Podle nedávné zprávy Goldman Sachs hedgeové fondy v USA již pátý týden po sobě vyprodávají akcie, přičemž krátké prodeje převažují nad dlouhými nákupy. Obchodní aktivita však zaznamenala celkový nárůst, přičemž dlouhé i krátké pozice rostly již šestý týden v řadě, což představuje největší nárůst od března 2023. Tento nárůst byl podle Goldmanu způsoben jednotlivými akciemi, což naznačuje, že hedgeové fondy aktivně nasazují kapitál během zářijové konferenční sezóny a nabitého makro kalendáře. Na druhé straně makro produkty, jako jsou indexy a burzovně obchodované fondy (ETF), byly čistě prodány již druhý týden v řadě. Prodej krátkých pozic převýšil nákupy dlouhých pozic v poměru 7:1, přičemž krátké pozice ETF vzrostly o 2,1 %, což je největší nárůst za posledních šest týdnů. Mezitím již druhý týden v řadě dochází k čistým nákupům jednotlivých akcií, přičemž dlouhé nákupy převyšují krátké prodeje. Pokud jde o sektory, nejvíce čistých nákupů bylo zaznamenáno ve finančních, spotřebitelských, zdravotnických, komunikačních a průmyslových službách, zatímco nejvíce čistých prodejů bylo zaznamenáno v sektorech nemovitostí, spotřebního zboží, informačních technologií a veřejných služeb.
Podle nedávné zprávy Goldman Sachs hedgeové fondy v USA již pátý týden po sobě vyprodávají akcie, přičemž krátké prodeje převažují nad dlouhými nákupy. Obchodní aktivita však zaznamenala celkový nárůst, přičemž dlouhé i krátké pozice rostly již šestý týden v řadě, což představuje největší nárůst od března 2023. Tento nárůst byl podle Goldmanu způsoben jednotlivými akciemi, což naznačuje, že hedgeové fondy aktivně nasazují kapitál během zářijové konferenční sezóny a nabitého makro kalendáře. Na druhé straně makro produkty, jako jsou indexy a burzovně obchodované fondy , byly čistě prodány již druhý týden v řadě. Prodej krátkých pozic převýšil nákupy dlouhých pozic v poměru 7:1, přičemž krátké pozice ETF vzrostly o 2,1 %, což je největší nárůst za posledních šest týdnů. Mezitím již druhý týden v řadě dochází k čistým nákupům jednotlivých akcií, přičemž dlouhé nákupy převyšují krátké prodeje. Pokud jde o sektory, nejvíce čistých nákupů bylo zaznamenáno ve finančních, spotřebitelských, zdravotnických, komunikačních a průmyslových službách, zatímco nejvíce čistých prodejů bylo zaznamenáno v sektorech nemovitostí, spotřebního zboží, informačních technologií a veřejných služeb.