Výroba a dodávky letadel 737 společnosti Boeing jsou vážně ovlivněny probíhající stávkou, což vede k výraznému poklesu dodávek v říjnu. Podle Bank of America byl tento měsíc zatím dodán pouze jeden letoun 737, přičemž čínské letecké společnosti v poslední době nepřevzaly žádné lety pro zákazníky a reaktivace byly pozastaveny. Stav nedodaných letounů 737 se snížil ze 158 na 146 kusů. Banka upozorňuje, že cíl dodávek Boeingu na říjen závisí na délce trvání stávky s možným dalším narušením. Zpoždění, i když v menší míře, zaznamenává také výroba letounů Boeing 787. Od poloviny října nebyly provedeny žádné rollouty a dodán byl pouze jeden letoun. Ačkoli závod společnosti Boeing v Charlestonu není z větší části zasažen, výroba se stále potýká s omezeními, protože klíčové komponenty se vyrábějí v místech, která stávka ovlivnila. Navzdory těmto problémům Bank of America ponechává společnosti Boeing neutrální rating.
Výroba a dodávky letadel 737 společnosti Boeing jsou vážně ovlivněny probíhající stávkou, což vede k výraznému poklesu dodávek v říjnu. Podle Bank of America byl tento měsíc zatím dodán pouze jeden letoun 737, přičemž čínské letecké společnosti v poslední době nepřevzaly žádné lety pro zákazníky a reaktivace byly pozastaveny. Stav nedodaných letounů 737 se snížil ze 158 na 146 kusů. Banka upozorňuje, že cíl dodávek Boeingu na říjen závisí na délce trvání stávky s možným dalším narušením. Zpoždění, i když v menší míře, zaznamenává také výroba letounů Boeing 787. Od poloviny října nebyly provedeny žádné rollouty a dodán byl pouze jeden letoun. Ačkoli závod společnosti Boeing v Charlestonu není z větší části zasažen, výroba se stále potýká s omezeními, protože klíčové komponenty se vyrábějí v místech, která stávka ovlivnila. Navzdory těmto problémům Bank of America ponechává společnosti Boeing neutrální rating.