Podle analytiků UBS se očekává, že nadcházející den analytiků společnosti Ulta Beauty Inc. bude pro společnost významným pozitivním katalyzátorem. Domnívají se, že pro společnost Ulta představuje příležitost změnit a sdělit dosažitelnější očekávání v souvislosti s nedávnými problémy, jako je zpomalení růstu v dané kategorii a zvýšená konkurence. Analytici UBS předpokládají, že společnost Ulta změní své růstové cíle z nízkých dvouciferných nárůstů zisku na akcii na středně až vysoce jednociferný růst, což by mělo zvýšit důvěru investorů. Navrhují také, že by Ulta mohla zavést 1% dividendový výnos, aby rozšířila svou atraktivitu pro širší základnu investorů. UBS odhaduje, že pokud Ulta dosáhne středního bodu svého růstového rozpětí, znamenalo by to zisk na akcii ve výši přibližně 24,30 USD pro rok 2025 a přibližně 26,40 USD pro rok 2026, což je mírně pod očekáváním trhu. Analytici rovněž poznamenávají, že společnost Ulta čelila zesílené konkurenci, zejména v důsledku expanze poboček Sephora v prodejnách Kohl’s, ale domnívají se, že vrchol tohoto konkurenčního tlaku má Ulta za sebou a vliv otevírání nových prodejen by se měl v nadcházejících letech zmenšit.
Podle analytiků UBS se očekává, že nadcházející den analytiků společnosti Ulta Beauty Inc. bude pro společnost významným pozitivním katalyzátorem. Domnívají se, že pro společnost Ulta představuje příležitost změnit a sdělit dosažitelnější očekávání v souvislosti s nedávnými problémy, jako je zpomalení růstu v dané kategorii a zvýšená konkurence. Analytici UBS předpokládají, že společnost Ulta změní své růstové cíle z nízkých dvouciferných nárůstů zisku na akcii na středně až vysoce jednociferný růst, což by mělo zvýšit důvěru investorů. Navrhují také, že by Ulta mohla zavést 1% dividendový výnos, aby rozšířila svou atraktivitu pro širší základnu investorů. UBS odhaduje, že pokud Ulta dosáhne středního bodu svého růstového rozpětí, znamenalo by to zisk na akcii ve výši přibližně 24,30 USD pro rok 2025 a přibližně 26,40 USD pro rok 2026, což je mírně pod očekáváním trhu. Analytici rovněž poznamenávají, že společnost Ulta čelila zesílené konkurenci, zejména v důsledku expanze poboček Sephora v prodejnách Kohl’s, ale domnívají se, že vrchol tohoto konkurenčního tlaku má Ulta za sebou a vliv otevírání nových prodejen by se měl v nadcházejících letech zmenšit.
