Netflix House nabízí zážitky z oblíbených seriálů, což může konkurovat tradičním zábavním parkům Disney
S nižšími kapitálovými výdaji a dostupnějšími cenami může Netflix House oslovit širší publikum než Disney World
Netflix House může posílit loajalitu zákazníků a zlepšit dynamiku celoživotní hodnoty (LTV) předplatitelů
Investoři mohou zvážit přesun od Disney k Netflixu, který se transformuje na plnohodnotný zábavní byznys
Dvě největší mediální společnosti na světě jsou The Walt Disney Company a Netflix(NFLX).
Po léta se při vyslovení slova „Disney“ vybavoval celosvětový byznys této společnosti se zábavními parky. Před několika lety se však společnost Disney rozhodla odklonit od svých hlavních činností a konkurovat Netflixu více přímo.
Společnost spustila vlastní streamovací službu nazvanou Disney+, což byl krok, který přinutil Netflix, pokud jde o vytváření lákavého původního obsahu. Ačkoli si oba mediální giganti v oblasti streamování už léta tvrdě konkurují, myslím, že Netflix možná právě vykouzlil nápad, který nečekali ani proslulí tvůrci společnosti Disney.
Pojďme se podívat, co má Netflix v rukávu, a prozkoumat, proč může společnost Disney nechat daleko za sebou.
Nový byznys Netflixu
Ačkoli katalog duševního vlastnictví (IP) společnosti Netflix není tak silný jako katalog společnosti Disney, rozhodně si vybudovala určitou známost značky díky úspěšným televizním seriálům, jako jsou Stranger Things, Squid Game a Bridgerton. Na rozdíl od společnosti Disney však Netflix postrádá onen další rozměr umožňující fanouškům spojit se s jejich oblíbenými postavami a obsahem na hlubší úrovni. Až doposud.
Nový koncept společnosti, Netflix House, se bude pyšnit rekonstrukcemi kulis z některých nejoblíbenějších seriálů společnosti, což spotřebitelům poskytne více fyzických a zážitkových příležitostí než pouhé sledování. Netflix House by měl být oficiálně spuštěn v roce 2025 ve dvou obchodních centrech: Dallas a King of Prussia v Pensylvánii.
Proč by měla být společnost Disney znepokojena
V uplynulém roce měly tržby a provozní příjmy společnosti Disney v oblasti parků špatný trend. I když chápu, že zábavní parky a podniky zaměřené na zážitky jsou náchylné k sezónnosti, výše uvedené finanční výsledky naznačují hlubší problémy.
Ačkoli se na spotřebitelích podepsaly přetrvávající dopady inflace, společnost Disney ve skutečnosti neprokázala schopnost dostatečně navázat kontakt s lidmi a přimět je, aby se do jejích parků vrátili. Naproti tomu Netflix House nebude tradičním zábavním parkem jako takovým. Nebudou zde horské dráhy a nespočet zážitků, které by zabraly celou dovolenou.
Díky tomuto přístupu budou kapitálové výdaje (capex) společnosti Netflix mnohem nižší ve srovnání s budováním nových atrakcí v Disney Worldu. Ačkoli ceny za Netflix House nebyly zveřejněny, vsadil bych se, že tyto zážitky budou mnohem dostupnější než průměrný výlet do Disney Worldu. Podle mě je pro mnoho rodin méně vyčerpávající a časově náročný zážitek za nižší cenu mnohem lákavější než drahá dovolená v Disney Worldu.
Je Netflix nový Disney?
Společnost Disney je ve své podstatě v první řadě podnikem založeným na zážitcích a až poté streamovací službou. Netflix je pravým opakem. Ačkoli Netflix byl možná průkopníkem streamování, společnost se rychle vyvíjí v plnohodnotný zábavní byznys.
Netflix House vidím jako chytrou alternativu k parkům společnosti Disney, která splňuje mnoho stejných přání a potřeb spotřebitelů: konkrétně spojení se značkou, kterou mají rádi. Podobně jako v případě Disney Worldu si myslím, že Netflix House pomůže streamovacímu gigantu v dlouhodobém horizontu vybudovat silnější kapitál značky a loajalitu zákazníků.
Tyto pohlcující zážitky by mohly zákazníky Netflixu přimět k dalšímu obnovování předplatného v očekávání, že najdou další oblíbený pořad a zážitek. To by zase mělo zlepšit dynamiku celoživotní hodnoty (LTV) zákazníků Netflixu.
Svým způsobem si myslím, že Netflix House nakonec poslouží jako trychtýř pro podnikání s předplatným tím, že přivede nové demografické skupiny zákazníků. Naproti tomu si nemyslím, že Disney World nutně láká lidi, aby si předplatili službu Disney+, zejména když se zdá, že návštěvnost parků klesá.
Jsem zvědavý, jak bude Netflix House přijat a jak ovlivní růst společnosti. Investoři možná budou chtít zvážit odchod od společnosti Disney, protože firma stojí na rozcestí, a zvážit pozici ve společnosti Netflix, protože začíná její další kapitola.
Dvě největší mediální společnosti na světě jsou The Walt Disney Company a Netflix . Po léta se při vyslovení slova „Disney“ vybavoval celosvětový byznys této společnosti se zábavními parky. Před několika lety se však společnost Disney rozhodla odklonit od svých hlavních činností a konkurovat Netflixu více přímo. Společnost spustila vlastní streamovací službu nazvanou Disney+, což byl krok, který přinutil Netflix, pokud jde o vytváření lákavého původního obsahu. Ačkoli si oba mediální giganti v oblasti streamování už léta tvrdě konkurují, myslím, že Netflix možná právě vykouzlil nápad, který nečekali ani proslulí tvůrci společnosti Disney. Pojďme se podívat, co má Netflix v rukávu, a prozkoumat, proč může společnost Disney nechat daleko za sebou. Nový byznys Netflixu Ačkoli katalog duševního vlastnictví společnosti Netflix není tak silný jako katalog společnosti Disney, rozhodně si vybudovala určitou známost značky díky úspěšným televizním seriálům, jako jsou Stranger Things, Squid Game a Bridgerton. Na rozdíl od společnosti Disney však Netflix postrádá onen další rozměr umožňující fanouškům spojit se s jejich oblíbenými postavami a obsahem na hlubší úrovni. Až doposud. Nový koncept společnosti, Netflix House, se bude pyšnit rekonstrukcemi kulis z některých nejoblíbenějších seriálů společnosti, což spotřebitelům poskytne více fyzických a zážitkových příležitostí než pouhé sledování. Netflix House by měl být oficiálně spuštěn v roce 2025 ve dvou obchodních centrech: Dallas a King of Prussia v Pensylvánii. Proč by měla být společnost Disney znepokojena V uplynulém roce měly tržby a provozní příjmy společnosti Disney v oblasti parků špatný trend. I když chápu, že zábavní parky a podniky zaměřené na zážitky jsou náchylné k sezónnosti, výše uvedené finanční výsledky naznačují hlubší problémy. Ačkoli se na spotřebitelích podepsaly přetrvávající dopady inflace, společnost Disney ve skutečnosti neprokázala schopnost dostatečně navázat kontakt s lidmi a přimět je, aby se do jejích parků vrátili. Naproti tomu Netflix House nebude tradičním zábavním parkem jako takovým. Nebudou zde horské dráhy a nespočet zážitků, které by zabraly celou dovolenou. Díky tomuto přístupu budou kapitálové výdaje společnosti Netflix mnohem nižší ve srovnání s budováním nových atrakcí v Disney Worldu. Ačkoli ceny za Netflix House nebyly zveřejněny, vsadil bych se, že tyto zážitky budou mnohem dostupnější než průměrný výlet do Disney Worldu. Podle mě je pro mnoho rodin méně vyčerpávající a časově náročný zážitek za nižší cenu mnohem lákavější než drahá dovolená v Disney Worldu. Je Netflix nový Disney? Společnost Disney je ve své podstatě v první řadě podnikem založeným na zážitcích a až poté streamovací službou. Netflix je pravým opakem. Ačkoli Netflix byl možná průkopníkem streamování, společnost se rychle vyvíjí v plnohodnotný zábavní byznys. Netflix House vidím jako chytrou alternativu k parkům společnosti Disney, která splňuje mnoho stejných přání a potřeb spotřebitelů: konkrétně spojení se značkou, kterou mají rádi. Podobně jako v případě Disney Worldu si myslím, že Netflix House pomůže streamovacímu gigantu v dlouhodobém horizontu vybudovat silnější kapitál značky a loajalitu zákazníků. Tyto pohlcující zážitky by mohly zákazníky Netflixu přimět k dalšímu obnovování předplatného v očekávání, že najdou další oblíbený pořad a zážitek. To by zase mělo zlepšit dynamiku celoživotní hodnoty zákazníků Netflixu. Svým způsobem si myslím, že Netflix House nakonec poslouží jako trychtýř pro podnikání s předplatným tím, že přivede nové demografické skupiny zákazníků. Naproti tomu si nemyslím, že Disney World nutně láká lidi, aby si předplatili službu Disney+, zejména když se zdá, že návštěvnost parků klesá. Jsem zvědavý, jak bude Netflix House přijat a jak ovlivní růst společnosti. Investoři možná budou chtít zvážit odchod od společnosti Disney, protože firma stojí na rozcestí, a zvážit pozici ve společnosti Netflix, protože začíná její další kapitola.