Luxusní konglomerát LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton oznámil za třetí čtvrtletí roku 2024 mírný pokles tržeb. Společnost zaznamenala za toto čtvrtletí celkové tržby ve výši 19,1 miliardy eur, což představuje 3% pokles na organické bázi ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Pokles byl do značné míry způsoben slabšími výsledky v Japonsku, které byly ovlivněny silnějším jenem. LVMH však zdůraznila odolnost na svých hlavních trzích, přičemž Evropa a USA zaznamenaly mírný růst. Pozitivní vliv měly také výdaje čínských spotřebitelů v Evropě a Japonsku. Nejvýraznější pokles zaznamenala divize vín a lihovin, jejíž tržby se v prvních devíti měsících roku 2024 snížily o 8 %. Módní a kožené zboží, největší segment skupiny, zaznamenal 1% pokles organických tržeb, zatímco parfémy a kosmetika vykázaly 5% organický nárůst tržeb. Selektivní maloobchod dosáhl 6% organického růstu. Navzdory ekonomické nejistotě vyjádřila LVMH důvěru a zaměří se na zvýšení žádanosti svých značek.
Luxusní konglomerát LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton oznámil za třetí čtvrtletí roku 2024 mírný pokles tržeb. Společnost zaznamenala za toto čtvrtletí celkové tržby ve výši 19,1 miliardy eur, což představuje 3% pokles na organické bázi ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Pokles byl do značné míry způsoben slabšími výsledky v Japonsku, které byly ovlivněny silnějším jenem. LVMH však zdůraznila odolnost na svých hlavních trzích, přičemž Evropa a USA zaznamenaly mírný růst. Pozitivní vliv měly také výdaje čínských spotřebitelů v Evropě a Japonsku. Nejvýraznější pokles zaznamenala divize vín a lihovin, jejíž tržby se v prvních devíti měsících roku 2024 snížily o 8 %. Módní a kožené zboží, největší segment skupiny, zaznamenal 1% pokles organických tržeb, zatímco parfémy a kosmetika vykázaly 5% organický nárůst tržeb. Selektivní maloobchod dosáhl 6% organického růstu. Navzdory ekonomické nejistotě vyjádřila LVMH důvěru a zaměří se na zvýšení žádanosti svých značek.