Akcie Snap Inc. klesly o 16 % po oznámení nižších než očekávaných příjmů za druhé čtvrtletí
Společnost Snap varovala, že její tržby za třetí čtvrtletí možná nedosáhnou předpokládaných hodnot
Snap vykázala ve druhém čtvrtletí čistou ztrátu 248,6 milionu USD, přestože vykázala upravený zisk 2 centy na akcii
Společnost očekává, že tržby za třetí čtvrtletí budou mezi 1,34 a 1,38 miliardy USD, což je mírně nad očekáváními
Snap Inc. Akcie klesají poté, co se zisk za druhé čtvrtletí minul s očekáváním analytiků, ohroženy jsou i odhady tržeb za třetí čtvrtletí.
Společnost Snap Inc (SNAP), mateřská společnost prosperující sociálně-mediální platformy Snapchat, zaznamenala ve čtvrtek v průběhu odpoledního obchodování propad svých akcií o 16 %. K tomuto výraznému poklesu došlo poté, co byly zveřejněny finanční výsledky za druhé čtvrtletí, které ukázaly, že příjmy společnosti byly o něco nižší, než předpovídali analytici. Tato zpráva znepokojila investory, kteří již byli citliví na jakékoliv negativní indikace v technologickém sektoru. Navíc společnost Snap varovala, že její tržby za třetí čtvrtletí možná nedosáhnou předpokládaných hodnot, což dále přispělo k negativnímu sentimentu na trhu. Tento výhled způsobil obavy ohledně schopnosti společnosti udržet růst v konkurenčním prostředí sociálních médií. Snap se nyní musí soustředit na strategické kroky k obnovení důvěry investorů a zajištění trvalého růstu tržeb, aby zmírnil obavy a stabilizoval své akcie.
Drastický propad akcií společnosti Snap v průběhu obchodování po skončení obchodování odráží negativní náladu, která je neustále směřována k technologickým akciím. I to bylo možné pozorovat, když technologický Nasdaq zaznamenal při závěrečném zvonění pokles o 2,3 % v důsledku velkého výprodeje během čtvrteční pravidelné obchodní seance.
Ve druhém čtvrtletí společnost Snap vykázala čistou ztrátu ve výši 248,6 milionu USD, tj. 15 centů na akcii, což vykresluje příznivý obrázek v porovnání s loňskou ztrátou ve výši 404,3 milionu USD, tj. 24 centů na akcii ve stejném období. Fiskální výsledky společnosti Snap za druhé čtvrtletí vykazují známky finančního oživení, přestože se nepodařilo naplnit odhady analytiků.
Z hlediska upraveného zisku si společnost Snap překvapivě vedla dobře. Firma vykázala za toto čtvrtletí upravený zisk ve výši 2 centů na akcii. Tento údaj byl výrazně lepší než konsensuální odhad společnosti FactSet, který předpokládal ztrátu 15 centů na akcii. Tento rozdíl podtrhuje odolnost společnosti Snap při řízení jejího finančního zdraví a zároveň posiluje stabilitu v náročných tržních podmínkách.
Společnost Snap zaznamenala ve druhém čtvrtletí 16% nárůst příjmů a vykázala zisk ve výši 1,24 miliardy USD. Tato hodnota však mírně zaostala za odhadem analytiků, kteří odhadovali 1,25 miliardy USD. Mírný rozdíl, i když ne alarmující, signalizuje pozoruhodnou situaci, která naznačuje nepředvídané problémy, které mohly ovlivnit výkonnost firmy.
Během čtvrtečního obchodování po skončení obchodování klesly akcie společnosti Snap Inc. o 2,14 USD na 10,72 USD za akcii v období intenzivního obchodování, kdy došlo k výměně více než 10 milionů akcií. Tento pohyb vedl k tomu, že cena akcií přistála na nejnižší úrovni od letošního dubna.
Co se týče dalšího vývoje, společnost Snap očekává, že její tržby za třetí čtvrtletí se budou pohybovat v rozmezí 1,34 až 1,38 miliardy USD. Tento odhad se umisťuje mírně v porovnání s prognózou analytiků, kteří předpokládali tržby společnosti za třetí čtvrtletí ve výši 1,36 miliardy USD.
Odhad společnosti Snap pro toto nadcházející čtvrtletí byl formulován na základě předpokládaného počtu průměrných denních uživatelů (DAU). Společnost očekává, že počet uživatelů DAU za třetí čtvrtletí bude činit přibližně 441 milionů, což je číslo, které se pohybuje mírně nad konsensuálním odhadem společnosti FactSet, podle něhož počet uživatelů DAU činí 439,8 milionu.
Snapchat+ – exkluzivní služba vyvinutá společností Snap pro prémiový obsah a nové zážitky – oznámila, že ve druhém čtvrtletí získala 11 milionů předplatitelů. Toto odhalení naznačuje rozšiřující se uživatelskou základnu a přijetí prémiové nabídky Snapchatu, čímž se postavení této platformy mezi ostatními sociálními médii měně upevňuje.
Souhrnně lze říci, že ačkoli společnost Snap Inc. nesplnila předpovědi analytiků ohledně tržeb za druhé čtvrtletí a čelí nejistým vyhlídkám pro třetí čtvrtletí, prokázala pozoruhodnou odolnost. Zdá se, že i přes překážky v podobě ošemetné situace na akciovém trhu a nepředvídané pandemie společnost Snap úspěšně proplouvá finančními výmoly. I když její akcie v průběhu odpoledního obchodování utrpěly ztrátu, zdá se, že firma je na dobré cestě ke svým strategickým plánům růstu v dlouhodobém horizontu.
Snap Inc. Akcie klesají poté, co se zisk za druhé čtvrtletí minul s očekáváním analytiků, ohroženy jsou i odhady tržeb za třetí čtvrtletí. Společnost Snap Inc , mateřská společnost prosperující sociálně-mediální platformy Snapchat, zaznamenala ve čtvrtek v průběhu odpoledního obchodování propad svých akcií o 16 %. K tomuto výraznému poklesu došlo poté, co byly zveřejněny finanční výsledky za druhé čtvrtletí, které ukázaly, že příjmy společnosti byly o něco nižší, než předpovídali analytici. Tato zpráva znepokojila investory, kteří již byli citliví na jakékoliv negativní indikace v technologickém sektoru. Navíc společnost Snap varovala, že její tržby za třetí čtvrtletí možná nedosáhnou předpokládaných hodnot, což dále přispělo k negativnímu sentimentu na trhu. Tento výhled způsobil obavy ohledně schopnosti společnosti udržet růst v konkurenčním prostředí sociálních médií. Snap se nyní musí soustředit na strategické kroky k obnovení důvěry investorů a zajištění trvalého růstu tržeb, aby zmírnil obavy a stabilizoval své akcie. Drastický propad akcií společnosti Snap v průběhu obchodování po skončení obchodování odráží negativní náladu, která je neustále směřována k technologickým akciím. I to bylo možné pozorovat, když technologický Nasdaq zaznamenal při závěrečném zvonění pokles o 2,3 % v důsledku velkého výprodeje během čtvrteční pravidelné obchodní seance. Ve druhém čtvrtletí společnost Snap vykázala čistou ztrátu ve výši 248,6 milionu USD, tj. 15 centů na akcii, což vykresluje příznivý obrázek v porovnání s loňskou ztrátou ve výši 404,3 milionu USD, tj. 24 centů na akcii ve stejném období. Fiskální výsledky společnosti Snap za druhé čtvrtletí vykazují známky finančního oživení, přestože se nepodařilo naplnit odhady analytiků. Z hlediska upraveného zisku si společnost Snap překvapivě vedla dobře. Firma vykázala za toto čtvrtletí upravený zisk ve výši 2 centů na akcii. Tento údaj byl výrazně lepší než konsensuální odhad společnosti FactSet, který předpokládal ztrátu 15 centů na akcii. Tento rozdíl podtrhuje odolnost společnosti Snap při řízení jejího finančního zdraví a zároveň posiluje stabilitu v náročných tržních podmínkách. Společnost Snap zaznamenala ve druhém čtvrtletí 16% nárůst příjmů a vykázala zisk ve výši 1,24 miliardy USD. Tato hodnota však mírně zaostala za odhadem analytiků, kteří odhadovali 1,25 miliardy USD. Mírný rozdíl, i když ne alarmující, signalizuje pozoruhodnou situaci, která naznačuje nepředvídané problémy, které mohly ovlivnit výkonnost firmy. Během čtvrtečního obchodování po skončení obchodování klesly akcie společnosti Snap Inc. o 2,14 USD na 10,72 USD za akcii v období intenzivního obchodování, kdy došlo k výměně více než 10 milionů akcií. Tento pohyb vedl k tomu, že cena akcií přistála na nejnižší úrovni od letošního dubna. Co se týče dalšího vývoje, společnost Snap očekává, že její tržby za třetí čtvrtletí se budou pohybovat v rozmezí 1,34 až 1,38 miliardy USD. Tento odhad se umisťuje mírně v porovnání s prognózou analytiků, kteří předpokládali tržby společnosti za třetí čtvrtletí ve výši 1,36 miliardy USD. Odhad společnosti Snap pro toto nadcházející čtvrtletí byl formulován na základě předpokládaného počtu průměrných denních uživatelů . Společnost očekává, že počet uživatelů DAU za třetí čtvrtletí bude činit přibližně 441 milionů, což je číslo, které se pohybuje mírně nad konsensuálním odhadem společnosti FactSet, podle něhož počet uživatelů DAU činí 439,8 milionu. Snapchat+ – exkluzivní služba vyvinutá společností Snap pro prémiový obsah a nové zážitky – oznámila, že ve druhém čtvrtletí získala 11 milionů předplatitelů. Toto odhalení naznačuje rozšiřující se uživatelskou základnu a přijetí prémiové nabídky Snapchatu, čímž se postavení této platformy mezi ostatními sociálními médii měně upevňuje. Souhrnně lze říci, že ačkoli společnost Snap Inc. nesplnila předpovědi analytiků ohledně tržeb za druhé čtvrtletí a čelí nejistým vyhlídkám pro třetí čtvrtletí, prokázala pozoruhodnou odolnost. Zdá se, že i přes překážky v podobě ošemetné situace na akciovém trhu a nepředvídané pandemie společnost Snap úspěšně proplouvá finančními výmoly. I když její akcie v průběhu odpoledního obchodování utrpěly ztrátu, zdá se, že firma je na dobré cestě ke svým strategickým plánům růstu v dlouhodobém horizontu.