Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Proč je e-mailový newsletter klíčem k budování důvěry a zisku

Ať už jste pracovník se znalostmi a názorem, o který se chcete podělit se světem, vysoce postavený manažer, který chce vybudovat platformu, nebo majitel firmy, který má zájem o kultivaci nových zdrojů příjmů, možná jste někdy uvažovali o spuštění e-mailového zpravodaje.

Michael Klos Autor: Michael Klos
18 srpna, 2024
6 min. čtení
Zdroj: Getty images

Zdroj: Getty images

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • E-mailové newslettery jsou klíčové pro budování vztahů s publikem a upevnění odbornosti
  • Vydávání newsletteru umožňuje větší kontrolu nad dosahem a komunikací než sociální média
  • Pravidelný a konzistentní obsah newsletteru může výrazně zvýšit příjmy a důvěru čtenářů

A možná k tomu máte dobrý důvod.

S rostoucí saturací sociálních médií a vlivem umělé inteligence na výsledky vyhledávání je oslovení vašeho klíčového publika stále složitější. Podle zprávy společnosti HubSpot „The State of Marketing“ 2024 jeden ze tří marketérů uvádí, že používá e-mail jako komunikační prostředek, a 87 % plánuje v roce 2024 zachovat nebo zvýšit své investice.

Průzkum softwarové společnosti Storydoc zjistil, že 90 % respondentů odebírá alespoň jeden newsletter a 38 % odebírá čtyři až deset newsletterů. Díky mnoha nástrojům a platformám, které jsou k dispozici pro spuštění e-mailových newsletterů, je poměrně snadné a levné začít.

Ale měli byste? Asi nepřekvapí, že si to myslí Linda Lebrun, vedoucí partnerství pro finanční a investiční obsah v platformě pro zasílání newsletterů Substack. Na otázku „kdo by měl začít vydávat newsletter?“ odpovídá, že vhodní kandidáti mohou spadat do tří kategorií. „[T]i, kteří mají chuť komunikovat s publikem. Mohou mít touhu zpeněžit to, co dělají,“ říká. „A další věcí je, že mohou mít pocit, že chtějí založit komunitu.“

Pro několik úspěšných vydavatelů newsletterů byly přínosy velmi silné, od posílení jejich pozice jako myšlenkových vůdců a důvěryhodných odborníků až po získání nových obchodních příležitostí. Zde jsou některé z důvodů, proč věnují čas a zdroje potřebné pro rozvoj svých e-mailových zpravodajů:

Advertisement

BUDOVÁNÍ VZTAHŮ S PUBLIKEM

Chcete využít této příležitosti?

Sandra Beckwithová je konzultantka v oblasti knižního marketingu, která má na Facebooku prosperující komunitu s názvem Build Book Buzz Book Marketing Group. Svůj e-mailový newsletter, který se rozrostl na více než 10 000 odběratelů, původně spustila za účelem propagace svých online kurzů. Postupem času si uvědomila, že její newsletter je cenným nástrojem pro budování vztahů s lidmi, kteří potřebují její odborné znalosti – a zároveň získává cenné poznatky o obsahu přímo od svých čtenářů.

Zdroj: Unsplash

„Na svůj e-mail dostávám odpovědi. Když posílám svůj newsletter, lidé mi odpovídají a já je lépe poznávám a navazujeme takové malé konverzace,“ říká. „Mluvíme o tom, co je pro ně nejjednodušší, co je pro ně nejtěžší, kde potřebují pomoc, s jakými informacemi jim mohu pomoci. Ale [můj newsletter] mi opravdu pomohl lépe poznat mou cílovou skupinu způsobem, který je téměř magický.“

UDRŽET SI KONTROLU NAD SVÝM PUBLIKEM

Ačkoli sociální média mohou být oblíbeným způsobem, jak si vybudovat své příznivce, není to bez rizika. Kris Bordessa založil v roce 2011 společnost Attainable Sustainable, aby povzbudil lidi k udržitelnějšímu a soběstačnějšímu životu.

Tento blog se rozrostl v robustní e-shop a oceněnou knihu s názvem Attainable Sustainable: Ztracené umění soběstačného života. Její stránku Attainable Sustainable na Facebooku nyní sleduje úctyhodných 500 000 lidí. Cení si však také svého e-mailového seznamu, který čítá 15 000 lidí – seznam, který pravidelně vyřazuje a vyřazuje z něj odběratele, kteří pravidelně neotvírají její newsletter. Ví, že má větší kontrolu nad obsahem, který může odběratelům dodávat.

„I když mám na Facebooku půl milionu lidí, jen malá část lidí vidí všechno, co zveřejním. To patří Facebooku,“ říká.

Dosah mohou ovlivnit také algoritmy. Teresa Mearsová provozuje zhruba 20 newsletterů, které pomáhají zvýšit návštěvnost její sítě webových stránek On the Cheap, které propagují nabídky a slevy na různých místech. Každá stránka je provozována samostatně. Newsletter zaměřený na jižní Floridu, který provozuje, má více než 30 000 odběratelů.

Mearsová proto říká, že své newslettery propaguje „všemi možnými způsoby. Zejména poté, co Google změnil svůj algoritmus, se newslettery staly ještě důležitějším zdrojem odběratelů.“ Její síť používá vyskakovací okna, která návštěvníky webových stránek vybízejí k odběru. „Jednou za čas zveřejním na Facebooku příspěvek, který říká. ‚Facebook vám nezobrazuje všechno. Pokud chcete vidět všechno, určitě se přihlaste k odběru našich novinek,’“ říká.

ABYSTE SI UPEVNILI SVÉ ODBORNÉ ZNALOSTI

Newsletter nabízí další způsob, jak svému publiku poskytnout obsah na míru. Bordessa má různé seznamy založené na zájmech čtenářů, jako je zahradničení nebo uchovávání potravin. Výměnou za přihlášení k odběru nabízí také bezplatný obsah v určitých tematických oblastech.

Ačkoli má Bordessa v oblastech, o kterých píše, dobře zavedené odborné znalosti, nemusíte být „největším odborníkem“ v určité oblasti, abyste mohli vydávat newsletter, říká Lebrun. „Co [Substack] zjistil, je, že když lidé zjistí průsečík, v čem mají určité odborné znalosti, v čem mají pocit, že mohou vydržet psát dlouhou dobu, mohou jít a sdílet se světem,“ říká. „Není to tak, že musíte být předním světovým odborníkem. Stačí být dva kroky před svým publikem, a to pak půjde s vámi.“

NA PODPORU VAŠEHO PLÁNU PŘÍJMŮ

Newslettery mohou pomoci zvýšit příjmy mnoha způsoby, od zvýšení návštěvnosti webových stránek až po prodej produktů, kurzů nebo služeb. V některých případech jsou e-mailové newslettery natolik populární nebo specializované, že lidé za jejich odběr zaplatí. Lebrun říká, že někteří autoři newsletterů Substack umisťují část obsahu za placenou zeď. A některé větší zpravodaje mají lukrativní obchodní modely, které zahrnují předplatné a další způsoby zpeněžení.

Zdroj: Shutterstock

Beckwithová říká, že důvěra, kterou si newsletterem buduje, patří k nejdůležitějším důvodům, proč jej vydávat, a proto si dává pozor na budování svého seznamu a na obsah, který nabízí. „Kdybych lidem, kteří o mně nikdy neslyšeli, stále jen předkládala obsah související s produktem, bylo by to plýtvání mým i jejich časem, protože by si u mě nekoupili, protože mě neznají, nemají rádi a nedůvěřují mi,“ říká.

Existují i nevýhody? Možná.

Mearsová, která svůj newsletter používá k propagaci nových nabídek a k přivádění návštěvníků na své stránky, říká, že budování e-mailového seznamu a loajální základny odběratelů vyžaduje marketing; stejně jako propagujete svůj podnik, budete muset propagovat i svůj newsletter. Lebrun říká, že podle údajů společnosti Substack je důležitá konzistence. „Důslednost při publikování alespoň jednou týdně vám pomůže vytvořit si u čtenářů návyk,“ říká. Newsletter si tedy vyžádá čas a prostředky.

Beckwith radí budoucím vydavatelům e-mailových zpravodajů, aby zhodnotili mnoho platforem a publikačních nástrojů, které mají k dispozici, a určili, který je pro jejich potřeby nejlepší. Měli by se také ujistit, že dodržují pravidla, kterými se e-mailové newslettery řídí, například zveřejňování partnerských odkazů.

Nicméně i s ohledem na tyto požadavky je podle Mearse založení newsletteru „možná to nejdůležitější, co můžete udělat“ pro propagaci své firmy a její nabídky.

A možná k tomu máte dobrý důvod.S rostoucí saturací sociálních médií a vlivem umělé inteligence na výsledky vyhledávání je oslovení vašeho klíčového publika stále složitější. Podle zprávy společnosti HubSpot „The State of Marketing“ 2024 jeden ze tří marketérů uvádí, že používá e-mail jako komunikační prostředek, a 87 % plánuje v roce 2024 zachovat nebo zvýšit své investice. Průzkum softwarové společnosti Storydoc zjistil, že 90 % respondentů odebírá alespoň jeden newsletter a 38 % odebírá čtyři až deset newsletterů. Díky mnoha nástrojům a platformám, které jsou k dispozici pro spuštění e-mailových newsletterů, je poměrně snadné a levné začít.Ale měli byste? Asi nepřekvapí, že si to myslí Linda Lebrun, vedoucí partnerství pro finanční a investiční obsah v platformě pro zasílání newsletterů Substack. Na otázku „kdo by měl začít vydávat newsletter?“ odpovídá, že vhodní kandidáti mohou spadat do tří kategorií. „[T]i, kteří mají chuť komunikovat s publikem. Mohou mít touhu zpeněžit to, co dělají,“ říká. „A další věcí je, že mohou mít pocit, že chtějí založit komunitu.“Pro několik úspěšných vydavatelů newsletterů byly přínosy velmi silné, od posílení jejich pozice jako myšlenkových vůdců a důvěryhodných odborníků až po získání nových obchodních příležitostí. Zde jsou některé z důvodů, proč věnují čas a zdroje potřebné pro rozvoj svých e-mailových zpravodajů:BUDOVÁNÍ VZTAHŮ S PUBLIKEMChcete využít této příležitosti?Sandra Beckwithová je konzultantka v oblasti knižního marketingu, která má na Facebooku prosperující komunitu s názvem Build Book Buzz Book Marketing Group. Svůj e-mailový newsletter, který se rozrostl na více než 10 000 odběratelů, původně spustila za účelem propagace svých online kurzů. Postupem času si uvědomila, že její newsletter je cenným nástrojem pro budování vztahů s lidmi, kteří potřebují její odborné znalosti – a zároveň získává cenné poznatky o obsahu přímo od svých čtenářů.„Na svůj e-mail dostávám odpovědi. Když posílám svůj newsletter, lidé mi odpovídají a já je lépe poznávám a navazujeme takové malé konverzace,“ říká. „Mluvíme o tom, co je pro ně nejjednodušší, co je pro ně nejtěžší, kde potřebují pomoc, s jakými informacemi jim mohu pomoci. Ale [můj newsletter] mi opravdu pomohl lépe poznat mou cílovou skupinu způsobem, který je téměř magický.“UDRŽET SI KONTROLU NAD SVÝM PUBLIKEMAčkoli sociální média mohou být oblíbeným způsobem, jak si vybudovat své příznivce, není to bez rizika. Kris Bordessa založil v roce 2011 společnost Attainable Sustainable, aby povzbudil lidi k udržitelnějšímu a soběstačnějšímu životu. Tento blog se rozrostl v robustní e-shop a oceněnou knihu s názvem Attainable Sustainable: Ztracené umění soběstačného života. Její stránku Attainable Sustainable na Facebooku nyní sleduje úctyhodných 500 000 lidí. Cení si však také svého e-mailového seznamu, který čítá 15 000 lidí – seznam, který pravidelně vyřazuje a vyřazuje z něj odběratele, kteří pravidelně neotvírají její newsletter. Ví, že má větší kontrolu nad obsahem, který může odběratelům dodávat.„I když mám na Facebooku půl milionu lidí, jen malá část lidí vidí všechno, co zveřejním. To patří Facebooku,“ říká.Dosah mohou ovlivnit také algoritmy. Teresa Mearsová provozuje zhruba 20 newsletterů, které pomáhají zvýšit návštěvnost její sítě webových stránek On the Cheap, které propagují nabídky a slevy na různých místech. Každá stránka je provozována samostatně. Newsletter zaměřený na jižní Floridu, který provozuje, má více než 30 000 odběratelů.Mearsová proto říká, že své newslettery propaguje „všemi možnými způsoby. Zejména poté, co Google změnil svůj algoritmus, se newslettery staly ještě důležitějším zdrojem odběratelů.“ Její síť používá vyskakovací okna, která návštěvníky webových stránek vybízejí k odběru. „Jednou za čas zveřejním na Facebooku příspěvek, který říká. ‚Facebook vám nezobrazuje všechno. Pokud chcete vidět všechno, určitě se přihlaste k odběru našich novinek,’“ říká.ABYSTE SI UPEVNILI SVÉ ODBORNÉ ZNALOSTINewsletter nabízí další způsob, jak svému publiku poskytnout obsah na míru. Bordessa má různé seznamy založené na zájmech čtenářů, jako je zahradničení nebo uchovávání potravin. Výměnou za přihlášení k odběru nabízí také bezplatný obsah v určitých tematických oblastech.Ačkoli má Bordessa v oblastech, o kterých píše, dobře zavedené odborné znalosti, nemusíte být „největším odborníkem“ v určité oblasti, abyste mohli vydávat newsletter, říká Lebrun. „Co [Substack] zjistil, je, že když lidé zjistí průsečík, v čem mají určité odborné znalosti, v čem mají pocit, že mohou vydržet psát dlouhou dobu, mohou jít a sdílet se světem,“ říká. „Není to tak, že musíte být předním světovým odborníkem. Stačí být dva kroky před svým publikem, a to pak půjde s vámi.“NA PODPORU VAŠEHO PLÁNU PŘÍJMŮNewslettery mohou pomoci zvýšit příjmy mnoha způsoby, od zvýšení návštěvnosti webových stránek až po prodej produktů, kurzů nebo služeb. V některých případech jsou e-mailové newslettery natolik populární nebo specializované, že lidé za jejich odběr zaplatí. Lebrun říká, že někteří autoři newsletterů Substack umisťují část obsahu za placenou zeď. A některé větší zpravodaje mají lukrativní obchodní modely, které zahrnují předplatné a další způsoby zpeněžení.Beckwithová říká, že důvěra, kterou si newsletterem buduje, patří k nejdůležitějším důvodům, proč jej vydávat, a proto si dává pozor na budování svého seznamu a na obsah, který nabízí. „Kdybych lidem, kteří o mně nikdy neslyšeli, stále jen předkládala obsah související s produktem, bylo by to plýtvání mým i jejich časem, protože by si u mě nekoupili, protože mě neznají, nemají rádi a nedůvěřují mi,“ říká.Existují i nevýhody? Možná.Mearsová, která svůj newsletter používá k propagaci nových nabídek a k přivádění návštěvníků na své stránky, říká, že budování e-mailového seznamu a loajální základny odběratelů vyžaduje marketing; stejně jako propagujete svůj podnik, budete muset propagovat i svůj newsletter. Lebrun říká, že podle údajů společnosti Substack je důležitá konzistence. „Důslednost při publikování alespoň jednou týdně vám pomůže vytvořit si u čtenářů návyk,“ říká. Newsletter si tedy vyžádá čas a prostředky.Beckwith radí budoucím vydavatelům e-mailových zpravodajů, aby zhodnotili mnoho platforem a publikačních nástrojů, které mají k dispozici, a určili, který je pro jejich potřeby nejlepší. Měli by se také ujistit, že dodržují pravidla, kterými se e-mailové newslettery řídí, například zveřejňování partnerských odkazů.Nicméně i s ohledem na tyto požadavky je podle Mearse založení newsletteru „možná to nejdůležitější, co můžete udělat“ pro propagaci své firmy a její nabídky.
Tagy: businessmarketingnewsletter

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Meta Platforms je stále dominantní hráč v reklamě a vývoji AI
      2. Umělá inteligence mění obchod s vyhledáváním a hýbe akciovým trhem
      3. Assort Health získává 50 milionů dolarů na rozvoj AI řešení pro zdravotnictví
      4. Gemini Space Station – toto IPO může změnit kryptoměnový trh
      5. Politický tlak na Fed sílí, zlato překonává rekord a dluhopisy posilují
      6. Mediální gigant Penske Media žaluje Google kvůli AI shrnutím
      7. Netflix podle společnosti Loop Capital vyhrál streamovací válku
      Advertisement

      Breaking.

      23:52

      Ruské trhy na houpačce: Stabilita pod tlakem globálních změn

      23:32

      Softbank investuje miliardy do budoucnosti umělé inteligence OpenAI

      23:25

      Lucy Powellová: Hlas změny v britské politické scéně

      23:22

      Trumpův krok vyhrocuje obchodní napětí s Kanadou

      22:52

      Visionary Holdings pod tlakem: Zpoždění zprávy a nové partnerství

      22:33

      Exxon vs. Kalifornie: Bitva o klimatické informace začíná!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Inflace v USA vzrostla v září méně, než se očekávalo, a to na 3 %.

      23 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.