moře k dovozu přibližně 50 % svých výrobků od asijských výrobců.„Pro většinu amerických spotřebitelů to nyní nemá žádný dopad a není to viditelné, ale začínáme pociťovat podstatné dopady na náklady,“ uvedl J. D. Ewing, výkonný ředitel společnosti, který upozornil, že možná bude muset pro příští rok zvýšit poplatky zákazníkům.Uvedl také, že poslední potíže „rozhodně utvrdily“ důvody pro přenesení výroby blíže k domovu, i když to bude „dlouhý proces“.Pro ostatní americké společnosti je vystavení cyklům na trhu s lodní dopravou palčivější než kdy jindy.Rostoucí náklady a narušení dodávekGreg Davidson, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Lalo se sídlem v New Yorku, která se zabývá výrobou dětských produktů a ročně expeduje několik stovek kontejnerů z Asie, říká, že nejvyšší částka, kterou zaplatil za 40 stop dlouhý nákladní box, byla v roce 2022 asi 21 000 USD. Nyní se v odvětví spekuluje, že sazby míří zpět k 20 000 dolarů, řekl. To by znamenalo výrazné navýšení oproti 9 000 dolarů, které platil nedávno.„Pokud ceny kontejnerů opět vzrostou na tuto úroveň, bude to mít za následek určitou inflaci zřejmě u určitého množství zboží,“ řekl Davidson.Náznaky takových cenových tlaků se již objevily. Ceny výrobců v USA v červnu vzrostly o něco více, než se předpokládalo.Nejnovější krize přichází právě v době, kdy velkoobchodníci a maloobchodníci v USA a Evropě spěchají s doplňováním zásob před sezónou nákupů zpět do škol a před koncem roku. K tomu se přidává hrozba vyšších amerických cel na čínský dovoz.„Jedinou světlou stránkou je lepší pochopení problému, který stále máme“ s přerušením dodávek, řekl Stephen Lamar, prezident Americké asociace pro oděvy a obuv, která zastupuje více než 1 000 předních značek. „To ale neznamená, že se tento problém bude lépe zvládat nebo řešit.“Evropské společnosti čelí narušení dodavatelských řetězcůVzhledem ke své větší blízkosti k Rudému moři pociťují evropské společnosti zásadní dopady. DFS Furniture Plc, britský maloobchodní prodejce nábytku, vydal minulý měsíc varování před ziskem s odkazem na narušení v Rudém moři, které zvýšilo náklady na dopravu a zpozdilo dodávky.Alex Baldock, generální ředitel společnosti Currys Plc, minulý měsíc v hovoru s analytiky uvedl, že náklady na dodavatelský řetězec a servisní operace „zasáhly linii hrubé marže“, což britského prodejce elektroniky donutilo zavést opatření na kontrolu nákladů.AddLife AB, společnost zabývající se vědami o živé přírodě se sídlem ve Stockholmu, uvedla, že spolupracuje s dodavateli na „značných“ nevyřízených objednávkách, uvedl v pondělním konferenčním hovoru generální ředitel Fredrik Dalborg. Dodal, že v některých případech se vytvářejí rezervní zásoby.Přesto se objevují náznaky, že poslední krize v dodávkách se možná blíží svému vrcholu.Vyjednávací sílaZdá se, že přetížení přístavů v Singapuru – hlavním překladišti asijského nákladu – se zmírňuje a spotové sazby za kontejnery do USA z Asie, které sleduje analytická platforma Xeneta se sídlem v Oslu, se zřejmě ustálily.„Odesílatelé mohou opět začít stavět dopravce proti sobě,“ řekla Emily Stausbøllová, hlavní analytička společnosti Xeneta. „Jakmile se rovnováha vyjednávací síly začne vracet na stranu odesílatelů, měli bychom být svědky toho, že spotové sazby začnou opět klesat.“Ekonomové společnosti Wells Fargo Tim Quinlan, Shannon Seery Greinová a Nicole Cerviová ve své nedávné výzkumné zprávě napsali, že „dnešní vyšší náklady na přepravu se pravděpodobně zcela nepromítnou do ceny pro konečného kupujícího“.Tato očekávání by se však mohla změnit v případě dalšího šoku, jako je sucho v Panamském průplavu, pracovní nepokoje v německých přístavech nebo stávka dělníků v docích na východním pobřeží USA a v Mexickém zálivu.Ve společnosti Globe Electric, která ročně přepraví až 2 000 kontejnerů pro zákazníky v Severní Americe, zněl Starr ohledně krátkodobých vyhlídek opatrně optimisticky. Sazby za přepravu by se podle něj měly začít stabilizovat a v září a říjnu možná i klesat.Ale „pokud to bude pokračovat dalších šest až dvanáct měsíců, bude třeba vést další rozhovory“ o zvýšení cen, řekl.
Tagy: Inflacelodní dopravanapětí

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Futures mírně vzrostly poté, co Fed podle očekávání snížil úrokové sazby
      2. Blíží se rozhodnutí ECB; Adobe zveřejní výsledky hospodaření
      3. Ministr financí USA Bessent vyzývá k odebrání pravomocí Fedu
      4. Čínský realitní trh v krizi: pád Evergrande a neúčinné vládní zásahy
      5. Francouzské náklady na půjčky se přibližují těm italským, investoři se obávají
      6. Dolar se stabilizuje před klíčovými údaji o zaměstnanosti v USA
      7. Akcie z „periferních“ zemí jako Řecko vedou oživení evropského trhu
      8. ČNB ponechala sazby beze změny. Investoři rozhodnutí očekávali
      Advertisement

      Breaking.

      00:26

      Austrálie obviňuje Microsoft: Klame zákazníky umělou inteligencí?

      00:22

      HSBC čelí miliardové rezervě po verdiktu v kauze Madoff

      00:13

      Trump uvolňuje ekologická pravidla pro americké mědi smeltery

      00:02

      POET Technologies: Investiční skok o 150 milionů dolarů!

      22:12

      EOS padá: Kryptoměna ztrácí 10 % během jediného dne

      19:12

      Uzavření vlády způsobuje krizi v řízení letového provozu USA

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Příležitost

      Generální ředitel ze staré školy se bude snažit zachránit Kodak

      26 října, 2025

      Když Jim Continenza provází návštěvníky po továrnách společnosti Eastman Kodak (KODK), začne tím, že je požádá, aby si sundali saka....

      Zdroj: Shutterstock

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Fed naráží na limity, mladí Američané v technologiích zůstávají bez práce

      25 října, 2025

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Warner Bros. Discovery zvažuje prodej, akcie prudce rostou

      22 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      Tesla představuje klíčové kroky v umělé inteligenci, čipech a robotice

      26 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.