Podle analytiků společnosti Barclays se očekává zpomalení růstu příjmů Netflixu. Analytici snížili své hodnocení Netflixu z “Equal Weight” na “Underweight” a argumentovali tím, že iniciativy jako sdílení placeného předplatného a rozšiřování marží táhnou budoucí růst dopředu a nastavují nerealistická dlouhodobá očekávání společnosti. Aby Netflix kompenzoval slabší cenovou politiku a expanzi předplatitelů, bude muset zrychlit růst příjmů z reklamy. To však bude vyžadovat výrazný růst inventáře a růst počtu předplatitelů nebo zapojení do reklamní vrstvy. Analytici se domnívají, že to může vést k tomu, že společnost zruší základní úroveň na více trzích a případně i standardní úroveň, aby zvýšila cenový rozdíl mezi reklamní a nereklamní úrovní. Netflix již dříve uvedl, že jeho reklamní jednotka se nestane největším zdrojem růstu příjmů nejméně do roku 2026. V období od dubna do června zaznamenalo členství v reklamní vrstvě společnosti Netflix 34% nárůst.
Podle analytiků společnosti Barclays se očekává zpomalení růstu příjmů Netflixu. Analytici snížili své hodnocení Netflixu z “Equal Weight” na “Underweight” a argumentovali tím, že iniciativy jako sdílení placeného předplatného a rozšiřování marží táhnou budoucí růst dopředu a nastavují nerealistická dlouhodobá očekávání společnosti. Aby Netflix kompenzoval slabší cenovou politiku a expanzi předplatitelů, bude muset zrychlit růst příjmů z reklamy. To však bude vyžadovat výrazný růst inventáře a růst počtu předplatitelů nebo zapojení do reklamní vrstvy. Analytici se domnívají, že to může vést k tomu, že společnost zruší základní úroveň na více trzích a případně i standardní úroveň, aby zvýšila cenový rozdíl mezi reklamní a nereklamní úrovní. Netflix již dříve uvedl, že jeho reklamní jednotka se nestane největším zdrojem růstu příjmů nejméně do roku 2026. V období od dubna do června zaznamenalo členství v reklamní vrstvě společnosti Netflix 34% nárůst.