Společnost Domino’s Pizza v pondělí nesplnila odhady čtvrtletních tržeb ve stejných prodejnách, protože její konkurenti z oblasti rychlého občerstvení zdvojnásobili nabídku hodnotných jídel, což snížilo poptávku po cenově dostupných pizzách a wrapech společnosti, a její akcie tak před zvoněním klesly o 6 %.
Řetězce rychlého občerstvení se v posledních letech více spoléhají na slevy – Domino’s zavedlo hodnotnou nabídku, aby podpořilo poptávku na konci roku 2023, což byl krok, který se později zrcadlil u hamburgerových gigantů McDonald’s (NYSE:MCD) a Burger King, když se spotřebitelé začali bránit vyšším cenám menu.
Společnost bude pokračovat ve svých propagačních akcích, jako jsou pohotovostní pizzy, a také v „týdnech podpory“, které v roce 2025 poskytovaly 50% slevu na online objednávky pizzy, uvedl generální ředitel Russell Weiner v telefonátu po zveřejnění výsledků.
„Věříme, že to bude další náročný rok v tomto odvětví,“ dodal Weiner.
Podle údajů společnosti LSEG vykázala společnost Domino’s v USA čtvrtletní nárůst tržeb ve stejných prodejnách o 0,4 %, zatímco analytici v průměru odhadovali nárůst o 1,63 %.
„Do budoucna se domníváme, že společnost Domino’s bude v první polovině roku 2025 i nadále pociťovat mírný protivítr k růstu provozu, protože konkurence zůstává tvrdá, počasí a další poruchy vytvářejí volatilitu a spotřebitelé se přiklánějí k hodnotě,“ uvedl Jim Sanderson, analytik společnosti NorthCoast Research.

Společnost Domino’s Pizza v pondělí nesplnila odhady čtvrtletních tržeb ve stejných prodejnách, protože její konkurenti z oblasti rychlého občerstvení zdvojnásobili nabídku hodnotných jídel, což snížilo poptávku po cenově dostupných pizzách a wrapech společnosti, a její akcie tak před zvoněním klesly o 6 %.
Řetězce rychlého občerstvení se v posledních letech více spoléhají na slevy – Domino’s zavedlo hodnotnou nabídku, aby podpořilo poptávku na konci roku 2023, což byl krok, který se později zrcadlil u hamburgerových gigantů McDonald’s a Burger King, když se spotřebitelé začali bránit vyšším cenám menu.
Společnost bude pokračovat ve svých propagačních akcích, jako jsou pohotovostní pizzy, a také v „týdnech podpory“, které v roce 2025 poskytovaly 50% slevu na online objednávky pizzy, uvedl generální ředitel Russell Weiner v telefonátu po zveřejnění výsledků.
„Věříme, že to bude další náročný rok v tomto odvětví,“ dodal Weiner.
Podle údajů společnosti LSEG vykázala společnost Domino’s v USA čtvrtletní nárůst tržeb ve stejných prodejnách o 0,4 %, zatímco analytici v průměru odhadovali nárůst o 1,63 %.
„Do budoucna se domníváme, že společnost Domino’s bude v první polovině roku 2025 i nadále pociťovat mírný protivítr k růstu provozu, protože konkurence zůstává tvrdá, počasí a další poruchy vytvářejí volatilitu a spotřebitelé se přiklánějí k hodnotě,“ uvedl Jim Sanderson, analytik společnosti NorthCoast Research.
