Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Proč je e-mailový newsletter klíčem k budování důvěry a zisku

Ať už jste pracovník se znalostmi a názorem, o který se chcete podělit se světem, vysoce postavený manažer, který chce vybudovat platformu, nebo majitel firmy, který má zájem o kultivaci nových zdrojů příjmů, možná jste někdy uvažovali o spuštění e-mailového zpravodaje.

Michael Klos Autor: Michael Klos
18 srpna, 2024
6 min. čtení
Zdroj: Getty images

Zdroj: Getty images

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • E-mailové newslettery jsou klíčové pro budování vztahů s publikem a upevnění odbornosti
  • Vydávání newsletteru umožňuje větší kontrolu nad dosahem a komunikací než sociální média
  • Pravidelný a konzistentní obsah newsletteru může výrazně zvýšit příjmy a důvěru čtenářů

A možná k tomu máte dobrý důvod.

S rostoucí saturací sociálních médií a vlivem umělé inteligence na výsledky vyhledávání je oslovení vašeho klíčového publika stále složitější. Podle zprávy společnosti HubSpot „The State of Marketing“ 2024 jeden ze tří marketérů uvádí, že používá e-mail jako komunikační prostředek, a 87 % plánuje v roce 2024 zachovat nebo zvýšit své investice.

Průzkum softwarové společnosti Storydoc zjistil, že 90 % respondentů odebírá alespoň jeden newsletter a 38 % odebírá čtyři až deset newsletterů. Díky mnoha nástrojům a platformám, které jsou k dispozici pro spuštění e-mailových newsletterů, je poměrně snadné a levné začít.

Ale měli byste? Asi nepřekvapí, že si to myslí Linda Lebrun, vedoucí partnerství pro finanční a investiční obsah v platformě pro zasílání newsletterů Substack. Na otázku „kdo by měl začít vydávat newsletter?“ odpovídá, že vhodní kandidáti mohou spadat do tří kategorií. „[T]i, kteří mají chuť komunikovat s publikem. Mohou mít touhu zpeněžit to, co dělají,“ říká. „A další věcí je, že mohou mít pocit, že chtějí založit komunitu.“

Pro několik úspěšných vydavatelů newsletterů byly přínosy velmi silné, od posílení jejich pozice jako myšlenkových vůdců a důvěryhodných odborníků až po získání nových obchodních příležitostí. Zde jsou některé z důvodů, proč věnují čas a zdroje potřebné pro rozvoj svých e-mailových zpravodajů:

Advertisement

BUDOVÁNÍ VZTAHŮ S PUBLIKEM

Chcete využít této příležitosti?

Sandra Beckwithová je konzultantka v oblasti knižního marketingu, která má na Facebooku prosperující komunitu s názvem Build Book Buzz Book Marketing Group. Svůj e-mailový newsletter, který se rozrostl na více než 10 000 odběratelů, původně spustila za účelem propagace svých online kurzů. Postupem času si uvědomila, že její newsletter je cenným nástrojem pro budování vztahů s lidmi, kteří potřebují její odborné znalosti – a zároveň získává cenné poznatky o obsahu přímo od svých čtenářů.

Zdroj: Unsplash

„Na svůj e-mail dostávám odpovědi. Když posílám svůj newsletter, lidé mi odpovídají a já je lépe poznávám a navazujeme takové malé konverzace,“ říká. „Mluvíme o tom, co je pro ně nejjednodušší, co je pro ně nejtěžší, kde potřebují pomoc, s jakými informacemi jim mohu pomoci. Ale [můj newsletter] mi opravdu pomohl lépe poznat mou cílovou skupinu způsobem, který je téměř magický.“

UDRŽET SI KONTROLU NAD SVÝM PUBLIKEM

Ačkoli sociální média mohou být oblíbeným způsobem, jak si vybudovat své příznivce, není to bez rizika. Kris Bordessa založil v roce 2011 společnost Attainable Sustainable, aby povzbudil lidi k udržitelnějšímu a soběstačnějšímu životu.

Tento blog se rozrostl v robustní e-shop a oceněnou knihu s názvem Attainable Sustainable: Ztracené umění soběstačného života. Její stránku Attainable Sustainable na Facebooku nyní sleduje úctyhodných 500 000 lidí. Cení si však také svého e-mailového seznamu, který čítá 15 000 lidí – seznam, který pravidelně vyřazuje a vyřazuje z něj odběratele, kteří pravidelně neotvírají její newsletter. Ví, že má větší kontrolu nad obsahem, který může odběratelům dodávat.

„I když mám na Facebooku půl milionu lidí, jen malá část lidí vidí všechno, co zveřejním. To patří Facebooku,“ říká.

Dosah mohou ovlivnit také algoritmy. Teresa Mearsová provozuje zhruba 20 newsletterů, které pomáhají zvýšit návštěvnost její sítě webových stránek On the Cheap, které propagují nabídky a slevy na různých místech. Každá stránka je provozována samostatně. Newsletter zaměřený na jižní Floridu, který provozuje, má více než 30 000 odběratelů.

Mearsová proto říká, že své newslettery propaguje „všemi možnými způsoby. Zejména poté, co Google změnil svůj algoritmus, se newslettery staly ještě důležitějším zdrojem odběratelů.“ Její síť používá vyskakovací okna, která návštěvníky webových stránek vybízejí k odběru. „Jednou za čas zveřejním na Facebooku příspěvek, který říká. ‚Facebook vám nezobrazuje všechno. Pokud chcete vidět všechno, určitě se přihlaste k odběru našich novinek,’“ říká.

ABYSTE SI UPEVNILI SVÉ ODBORNÉ ZNALOSTI

Newsletter nabízí další způsob, jak svému publiku poskytnout obsah na míru. Bordessa má různé seznamy založené na zájmech čtenářů, jako je zahradničení nebo uchovávání potravin. Výměnou za přihlášení k odběru nabízí také bezplatný obsah v určitých tematických oblastech.

Ačkoli má Bordessa v oblastech, o kterých píše, dobře zavedené odborné znalosti, nemusíte být „největším odborníkem“ v určité oblasti, abyste mohli vydávat newsletter, říká Lebrun. „Co [Substack] zjistil, je, že když lidé zjistí průsečík, v čem mají určité odborné znalosti, v čem mají pocit, že mohou vydržet psát dlouhou dobu, mohou jít a sdílet se světem,“ říká. „Není to tak, že musíte být předním světovým odborníkem. Stačí být dva kroky před svým publikem, a to pak půjde s vámi.“

NA PODPORU VAŠEHO PLÁNU PŘÍJMŮ

Newslettery mohou pomoci zvýšit příjmy mnoha způsoby, od zvýšení návštěvnosti webových stránek až po prodej produktů, kurzů nebo služeb. V některých případech jsou e-mailové newslettery natolik populární nebo specializované, že lidé za jejich odběr zaplatí. Lebrun říká, že někteří autoři newsletterů Substack umisťují část obsahu za placenou zeď. A některé větší zpravodaje mají lukrativní obchodní modely, které zahrnují předplatné a další způsoby zpeněžení.

Zdroj: Shutterstock

Beckwithová říká, že důvěra, kterou si newsletterem buduje, patří k nejdůležitějším důvodům, proč jej vydávat, a proto si dává pozor na budování svého seznamu a na obsah, který nabízí. „Kdybych lidem, kteří o mně nikdy neslyšeli, stále jen předkládala obsah související s produktem, bylo by to plýtvání mým i jejich časem, protože by si u mě nekoupili, protože mě neznají, nemají rádi a nedůvěřují mi,“ říká.

Existují i nevýhody? Možná.

Mearsová, která svůj newsletter používá k propagaci nových nabídek a k přivádění návštěvníků na své stránky, říká, že budování e-mailového seznamu a loajální základny odběratelů vyžaduje marketing; stejně jako propagujete svůj podnik, budete muset propagovat i svůj newsletter. Lebrun říká, že podle údajů společnosti Substack je důležitá konzistence. „Důslednost při publikování alespoň jednou týdně vám pomůže vytvořit si u čtenářů návyk,“ říká. Newsletter si tedy vyžádá čas a prostředky.

Beckwith radí budoucím vydavatelům e-mailových zpravodajů, aby zhodnotili mnoho platforem a publikačních nástrojů, které mají k dispozici, a určili, který je pro jejich potřeby nejlepší. Měli by se také ujistit, že dodržují pravidla, kterými se e-mailové newslettery řídí, například zveřejňování partnerských odkazů.

Nicméně i s ohledem na tyto požadavky je podle Mearse založení newsletteru „možná to nejdůležitější, co můžete udělat“ pro propagaci své firmy a její nabídky.

A možná k tomu máte dobrý důvod.S rostoucí saturací sociálních médií a vlivem umělé inteligence na výsledky vyhledávání je oslovení vašeho klíčového publika stále složitější. Podle zprávy společnosti HubSpot „The State of Marketing“ 2024 jeden ze tří marketérů uvádí, že používá e-mail jako komunikační prostředek, a 87 % plánuje v roce 2024 zachovat nebo zvýšit své investice. Průzkum softwarové společnosti Storydoc zjistil, že 90 % respondentů odebírá alespoň jeden newsletter a 38 % odebírá čtyři až deset newsletterů. Díky mnoha nástrojům a platformám, které jsou k dispozici pro spuštění e-mailových newsletterů, je poměrně snadné a levné začít.Ale měli byste? Asi nepřekvapí, že si to myslí Linda Lebrun, vedoucí partnerství pro finanční a investiční obsah v platformě pro zasílání newsletterů Substack. Na otázku „kdo by měl začít vydávat newsletter?“ odpovídá, že vhodní kandidáti mohou spadat do tří kategorií. „[T]i, kteří mají chuť komunikovat s publikem. Mohou mít touhu zpeněžit to, co dělají,“ říká. „A další věcí je, že mohou mít pocit, že chtějí založit komunitu.“Pro několik úspěšných vydavatelů newsletterů byly přínosy velmi silné, od posílení jejich pozice jako myšlenkových vůdců a důvěryhodných odborníků až po získání nových obchodních příležitostí. Zde jsou některé z důvodů, proč věnují čas a zdroje potřebné pro rozvoj svých e-mailových zpravodajů:BUDOVÁNÍ VZTAHŮ S PUBLIKEMChcete využít této příležitosti?Sandra Beckwithová je konzultantka v oblasti knižního marketingu, která má na Facebooku prosperující komunitu s názvem Build Book Buzz Book Marketing Group. Svůj e-mailový newsletter, který se rozrostl na více než 10 000 odběratelů, původně spustila za účelem propagace svých online kurzů. Postupem času si uvědomila, že její newsletter je cenným nástrojem pro budování vztahů s lidmi, kteří potřebují její odborné znalosti – a zároveň získává cenné poznatky o obsahu přímo od svých čtenářů.„Na svůj e-mail dostávám odpovědi. Když posílám svůj newsletter, lidé mi odpovídají a já je lépe poznávám a navazujeme takové malé konverzace,“ říká. „Mluvíme o tom, co je pro ně nejjednodušší, co je pro ně nejtěžší, kde potřebují pomoc, s jakými informacemi jim mohu pomoci. Ale [můj newsletter] mi opravdu pomohl lépe poznat mou cílovou skupinu způsobem, který je téměř magický.“UDRŽET SI KONTROLU NAD SVÝM PUBLIKEMAčkoli sociální média mohou být oblíbeným způsobem, jak si vybudovat své příznivce, není to bez rizika. Kris Bordessa založil v roce 2011 společnost Attainable Sustainable, aby povzbudil lidi k udržitelnějšímu a soběstačnějšímu životu. Tento blog se rozrostl v robustní e-shop a oceněnou knihu s názvem Attainable Sustainable: Ztracené umění soběstačného života. Její stránku Attainable Sustainable na Facebooku nyní sleduje úctyhodných 500 000 lidí. Cení si však také svého e-mailového seznamu, který čítá 15 000 lidí – seznam, který pravidelně vyřazuje a vyřazuje z něj odběratele, kteří pravidelně neotvírají její newsletter. Ví, že má větší kontrolu nad obsahem, který může odběratelům dodávat.„I když mám na Facebooku půl milionu lidí, jen malá část lidí vidí všechno, co zveřejním. To patří Facebooku,“ říká.Dosah mohou ovlivnit také algoritmy. Teresa Mearsová provozuje zhruba 20 newsletterů, které pomáhají zvýšit návštěvnost její sítě webových stránek On the Cheap, které propagují nabídky a slevy na různých místech. Každá stránka je provozována samostatně. Newsletter zaměřený na jižní Floridu, který provozuje, má více než 30 000 odběratelů.Mearsová proto říká, že své newslettery propaguje „všemi možnými způsoby. Zejména poté, co Google změnil svůj algoritmus, se newslettery staly ještě důležitějším zdrojem odběratelů.“ Její síť používá vyskakovací okna, která návštěvníky webových stránek vybízejí k odběru. „Jednou za čas zveřejním na Facebooku příspěvek, který říká. ‚Facebook vám nezobrazuje všechno. Pokud chcete vidět všechno, určitě se přihlaste k odběru našich novinek,’“ říká.ABYSTE SI UPEVNILI SVÉ ODBORNÉ ZNALOSTINewsletter nabízí další způsob, jak svému publiku poskytnout obsah na míru. Bordessa má různé seznamy založené na zájmech čtenářů, jako je zahradničení nebo uchovávání potravin. Výměnou za přihlášení k odběru nabízí také bezplatný obsah v určitých tematických oblastech.Ačkoli má Bordessa v oblastech, o kterých píše, dobře zavedené odborné znalosti, nemusíte být „největším odborníkem“ v určité oblasti, abyste mohli vydávat newsletter, říká Lebrun. „Co [Substack] zjistil, je, že když lidé zjistí průsečík, v čem mají určité odborné znalosti, v čem mají pocit, že mohou vydržet psát dlouhou dobu, mohou jít a sdílet se světem,“ říká. „Není to tak, že musíte být předním světovým odborníkem. Stačí být dva kroky před svým publikem, a to pak půjde s vámi.“NA PODPORU VAŠEHO PLÁNU PŘÍJMŮNewslettery mohou pomoci zvýšit příjmy mnoha způsoby, od zvýšení návštěvnosti webových stránek až po prodej produktů, kurzů nebo služeb. V některých případech jsou e-mailové newslettery natolik populární nebo specializované, že lidé za jejich odběr zaplatí. Lebrun říká, že někteří autoři newsletterů Substack umisťují část obsahu za placenou zeď. A některé větší zpravodaje mají lukrativní obchodní modely, které zahrnují předplatné a další způsoby zpeněžení.Beckwithová říká, že důvěra, kterou si newsletterem buduje, patří k nejdůležitějším důvodům, proč jej vydávat, a proto si dává pozor na budování svého seznamu a na obsah, který nabízí. „Kdybych lidem, kteří o mně nikdy neslyšeli, stále jen předkládala obsah související s produktem, bylo by to plýtvání mým i jejich časem, protože by si u mě nekoupili, protože mě neznají, nemají rádi a nedůvěřují mi,“ říká.Existují i nevýhody? Možná.Mearsová, která svůj newsletter používá k propagaci nových nabídek a k přivádění návštěvníků na své stránky, říká, že budování e-mailového seznamu a loajální základny odběratelů vyžaduje marketing; stejně jako propagujete svůj podnik, budete muset propagovat i svůj newsletter. Lebrun říká, že podle údajů společnosti Substack je důležitá konzistence. „Důslednost při publikování alespoň jednou týdně vám pomůže vytvořit si u čtenářů návyk,“ říká. Newsletter si tedy vyžádá čas a prostředky.Beckwith radí budoucím vydavatelům e-mailových zpravodajů, aby zhodnotili mnoho platforem a publikačních nástrojů, které mají k dispozici, a určili, který je pro jejich potřeby nejlepší. Měli by se také ujistit, že dodržují pravidla, kterými se e-mailové newslettery řídí, například zveřejňování partnerských odkazů.Nicméně i s ohledem na tyto požadavky je podle Mearse založení newsletteru „možná to nejdůležitější, co můžete udělat“ pro propagaci své firmy a její nabídky.
Tagy: businessmarketingnewsletter


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    18:04

    S&P zvyšuje rating GE Vernova na ‚BBB‘ díky zvýšené ziskovosti.

    17:55

    Morgan Stanley identifikuje tři hlavní faktory podporující optimistický výhled Meta pro rok 2026.

    17:51

    Northrop Grumman a letectvo dokončují zkoušku oddělení raket F-16.

    17:48

    UBS zahrnuje tři nová jména do svého seznamu předních švýcarských akcií pro rok 2026.

    17:44

    Marocký akciový trh uzavírá poklesem; index Moroccan All Shares klesl o 0,11 %

    17:41

    Akcie Rhythm Pharmaceuticals prudce vzrostly po úspěšných výsledcích zkoušek.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Bloomberg
    Akcie

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025

    Akcie streamovací společnosti Roku mají za sebou mimořádně silný rok, během kterého vzrostly o více než 40 %.

    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Energetické tituly zůstávají na radaru Goldman Sachs díky růstu i ocenění

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Google stahuje náskok ChatGPT, Gemini prudce roste a mění trh AI

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Raymond James sází na obrat u Blue Owl Capital a zvyšuje rating

    10 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    Akcie Victoria’s Secret rostou, výsledky potvrzují úspěch strategie oživení

    7 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Akcie Tesla klesají, analytici se rozcházejí v názorech na pokrok FSD

    11 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.