Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Gigant Wayfair má plán na zvýšení svého podílu na trhu až o 50 %

Prime je členský program společnosti Amazon (AMZN), giganta v oblasti elektronického obchodu, a jeho význam pro společnost je pravděpodobně nedoceněný.

David Škvára Autor: David Škvára
3 ledna, 2025
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Přijetí společnosti Amazon (AMZN) podpořil její členský program, který se společnost Wayfair snaží napodobit
  • Plán společnosti Wayfair (W) by mohl zvýšit četnost objednávek a snížit výdaje na reklamu, což by mohlo pomoci podniku a podpořit akcie

Díky programu Prime získávají členové rychlou dopravu zdarma a také přístup ke streamovanému video obsahu a dalším službám. Členství v programu Prime zkrátka přináší výhody, které pomohly k jeho přijetí ve společnosti Amazon.

Platforma pro elektronické obchodování s domácím zbožím Wayfair (W) doufá, že její vlastní členský program může poskytnout stejný impuls.

Dne 22. října Wayfair spustil Wayfair Rewards, věrnostní program, který stojí 29 dolarů ročně. Jeho členové mohou získat dopravu zdarma a slevy. Podle vedení by mohl zvýšit podíl společnosti na trhu o 50 %, pokud vše půjde podle plánu.

Jak Wayfair doufá, že to bude fungovat

Ve třetím čtvrtletí roku 2024 se čisté tržby společnosti Wayfair meziročně snížily o 2 %,a zaznamenala čistou ztrátu ve výši 74 milionů dolarů. Nový program odměn snižuje ceny pro členy, což by mohlo negativně ovlivnit příjmy. Díky levnějším cenám výrobků by to také mohlo poškodit zisky. Na první pohled by se mohlo zdát, že tento program je špatným nápadem pro zvýšení horních i dolních řádků rozvahy.

Vedení společnosti Wayfair má však jiný názor a předložilo rozumné argumenty. Ve třetím čtvrtletí měla společnost 22 milionů aktivních zákazníků. Tato zákaznická základna uskutečnila v uplynulém roce v průměru téměř dvě objednávky. Vedení se však domnívá, že v daném roce uskuteční další čtyři až šest nákupů jinde. Díky programu odměn doufá, že tito členové přejdou ze dvou nákupů na Wayfair na nejméně tři – což představuje nárůst o 50 %.

Advertisement

Zvýšení četnosti objednávek pomocí členského programu, který pomáhá zákazníkům ušetřit peníze, by zřejmě bylo problematické pro hospodářský výsledek. Mějte na paměti, že hrubá marže společnosti Wayfair na úrovni 30 % není na začátku nijak zvlášť vysoká a její provozní marže je obvykle záporná, jak ukazuje graf níže.

Přesto má tento plán i výhody druhého řádu. Vezměte v úvahu, že pokud zákazník zaplatí roční členský poplatek, tento zákazník pravděpodobně nepotřebuje reklamu, aby provedl nákup – již má motivaci. To je ve skutečnosti poměrně významné.

Během prvních tří čtvrtletí roku 2024 utratila společnost Wayfair 40 % svého hrubého zisku za reklamu. Jakékoli významné snížení výdajů na reklamu by mělo dramaticky pozitivní vliv na hospodářský výsledek společnosti. Členský program by totiž mohl být mnohem efektivnějším způsobem, jak přimět zákazníky k častějšímu nákupu produktů z její platformy.

Zdroj: Gettyimages

Co by měli akcionáři sledovat nyní

Bude plán společnosti Wayfair skutečně fungovat? V tuto chvíli to samozřejmě nelze s jistotou říci. Přesto se jedná o vývoj, který budou akcionáři v následujících čtvrtletích velmi snadno sledovat.

Společnost Wayfair ve svých čtvrtletních finančních zprávách uvádí nejvýznamnější čtvrtletní výsledky. Součástí těchto hlavních údajů je počet aktivních zákazníků a počet objednávek na jednoho zákazníka. Akcionáři by měli sledovat objednávky na zákazníka nyní, když byla spuštěna služba Wayfair Rewards. Pokud se začnou zvyšovat a celkový počet zákazníků zůstane alespoň stabilní, pak by to silně naznačovalo, že program skutečně motivuje zákazníky k tomu, aby na platformě utráceli více peněz.

Další věcí, kterou je třeba sledovat, je, kolik Wayfair utrácí za reklamu. Tuto metriku naleznete v jejím výkazu hospodaření ve čtvrtletních zprávách. Pokud se reklama snižuje, zatímco objednávky na zákazníky se zvyšují, pak to pravděpodobně znamená, že program odměn funguje. To by mohlo mít velký vliv na hospodářský výsledek, což by téměř jistě poslalo akcie výše.

Pojďme se na tuto tematiku zaměřit ještě o něco blíže. My v redakci Burzovního světa – a samozřejmě i s Bullionářem – budeme vývoj u společnosti Wayfair i nadále sledovat.

Zdroj: Getty Images

Díky programu Prime získávají členové rychlou dopravu zdarma a také přístup ke streamovanému video obsahu a dalším službám. Členství v programu Prime zkrátka přináší výhody, které pomohly k jeho přijetí ve společnosti Amazon.Platforma pro elektronické obchodování s domácím zbožím Wayfair doufá, že její vlastní členský program může poskytnout stejný impuls.Dne 22. října Wayfair spustil Wayfair Rewards, věrnostní program, který stojí 29 dolarů ročně. Jeho členové mohou získat dopravu zdarma a slevy. Podle vedení by mohl zvýšit podíl společnosti na trhu o 50 %, pokud vše půjde podle plánu.Jak Wayfair doufá, že to bude fungovatVe třetím čtvrtletí roku 2024 se čisté tržby společnosti Wayfair meziročně snížily o 2 %,a zaznamenala čistou ztrátu ve výši 74 milionů dolarů. Nový program odměn snižuje ceny pro členy, což by mohlo negativně ovlivnit příjmy. Díky levnějším cenám výrobků by to také mohlo poškodit zisky. Na první pohled by se mohlo zdát, že tento program je špatným nápadem pro zvýšení horních i dolních řádků rozvahy. Vedení společnosti Wayfair má však jiný názor a předložilo rozumné argumenty. Ve třetím čtvrtletí měla společnost 22 milionů aktivních zákazníků. Tato zákaznická základna uskutečnila v uplynulém roce v průměru téměř dvě objednávky. Vedení se však domnívá, že v daném roce uskuteční další čtyři až šest nákupů jinde. Díky programu odměn doufá, že tito členové přejdou ze dvou nákupů na Wayfair na nejméně tři – což představuje nárůst o 50 %.Zvýšení četnosti objednávek pomocí členského programu, který pomáhá zákazníkům ušetřit peníze, by zřejmě bylo problematické pro hospodářský výsledek. Mějte na paměti, že hrubá marže společnosti Wayfair na úrovni 30 % není na začátku nijak zvlášť vysoká a její provozní marže je obvykle záporná, jak ukazuje graf níže.Přesto má tento plán i výhody druhého řádu. Vezměte v úvahu, že pokud zákazník zaplatí roční členský poplatek, tento zákazník pravděpodobně nepotřebuje reklamu, aby provedl nákup – již má motivaci. To je ve skutečnosti poměrně významné.Během prvních tří čtvrtletí roku 2024 utratila společnost Wayfair 40 % svého hrubého zisku za reklamu. Jakékoli významné snížení výdajů na reklamu by mělo dramaticky pozitivní vliv na hospodářský výsledek společnosti. Členský program by totiž mohl být mnohem efektivnějším způsobem, jak přimět zákazníky k častějšímu nákupu produktů z její platformy.Co by měli akcionáři sledovat nyníBude plán společnosti Wayfair skutečně fungovat? V tuto chvíli to samozřejmě nelze s jistotou říci. Přesto se jedná o vývoj, který budou akcionáři v následujících čtvrtletích velmi snadno sledovat.Společnost Wayfair ve svých čtvrtletních finančních zprávách uvádí nejvýznamnější čtvrtletní výsledky. Součástí těchto hlavních údajů je počet aktivních zákazníků a počet objednávek na jednoho zákazníka. Akcionáři by měli sledovat objednávky na zákazníka nyní, když byla spuštěna služba Wayfair Rewards. Pokud se začnou zvyšovat a celkový počet zákazníků zůstane alespoň stabilní, pak by to silně naznačovalo, že program skutečně motivuje zákazníky k tomu, aby na platformě utráceli více peněz.Další věcí, kterou je třeba sledovat, je, kolik Wayfair utrácí za reklamu. Tuto metriku naleznete v jejím výkazu hospodaření ve čtvrtletních zprávách. Pokud se reklama snižuje, zatímco objednávky na zákazníky se zvyšují, pak to pravděpodobně znamená, že program odměn funguje. To by mohlo mít velký vliv na hospodářský výsledek, což by téměř jistě poslalo akcie výše. Pojďme se na tuto tematiku zaměřit ještě o něco blíže. My v redakci Burzovního světa – a samozřejmě i s Bullionářem – budeme vývoj u společnosti Wayfair i nadále sledovat.
Tagy: wwayfair

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      Charles Schwab schválil zpětný odkup akcií za 20 miliard USD a oznámil dividendy

      00:48

      Zisk těžaře zlata Newmont překonal odhady díky růstu cen zlata

      00:36

      Trumpova administrativa doporučuje ověřování umístění čipů pro umělou inteligenci

      00:24

      Mateřská společnost Hoka, Deckers, překonala čtvrtletní odhady díky silné mezinárodní poptávce

      00:12

      Starlink hlásí výpadek sítě

      00:05

      Puma snižuje celoroční výhled kvůli slabším prodejům a americkým clům

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Spotify má před sebou rekordní růst. Oppenheimer zvýšil cílovou cenu

      24 července, 2025

      Hudební streamovací platforma Spotify získala ve středu výraznou podporu od analytické společnosti Oppenheimer, která zvýšila hodnocení jejích akcií z „perform“...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America zvyšuje cílovou cenu akcií Amazonu před zveřejněním výsledků

      23 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Investiční společnosti vidí příležitosti v akciích Celsius a Formula One Group

      23 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      UBS doporučuje akcie Albertsons ke koupi a předpovídá až 35% růst

      22 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 roste díky optimismu kolem dohody USA s Japonskem; výsledky Tesly a Alphabet

      23 července, 2025

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025

      Wall Street zvyšuje nároky. Ani dobré výsledky už investorům nestačí

      20 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025

      Nájmy v Česku 2. čtvrtletí zdražily meziročně o 9 % na 17 586 Kč

      20 července, 2025

      S&P 500 opět uzavřel na rekordní úrovni díky optimismu ohledně obchodní dohody

      23 července, 2025

      Trumpova administrativa povolila Chevronu obnovit činnost ve Venezuele

      24 července, 2025

      S&P 500 poprvé uzavřel nad 6 300 body; pozornost se upírá na výsledky

      21 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.