Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Proč je e-mailový newsletter klíčem k budování důvěry a zisku

Ať už jste pracovník se znalostmi a názorem, o který se chcete podělit se světem, vysoce postavený manažer, který chce vybudovat platformu, nebo majitel firmy, který má zájem o kultivaci nových zdrojů příjmů, možná jste někdy uvažovali o spuštění e-mailového zpravodaje.

Michael Klos Autor: Michael Klos
18 srpna, 2024
6 min. čtení
Zdroj: Getty images

Zdroj: Getty images

6 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • E-mailové newslettery jsou klíčové pro budování vztahů s publikem a upevnění odbornosti
  • Vydávání newsletteru umožňuje větší kontrolu nad dosahem a komunikací než sociální média
  • Pravidelný a konzistentní obsah newsletteru může výrazně zvýšit příjmy a důvěru čtenářů

A možná k tomu máte dobrý důvod.

S rostoucí saturací sociálních médií a vlivem umělé inteligence na výsledky vyhledávání je oslovení vašeho klíčového publika stále složitější. Podle zprávy společnosti HubSpot „The State of Marketing“ 2024 jeden ze tří marketérů uvádí, že používá e-mail jako komunikační prostředek, a 87 % plánuje v roce 2024 zachovat nebo zvýšit své investice.

Průzkum softwarové společnosti Storydoc zjistil, že 90 % respondentů odebírá alespoň jeden newsletter a 38 % odebírá čtyři až deset newsletterů. Díky mnoha nástrojům a platformám, které jsou k dispozici pro spuštění e-mailových newsletterů, je poměrně snadné a levné začít.

Ale měli byste? Asi nepřekvapí, že si to myslí Linda Lebrun, vedoucí partnerství pro finanční a investiční obsah v platformě pro zasílání newsletterů Substack. Na otázku „kdo by měl začít vydávat newsletter?“ odpovídá, že vhodní kandidáti mohou spadat do tří kategorií. „[T]i, kteří mají chuť komunikovat s publikem. Mohou mít touhu zpeněžit to, co dělají,“ říká. „A další věcí je, že mohou mít pocit, že chtějí založit komunitu.“

Pro několik úspěšných vydavatelů newsletterů byly přínosy velmi silné, od posílení jejich pozice jako myšlenkových vůdců a důvěryhodných odborníků až po získání nových obchodních příležitostí. Zde jsou některé z důvodů, proč věnují čas a zdroje potřebné pro rozvoj svých e-mailových zpravodajů:

Advertisement

BUDOVÁNÍ VZTAHŮ S PUBLIKEM

Sandra Beckwithová je konzultantka v oblasti knižního marketingu, která má na Facebooku prosperující komunitu s názvem Build Book Buzz Book Marketing Group. Svůj e-mailový newsletter, který se rozrostl na více než 10 000 odběratelů, původně spustila za účelem propagace svých online kurzů. Postupem času si uvědomila, že její newsletter je cenným nástrojem pro budování vztahů s lidmi, kteří potřebují její odborné znalosti – a zároveň získává cenné poznatky o obsahu přímo od svých čtenářů.

Zdroj: Unsplash

„Na svůj e-mail dostávám odpovědi. Když posílám svůj newsletter, lidé mi odpovídají a já je lépe poznávám a navazujeme takové malé konverzace,“ říká. „Mluvíme o tom, co je pro ně nejjednodušší, co je pro ně nejtěžší, kde potřebují pomoc, s jakými informacemi jim mohu pomoci. Ale [můj newsletter] mi opravdu pomohl lépe poznat mou cílovou skupinu způsobem, který je téměř magický.“

UDRŽET SI KONTROLU NAD SVÝM PUBLIKEM

Ačkoli sociální média mohou být oblíbeným způsobem, jak si vybudovat své příznivce, není to bez rizika. Kris Bordessa založil v roce 2011 společnost Attainable Sustainable, aby povzbudil lidi k udržitelnějšímu a soběstačnějšímu životu.

Tento blog se rozrostl v robustní e-shop a oceněnou knihu s názvem Attainable Sustainable: Ztracené umění soběstačného života. Její stránku Attainable Sustainable na Facebooku nyní sleduje úctyhodných 500 000 lidí. Cení si však také svého e-mailového seznamu, který čítá 15 000 lidí – seznam, který pravidelně vyřazuje a vyřazuje z něj odběratele, kteří pravidelně neotvírají její newsletter. Ví, že má větší kontrolu nad obsahem, který může odběratelům dodávat.

„I když mám na Facebooku půl milionu lidí, jen malá část lidí vidí všechno, co zveřejním. To patří Facebooku,“ říká.

Dosah mohou ovlivnit také algoritmy. Teresa Mearsová provozuje zhruba 20 newsletterů, které pomáhají zvýšit návštěvnost její sítě webových stránek On the Cheap, které propagují nabídky a slevy na různých místech. Každá stránka je provozována samostatně. Newsletter zaměřený na jižní Floridu, který provozuje, má více než 30 000 odběratelů.

Mearsová proto říká, že své newslettery propaguje „všemi možnými způsoby. Zejména poté, co Google změnil svůj algoritmus, se newslettery staly ještě důležitějším zdrojem odběratelů.“ Její síť používá vyskakovací okna, která návštěvníky webových stránek vybízejí k odběru. „Jednou za čas zveřejním na Facebooku příspěvek, který říká. ‚Facebook vám nezobrazuje všechno. Pokud chcete vidět všechno, určitě se přihlaste k odběru našich novinek,’“ říká.

ABYSTE SI UPEVNILI SVÉ ODBORNÉ ZNALOSTI

Newsletter nabízí další způsob, jak svému publiku poskytnout obsah na míru. Bordessa má různé seznamy založené na zájmech čtenářů, jako je zahradničení nebo uchovávání potravin. Výměnou za přihlášení k odběru nabízí také bezplatný obsah v určitých tematických oblastech.

Ačkoli má Bordessa v oblastech, o kterých píše, dobře zavedené odborné znalosti, nemusíte být „největším odborníkem“ v určité oblasti, abyste mohli vydávat newsletter, říká Lebrun. „Co [Substack] zjistil, je, že když lidé zjistí průsečík, v čem mají určité odborné znalosti, v čem mají pocit, že mohou vydržet psát dlouhou dobu, mohou jít a sdílet se světem,“ říká. „Není to tak, že musíte být předním světovým odborníkem. Stačí být dva kroky před svým publikem, a to pak půjde s vámi.“

NA PODPORU VAŠEHO PLÁNU PŘÍJMŮ

Newslettery mohou pomoci zvýšit příjmy mnoha způsoby, od zvýšení návštěvnosti webových stránek až po prodej produktů, kurzů nebo služeb. V některých případech jsou e-mailové newslettery natolik populární nebo specializované, že lidé za jejich odběr zaplatí. Lebrun říká, že někteří autoři newsletterů Substack umisťují část obsahu za placenou zeď. A některé větší zpravodaje mají lukrativní obchodní modely, které zahrnují předplatné a další způsoby zpeněžení.

Zdroj: Shutterstock

Beckwithová říká, že důvěra, kterou si newsletterem buduje, patří k nejdůležitějším důvodům, proč jej vydávat, a proto si dává pozor na budování svého seznamu a na obsah, který nabízí. „Kdybych lidem, kteří o mně nikdy neslyšeli, stále jen předkládala obsah související s produktem, bylo by to plýtvání mým i jejich časem, protože by si u mě nekoupili, protože mě neznají, nemají rádi a nedůvěřují mi,“ říká.

Existují i nevýhody? Možná.

Mearsová, která svůj newsletter používá k propagaci nových nabídek a k přivádění návštěvníků na své stránky, říká, že budování e-mailového seznamu a loajální základny odběratelů vyžaduje marketing; stejně jako propagujete svůj podnik, budete muset propagovat i svůj newsletter. Lebrun říká, že podle údajů společnosti Substack je důležitá konzistence. „Důslednost při publikování alespoň jednou týdně vám pomůže vytvořit si u čtenářů návyk,“ říká. Newsletter si tedy vyžádá čas a prostředky.

Beckwith radí budoucím vydavatelům e-mailových zpravodajů, aby zhodnotili mnoho platforem a publikačních nástrojů, které mají k dispozici, a určili, který je pro jejich potřeby nejlepší. Měli by se také ujistit, že dodržují pravidla, kterými se e-mailové newslettery řídí, například zveřejňování partnerských odkazů.

Nicméně i s ohledem na tyto požadavky je podle Mearse založení newsletteru „možná to nejdůležitější, co můžete udělat“ pro propagaci své firmy a její nabídky.

A možná k tomu máte dobrý důvod.S rostoucí saturací sociálních médií a vlivem umělé inteligence na výsledky vyhledávání je oslovení vašeho klíčového publika stále složitější. Podle zprávy společnosti HubSpot „The State of Marketing“ 2024 jeden ze tří marketérů uvádí, že používá e-mail jako komunikační prostředek, a 87 % plánuje v roce 2024 zachovat nebo zvýšit své investice. Průzkum softwarové společnosti Storydoc zjistil, že 90 % respondentů odebírá alespoň jeden newsletter a 38 % odebírá čtyři až deset newsletterů. Díky mnoha nástrojům a platformám, které jsou k dispozici pro spuštění e-mailových newsletterů, je poměrně snadné a levné začít.Ale měli byste? Asi nepřekvapí, že si to myslí Linda Lebrun, vedoucí partnerství pro finanční a investiční obsah v platformě pro zasílání newsletterů Substack. Na otázku „kdo by měl začít vydávat newsletter?“ odpovídá, že vhodní kandidáti mohou spadat do tří kategorií. „[T]i, kteří mají chuť komunikovat s publikem. Mohou mít touhu zpeněžit to, co dělají,“ říká. „A další věcí je, že mohou mít pocit, že chtějí založit komunitu.“Pro několik úspěšných vydavatelů newsletterů byly přínosy velmi silné, od posílení jejich pozice jako myšlenkových vůdců a důvěryhodných odborníků až po získání nových obchodních příležitostí. Zde jsou některé z důvodů, proč věnují čas a zdroje potřebné pro rozvoj svých e-mailových zpravodajů:BUDOVÁNÍ VZTAHŮ S PUBLIKEMSandra Beckwithová je konzultantka v oblasti knižního marketingu, která má na Facebooku prosperující komunitu s názvem Build Book Buzz Book Marketing Group. Svůj e-mailový newsletter, který se rozrostl na více než 10 000 odběratelů, původně spustila za účelem propagace svých online kurzů. Postupem času si uvědomila, že její newsletter je cenným nástrojem pro budování vztahů s lidmi, kteří potřebují její odborné znalosti – a zároveň získává cenné poznatky o obsahu přímo od svých čtenářů.„Na svůj e-mail dostávám odpovědi. Když posílám svůj newsletter, lidé mi odpovídají a já je lépe poznávám a navazujeme takové malé konverzace,“ říká. „Mluvíme o tom, co je pro ně nejjednodušší, co je pro ně nejtěžší, kde potřebují pomoc, s jakými informacemi jim mohu pomoci. Ale [můj newsletter] mi opravdu pomohl lépe poznat mou cílovou skupinu způsobem, který je téměř magický.“UDRŽET SI KONTROLU NAD SVÝM PUBLIKEMAčkoli sociální média mohou být oblíbeným způsobem, jak si vybudovat své příznivce, není to bez rizika. Kris Bordessa založil v roce 2011 společnost Attainable Sustainable, aby povzbudil lidi k udržitelnějšímu a soběstačnějšímu životu. Tento blog se rozrostl v robustní e-shop a oceněnou knihu s názvem Attainable Sustainable: Ztracené umění soběstačného života. Její stránku Attainable Sustainable na Facebooku nyní sleduje úctyhodných 500 000 lidí. Cení si však také svého e-mailového seznamu, který čítá 15 000 lidí – seznam, který pravidelně vyřazuje a vyřazuje z něj odběratele, kteří pravidelně neotvírají její newsletter. Ví, že má větší kontrolu nad obsahem, který může odběratelům dodávat.„I když mám na Facebooku půl milionu lidí, jen malá část lidí vidí všechno, co zveřejním. To patří Facebooku,“ říká.Dosah mohou ovlivnit také algoritmy. Teresa Mearsová provozuje zhruba 20 newsletterů, které pomáhají zvýšit návštěvnost její sítě webových stránek On the Cheap, které propagují nabídky a slevy na různých místech. Každá stránka je provozována samostatně. Newsletter zaměřený na jižní Floridu, který provozuje, má více než 30 000 odběratelů.Mearsová proto říká, že své newslettery propaguje „všemi možnými způsoby. Zejména poté, co Google změnil svůj algoritmus, se newslettery staly ještě důležitějším zdrojem odběratelů.“ Její síť používá vyskakovací okna, která návštěvníky webových stránek vybízejí k odběru. „Jednou za čas zveřejním na Facebooku příspěvek, který říká. ‚Facebook vám nezobrazuje všechno. Pokud chcete vidět všechno, určitě se přihlaste k odběru našich novinek,’“ říká.ABYSTE SI UPEVNILI SVÉ ODBORNÉ ZNALOSTINewsletter nabízí další způsob, jak svému publiku poskytnout obsah na míru. Bordessa má různé seznamy založené na zájmech čtenářů, jako je zahradničení nebo uchovávání potravin. Výměnou za přihlášení k odběru nabízí také bezplatný obsah v určitých tematických oblastech.Ačkoli má Bordessa v oblastech, o kterých píše, dobře zavedené odborné znalosti, nemusíte být „největším odborníkem“ v určité oblasti, abyste mohli vydávat newsletter, říká Lebrun. „Co [Substack] zjistil, je, že když lidé zjistí průsečík, v čem mají určité odborné znalosti, v čem mají pocit, že mohou vydržet psát dlouhou dobu, mohou jít a sdílet se světem,“ říká. „Není to tak, že musíte být předním světovým odborníkem. Stačí být dva kroky před svým publikem, a to pak půjde s vámi.“NA PODPORU VAŠEHO PLÁNU PŘÍJMŮNewslettery mohou pomoci zvýšit příjmy mnoha způsoby, od zvýšení návštěvnosti webových stránek až po prodej produktů, kurzů nebo služeb. V některých případech jsou e-mailové newslettery natolik populární nebo specializované, že lidé za jejich odběr zaplatí. Lebrun říká, že někteří autoři newsletterů Substack umisťují část obsahu za placenou zeď. A některé větší zpravodaje mají lukrativní obchodní modely, které zahrnují předplatné a další způsoby zpeněžení.Beckwithová říká, že důvěra, kterou si newsletterem buduje, patří k nejdůležitějším důvodům, proč jej vydávat, a proto si dává pozor na budování svého seznamu a na obsah, který nabízí. „Kdybych lidem, kteří o mně nikdy neslyšeli, stále jen předkládala obsah související s produktem, bylo by to plýtvání mým i jejich časem, protože by si u mě nekoupili, protože mě neznají, nemají rádi a nedůvěřují mi,“ říká.Existují i nevýhody? Možná.Mearsová, která svůj newsletter používá k propagaci nových nabídek a k přivádění návštěvníků na své stránky, říká, že budování e-mailového seznamu a loajální základny odběratelů vyžaduje marketing; stejně jako propagujete svůj podnik, budete muset propagovat i svůj newsletter. Lebrun říká, že podle údajů společnosti Substack je důležitá konzistence. „Důslednost při publikování alespoň jednou týdně vám pomůže vytvořit si u čtenářů návyk,“ říká. Newsletter si tedy vyžádá čas a prostředky.Beckwith radí budoucím vydavatelům e-mailových zpravodajů, aby zhodnotili mnoho platforem a publikačních nástrojů, které mají k dispozici, a určili, který je pro jejich potřeby nejlepší. Měli by se také ujistit, že dodržují pravidla, kterými se e-mailové newslettery řídí, například zveřejňování partnerských odkazů.Nicméně i s ohledem na tyto požadavky je podle Mearse založení newsletteru „možná to nejdůležitější, co můžete udělat“ pro propagaci své firmy a její nabídky.
Tagy: businessmarketingnewsletter

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      Alaska Air obnovuje prognózu zisku díky oživení poptávky po cestování

      00:48

      Obchodní dohoda s Japonskem vzbuzuje naději u amerických investorů, ale frustraci u automobilek

      00:36

      Administrativa Donalda Trumpa plánuje podpořit vývoz AI a deregulovat ekologické normy

      00:24

      Bílý dům jmenuje odborníka na těžbu do čela úřadu pro národní bezpečnost, tvrdí zdroje

      00:12

      Bank of America schvaluje plán zpětného odkupu akcií v hodnotě 40 miliard dolarů

      00:05

      Akcie posilují, zlato klesá – trhy povzbudil vývoj obchodních rozhovorů

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Bank of America zvyšuje cílovou cenu akcií Amazonu před zveřejněním výsledků

      23 července, 2025

      Před zveřejněním výsledků za druhé čtvrtletí letošního roku se analytici na Wall Street dívají na akcie Amazonu s rostoucím optimismem.

      Zdroj: Unsplash

      Investiční společnosti vidí příležitosti v akciích Celsius a Formula One Group

      23 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      UBS doporučuje akcie Albertsons ke koupi a předpovídá až 35% růst

      22 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      JPMorgan i po 22% růstu dál láká investory. Přidají se další zisky v roce 2025?

      22 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025

      35bilionová tržní příležitost SoFi, které investoři (zatím) nevěnují pozornost

      21 července, 2025

      TSMC překvapila silným růstem zisku a vstoupila do klubu bilionových firem

      19 července, 2025

      S&P 500 poprvé uzavřel nad 6 300 body; pozornost se upírá na výsledky

      21 července, 2025

      American Express těží z chuti utrácet. Výdaje rostou i v luxusních kategoriích

      19 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025

      S&P 500 opět uzavřel na rekordní úrovni díky optimismu ohledně obchodní dohody

      23 července, 2025

      Wall Street zvyšuje nároky. Ani dobré výsledky už investorům nestačí

      20 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.