Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Gigant Wayfair má plán na zvýšení svého podílu na trhu až o 50 %

Prime je členský program společnosti Amazon (AMZN), giganta v oblasti elektronického obchodu, a jeho význam pro společnost je pravděpodobně nedoceněný.

David Škvára Autor: David Škvára
3 ledna, 2025
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Přijetí společnosti Amazon (AMZN) podpořil její členský program, který se společnost Wayfair snaží napodobit
  • Plán společnosti Wayfair (W) by mohl zvýšit četnost objednávek a snížit výdaje na reklamu, což by mohlo pomoci podniku a podpořit akcie

Díky programu Prime získávají členové rychlou dopravu zdarma a také přístup ke streamovanému video obsahu a dalším službám. Členství v programu Prime zkrátka přináší výhody, které pomohly k jeho přijetí ve společnosti Amazon.

Platforma pro elektronické obchodování s domácím zbožím Wayfair (W) doufá, že její vlastní členský program může poskytnout stejný impuls.

Dne 22. října Wayfair spustil Wayfair Rewards, věrnostní program, který stojí 29 dolarů ročně. Jeho členové mohou získat dopravu zdarma a slevy. Podle vedení by mohl zvýšit podíl společnosti na trhu o 50 %, pokud vše půjde podle plánu.

Jak Wayfair doufá, že to bude fungovat

Ve třetím čtvrtletí roku 2024 se čisté tržby společnosti Wayfair meziročně snížily o 2 %,a zaznamenala čistou ztrátu ve výši 74 milionů dolarů. Nový program odměn snižuje ceny pro členy, což by mohlo negativně ovlivnit příjmy. Díky levnějším cenám výrobků by to také mohlo poškodit zisky. Na první pohled by se mohlo zdát, že tento program je špatným nápadem pro zvýšení horních i dolních řádků rozvahy.

Vedení společnosti Wayfair má však jiný názor a předložilo rozumné argumenty. Ve třetím čtvrtletí měla společnost 22 milionů aktivních zákazníků. Tato zákaznická základna uskutečnila v uplynulém roce v průměru téměř dvě objednávky. Vedení se však domnívá, že v daném roce uskuteční další čtyři až šest nákupů jinde. Díky programu odměn doufá, že tito členové přejdou ze dvou nákupů na Wayfair na nejméně tři – což představuje nárůst o 50 %.

Advertisement

Zvýšení četnosti objednávek pomocí členského programu, který pomáhá zákazníkům ušetřit peníze, by zřejmě bylo problematické pro hospodářský výsledek. Mějte na paměti, že hrubá marže společnosti Wayfair na úrovni 30 % není na začátku nijak zvlášť vysoká a její provozní marže je obvykle záporná, jak ukazuje graf níže.

Chcete využít této příležitosti?

Přesto má tento plán i výhody druhého řádu. Vezměte v úvahu, že pokud zákazník zaplatí roční členský poplatek, tento zákazník pravděpodobně nepotřebuje reklamu, aby provedl nákup – již má motivaci. To je ve skutečnosti poměrně významné.

Během prvních tří čtvrtletí roku 2024 utratila společnost Wayfair 40 % svého hrubého zisku za reklamu. Jakékoli významné snížení výdajů na reklamu by mělo dramaticky pozitivní vliv na hospodářský výsledek společnosti. Členský program by totiž mohl být mnohem efektivnějším způsobem, jak přimět zákazníky k častějšímu nákupu produktů z její platformy.

Zdroj: Gettyimages

Co by měli akcionáři sledovat nyní

Bude plán společnosti Wayfair skutečně fungovat? V tuto chvíli to samozřejmě nelze s jistotou říci. Přesto se jedná o vývoj, který budou akcionáři v následujících čtvrtletích velmi snadno sledovat.

Společnost Wayfair ve svých čtvrtletních finančních zprávách uvádí nejvýznamnější čtvrtletní výsledky. Součástí těchto hlavních údajů je počet aktivních zákazníků a počet objednávek na jednoho zákazníka. Akcionáři by měli sledovat objednávky na zákazníka nyní, když byla spuštěna služba Wayfair Rewards. Pokud se začnou zvyšovat a celkový počet zákazníků zůstane alespoň stabilní, pak by to silně naznačovalo, že program skutečně motivuje zákazníky k tomu, aby na platformě utráceli více peněz.

Další věcí, kterou je třeba sledovat, je, kolik Wayfair utrácí za reklamu. Tuto metriku naleznete v jejím výkazu hospodaření ve čtvrtletních zprávách. Pokud se reklama snižuje, zatímco objednávky na zákazníky se zvyšují, pak to pravděpodobně znamená, že program odměn funguje. To by mohlo mít velký vliv na hospodářský výsledek, což by téměř jistě poslalo akcie výše.

Pojďme se na tuto tematiku zaměřit ještě o něco blíže. My v redakci Burzovního světa – a samozřejmě i s Bullionářem – budeme vývoj u společnosti Wayfair i nadále sledovat.

Zdroj: Getty Images
Díky programu Prime získávají členové rychlou dopravu zdarma a také přístup ke streamovanému video obsahu a dalším službám. Členství v programu Prime zkrátka přináší výhody, které pomohly k jeho přijetí ve společnosti Amazon.Platforma pro elektronické obchodování s domácím zbožím Wayfair doufá, že její vlastní členský program může poskytnout stejný impuls.Dne 22. října Wayfair spustil Wayfair Rewards, věrnostní program, který stojí 29 dolarů ročně. Jeho členové mohou získat dopravu zdarma a slevy. Podle vedení by mohl zvýšit podíl společnosti na trhu o 50 %, pokud vše půjde podle plánu.Jak Wayfair doufá, že to bude fungovatVe třetím čtvrtletí roku 2024 se čisté tržby společnosti Wayfair meziročně snížily o 2 %,a zaznamenala čistou ztrátu ve výši 74 milionů dolarů. Nový program odměn snižuje ceny pro členy, což by mohlo negativně ovlivnit příjmy. Díky levnějším cenám výrobků by to také mohlo poškodit zisky. Na první pohled by se mohlo zdát, že tento program je špatným nápadem pro zvýšení horních i dolních řádků rozvahy. Vedení společnosti Wayfair má však jiný názor a předložilo rozumné argumenty. Ve třetím čtvrtletí měla společnost 22 milionů aktivních zákazníků. Tato zákaznická základna uskutečnila v uplynulém roce v průměru téměř dvě objednávky. Vedení se však domnívá, že v daném roce uskuteční další čtyři až šest nákupů jinde. Díky programu odměn doufá, že tito členové přejdou ze dvou nákupů na Wayfair na nejméně tři – což představuje nárůst o 50 %.Zvýšení četnosti objednávek pomocí členského programu, který pomáhá zákazníkům ušetřit peníze, by zřejmě bylo problematické pro hospodářský výsledek. Mějte na paměti, že hrubá marže společnosti Wayfair na úrovni 30 % není na začátku nijak zvlášť vysoká a její provozní marže je obvykle záporná, jak ukazuje graf níže.Chcete využít této příležitosti?Přesto má tento plán i výhody druhého řádu. Vezměte v úvahu, že pokud zákazník zaplatí roční členský poplatek, tento zákazník pravděpodobně nepotřebuje reklamu, aby provedl nákup – již má motivaci. To je ve skutečnosti poměrně významné.Během prvních tří čtvrtletí roku 2024 utratila společnost Wayfair 40 % svého hrubého zisku za reklamu. Jakékoli významné snížení výdajů na reklamu by mělo dramaticky pozitivní vliv na hospodářský výsledek společnosti. Členský program by totiž mohl být mnohem efektivnějším způsobem, jak přimět zákazníky k častějšímu nákupu produktů z její platformy.Co by měli akcionáři sledovat nyníBude plán společnosti Wayfair skutečně fungovat? V tuto chvíli to samozřejmě nelze s jistotou říci. Přesto se jedná o vývoj, který budou akcionáři v následujících čtvrtletích velmi snadno sledovat.Společnost Wayfair ve svých čtvrtletních finančních zprávách uvádí nejvýznamnější čtvrtletní výsledky. Součástí těchto hlavních údajů je počet aktivních zákazníků a počet objednávek na jednoho zákazníka. Akcionáři by měli sledovat objednávky na zákazníka nyní, když byla spuštěna služba Wayfair Rewards. Pokud se začnou zvyšovat a celkový počet zákazníků zůstane alespoň stabilní, pak by to silně naznačovalo, že program skutečně motivuje zákazníky k tomu, aby na platformě utráceli více peněz.Další věcí, kterou je třeba sledovat, je, kolik Wayfair utrácí za reklamu. Tuto metriku naleznete v jejím výkazu hospodaření ve čtvrtletních zprávách. Pokud se reklama snižuje, zatímco objednávky na zákazníky se zvyšují, pak to pravděpodobně znamená, že program odměn funguje. To by mohlo mít velký vliv na hospodářský výsledek, což by téměř jistě poslalo akcie výše. Pojďme se na tuto tematiku zaměřit ještě o něco blíže. My v redakci Burzovního světa – a samozřejmě i s Bullionářem – budeme vývoj u společnosti Wayfair i nadále sledovat.
Tagy: wwayfair


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    20:54

    Kyverna odhalí klíčové výsledky z fáze 2 studie o syndromu tuhé osoby.

    16:14

    Whale.io odhaluje $WHALE NFT sérii na Solaně: Předtržní fáze nastavena před TGE

    16:04

    Investoři očekávají, že odložená data osvětlí americkou ekonomiku.

    15:04

    Garanti BBVA prodává portfolia nesplácených úvěrů za 263 milionů TL.

    13:54

    Saúdskoarabské akcie klesly při uzavření trhu; Tadawul All Share se snížil o 1,19 %

    13:13

    NBC 10 WJAR hlásí, že policie v Providence zadržela osobu podezřelou v souvislosti se střelbou na Brownově univerzitě.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    „Tentokrát je to jiné“: Investor věří v nový růst konopného trhu

    14 prosince, 2025

    Akcie konopných společností zažily v závěru minulého týdne prudký růst poté, co se objevily zprávy o možné změně federální klasifikace...

    Zdroj: Getty Images

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Rok 2026 rozhodne o budoucnosti realitního modelu Opendoor

    13 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.