Generální ředitel společnosti Stellantis Carlos Tavares ujistil, že se společnost snaží zabránit zavírání závodů, což je problém, se kterým se v současnosti potýká konkurenční automobilka Volkswagen. Tavares zmínil, že Stellantis byl v minulosti kritizován za to, že přijímá nepopulární rozhodnutí, aby se vyhnul podobné situaci jako Volkswagen. Zdůraznil, že je důležité prodávat elektromobily za stejné ceny jako tradiční benzinové modely. Volkswagen nedávno oznámil možnost uzavření továren v Německu, což vedlo ke spekulacím, že o podobných krocích mohou uvažovat i další evropské automobilky kvůli nízké míře využití továren a zvýšenému cenovému tlaku ze strany asijských konkurentů. Tavares uvedl, že Stellantis usilovně pracuje na tom, aby se takové situaci vyhnul, ale je příliš brzy na to, aby poskytl nějaký definitivní výhled. Od fúze v roce 2021 již Stellantis snížil počet svých evropských zaměstnanců o zhruba 20 000 prostřednictvím dobrovolného propouštění.
Generální ředitel společnosti Stellantis Carlos Tavares ujistil, že se společnost snaží zabránit zavírání závodů, což je problém, se kterým se v současnosti potýká konkurenční automobilka Volkswagen. Tavares zmínil, že Stellantis byl v minulosti kritizován za to, že přijímá nepopulární rozhodnutí, aby se vyhnul podobné situaci jako Volkswagen. Zdůraznil, že je důležité prodávat elektromobily za stejné ceny jako tradiční benzinové modely. Volkswagen nedávno oznámil možnost uzavření továren v Německu, což vedlo ke spekulacím, že o podobných krocích mohou uvažovat i další evropské automobilky kvůli nízké míře využití továren a zvýšenému cenovému tlaku ze strany asijských konkurentů. Tavares uvedl, že Stellantis usilovně pracuje na tom, aby se takové situaci vyhnul, ale je příliš brzy na to, aby poskytl nějaký definitivní výhled. Od fúze v roce 2021 již Stellantis snížil počet svých evropských zaměstnanců o zhruba 20 000 prostřednictvím dobrovolného propouštění.