Evropská agentura pro bezpečnost automobilů Euro NCAP udělila asistenčnímu systému řidiče v modelu BYD Atto 3 EV hodnocení “nedoporučuje se”. Model čínské automobilky získal nulový počet bodů za funkce sledování řidiče a snažil se zabránit nehodě při rychlostech nad 90 km/h. Přestože hodnocení Euro NCAP není povinné, spotřebitelé mu věnují pozornost. Společnost BYD odmítla zprávu, která upozornila na to, že systém nesplňuje kritické normy pro předcházení kolizím, komentovat. Čínské automobilky často zdůrazňují vysoké hodnocení Euro NCAP, aby oslovily evropské spotřebitele. Naproti tomu evropské modely jako BMW i5, Mercedes-Benz třídy C, Volkswagen ID.7 a Volvo EC40 získaly příznivé hodnocení svých asistenčních systémů pro řidiče.
Evropská agentura pro bezpečnost automobilů Euro NCAP udělila asistenčnímu systému řidiče v modelu BYD Atto 3 EV hodnocení “nedoporučuje se”. Model čínské automobilky získal nulový počet bodů za funkce sledování řidiče a snažil se zabránit nehodě při rychlostech nad 90 km/h. Přestože hodnocení Euro NCAP není povinné, spotřebitelé mu věnují pozornost. Společnost BYD odmítla zprávu, která upozornila na to, že systém nesplňuje kritické normy pro předcházení kolizím, komentovat. Čínské automobilky často zdůrazňují vysoké hodnocení Euro NCAP, aby oslovily evropské spotřebitele. Naproti tomu evropské modely jako BMW i5, Mercedes-Benz třídy C, Volkswagen ID.7 a Volvo EC40 získaly příznivé hodnocení svých asistenčních systémů pro řidiče.