Vedení společnosti Boeing čelí vážné zaměstnanecké krizi, protože zaměstnanci odmítají dohodu o zvýšení mezd o 25 % a zahajují stávku. Společnost původně nabídla zvýšení mezd o 12 %, ale na poslední chvíli nabídku zvýšila na 25 % a slíbila, že další komerční letadlo bude vyrábět ve státě. Nicméně 94 % členů Mezinárodní asociace strojírenských a leteckých dělníků (IAM) nabídku odmítlo a 96 % hlasovalo pro stávku. Zaměstnanci vyjádřili nespokojenost s tlakem na růst životních nákladů a s předchozími mzdovými dohodami. Krach dohody poukazuje na narušení důvěry mezi společností Boeing a vedením odborů. Zvýšení mezd o 25 % bylo v souladu s nárůstem mezd v jiných odvětvích, ale mnoho zaměstnanců společnosti Boeing se v posledních letech potýkalo s finančními problémy. Společnost Boeing se potýká s krizí výroby a bezpečnosti po smrtelných haváriích letadel 737 MAX. Předseda odborů Jon Holden, který dohodu původně podporoval, nyní čelí odporu členů, kteří jeho podporu považují za selhání. Vina je svalována na minulé i současné vedení společnosti Boeing a zaměstnanci jsou skeptičtí k závazku společnosti vyrábět další komerční letadla v regionu. Očekává se, že generální ředitel Kelly Ortberg a Holden obnoví jednání ve snaze dosáhnout nové dohody.
Vedení společnosti Boeing čelí vážné zaměstnanecké krizi, protože zaměstnanci odmítají dohodu o zvýšení mezd o 25 % a zahajují stávku. Společnost původně nabídla zvýšení mezd o 12 %, ale na poslední chvíli nabídku zvýšila na 25 % a slíbila, že další komerční letadlo bude vyrábět ve státě. Nicméně 94 % členů Mezinárodní asociace strojírenských a leteckých dělníků nabídku odmítlo a 96 % hlasovalo pro stávku. Zaměstnanci vyjádřili nespokojenost s tlakem na růst životních nákladů a s předchozími mzdovými dohodami. Krach dohody poukazuje na narušení důvěry mezi společností Boeing a vedením odborů. Zvýšení mezd o 25 % bylo v souladu s nárůstem mezd v jiných odvětvích, ale mnoho zaměstnanců společnosti Boeing se v posledních letech potýkalo s finančními problémy. Společnost Boeing se potýká s krizí výroby a bezpečnosti po smrtelných haváriích letadel 737 MAX. Předseda odborů Jon Holden, který dohodu původně podporoval, nyní čelí odporu členů, kteří jeho podporu považují za selhání. Vina je svalována na minulé i současné vedení společnosti Boeing a zaměstnanci jsou skeptičtí k závazku společnosti vyrábět další komerční letadla v regionu. Očekává se, že generální ředitel Kelly Ortberg a Holden obnoví jednání ve snaze dosáhnout nové dohody.