Společnost Uber Technologies Inc (NYSE:UBER) nedávno zaznamenala pokles ceny svých akcií, ale analytik společnosti Jefferies Brent Thill se domnívá, že to pro investory představuje atraktivní příležitost. Zatímco obavy z potenciální konkurence ze strany technologie autonomních vozidel (AV) ovlivnily akcie, Thill očekává, že krátkodobý dopad na hlavní činnost společnosti Uber v oblasti sdílení jízd bude minimální.
Thill také vidí jedinečnou pozici společnosti Uber, která může těžit z partnerství s vývojáři AV v oblasti robotaxi. Využitím své infrastruktury, zákaznické základny a provozních zkušeností může Uber zvýšit využití a efektivitu flotil robotaxi. Analytická zpráva naznačuje, že vývojáři AV se pravděpodobně rozhodnou spolupracovat se zavedenými platformami pro sdílení jízd, jako je Uber, místo aby usilovali o samostatné flotily, které by se potýkaly s vyššími provozními náklady.
Z hlediska nákladů Jefferies odhaduje, že provozní náklady samostatných flotil robotaxi by činily 14,51 USD na jízdu, zatímco potenciální provozní náklady společnosti Uber by činily 11,19 USD na jízdu. Rozdíl je způsoben nižší mírou využití samostatných flotil, které musí udržovat větší zásoby, aby uspokojily poptávku ve špičce.
Thill ponechává své doporučení “koupit” pro akcie společnosti Uber s cílovou cenou 100 USD.
Společnost Uber Technologies Inc nedávno zaznamenala pokles ceny svých akcií, ale analytik společnosti Jefferies Brent Thill se domnívá, že to pro investory představuje atraktivní příležitost. Zatímco obavy z potenciální konkurence ze strany technologie autonomních vozidel ovlivnily akcie, Thill očekává, že krátkodobý dopad na hlavní činnost společnosti Uber v oblasti sdílení jízd bude minimální.
Thill také vidí jedinečnou pozici společnosti Uber, která může těžit z partnerství s vývojáři AV v oblasti robotaxi. Využitím své infrastruktury, zákaznické základny a provozních zkušeností může Uber zvýšit využití a efektivitu flotil robotaxi. Analytická zpráva naznačuje, že vývojáři AV se pravděpodobně rozhodnou spolupracovat se zavedenými platformami pro sdílení jízd, jako je Uber, místo aby usilovali o samostatné flotily, které by se potýkaly s vyššími provozními náklady.
Z hlediska nákladů Jefferies odhaduje, že provozní náklady samostatných flotil robotaxi by činily 14,51 USD na jízdu, zatímco potenciální provozní náklady společnosti Uber by činily 11,19 USD na jízdu. Rozdíl je způsoben nižší mírou využití samostatných flotil, které musí udržovat větší zásoby, aby uspokojily poptávku ve špičce.
Thill ponechává své doporučení “koupit” pro akcie společnosti Uber s cílovou cenou 100 USD.
