Akcie Nike se ve středu před zahájením obchodování propadly o 6 % poté, co společnost stáhla svůj roční cíl tržeb. Toto rozhodnutí zanechalo investory v nejistotě ohledně načasování možného obratu ve sportovním gigantu pod vedením jeho nového generálního ředitele Elliotta Hilla. Společnost Nike navíc odložila svůj den pro investory plánovaný na 19. listopadu. Finanční ředitel Matthew Friend uvedl, že stažení výhledu poskytne Hillovi potřebnou flexibilitu k posouzení strategií a obchodních trendů společnosti Nike. Jmenování Hilla do funkce generálního ředitele bylo oznámeno minulý měsíc, kdy nahradil Johna Donahoea. Během Donahoeova působení zaznamenala společnost Nike pokles poptávky, protože konkurenti On Holding a Hoka získali podíl na trhu, zejména v kategoriích vysoce výkonných a inovativních běžeckých bot. Očekává se, že Hill převezme funkci 14. října, a před oznámením odkladu investoři doufali, že získají jasno ohledně strategie obratu společnosti Nike. Odklad však investorům zanechal více otázek než odpovědí. Společnost Nike také naznačila, že bude muset v budoucnu nabízet vyšší propagační akce, aby zvýšila prodeje, což naznačuje slabší prázdninové čtvrtletí.
Akcie Nike se ve středu před zahájením obchodování propadly o 6 % poté, co společnost stáhla svůj roční cíl tržeb. Toto rozhodnutí zanechalo investory v nejistotě ohledně načasování možného obratu ve sportovním gigantu pod vedením jeho nového generálního ředitele Elliotta Hilla. Společnost Nike navíc odložila svůj den pro investory plánovaný na 19. listopadu. Finanční ředitel Matthew Friend uvedl, že stažení výhledu poskytne Hillovi potřebnou flexibilitu k posouzení strategií a obchodních trendů společnosti Nike. Jmenování Hilla do funkce generálního ředitele bylo oznámeno minulý měsíc, kdy nahradil Johna Donahoea. Během Donahoeova působení zaznamenala společnost Nike pokles poptávky, protože konkurenti On Holding a Hoka získali podíl na trhu, zejména v kategoriích vysoce výkonných a inovativních běžeckých bot. Očekává se, že Hill převezme funkci 14. října, a před oznámením odkladu investoři doufali, že získají jasno ohledně strategie obratu společnosti Nike. Odklad však investorům zanechal více otázek než odpovědí. Společnost Nike také naznačila, že bude muset v budoucnu nabízet vyšší propagační akce, aby zvýšila prodeje, což naznačuje slabší prázdninové čtvrtletí.
