Analytici Jefferies v pondělní zprávě zvýšili doporučení pro akcie společnosti Nike (NYSE:NKE) na Buy a cílovou cenu na 115 USD s odkazem na snahu společnosti o obrat pod vedením generálního ředitele Johna Donahoe.
„Generální ředitel Hill řeší problémy s produkty a distribucí rázně a staví značku do pozice, kdy opět přeroste trh a získá zpět ztracený podíl,“ napsali analytici a označili Nike za nový top pick.
Navzdory nedávným potížím vidí Jefferies pro Nike silnou cestu vpřed. „Průzkumné práce ilustrují, že značka NKE zůstává velmi silná, což dokazuje, že problémy si způsobila sama a konkurenční hrozby jsou méně závažné.“
Ve fiskálním roce 2027 předpokládají oživení marží a zisku na akcii ve tvaru písmene V. Odhadují zisk ve výši 3,50 USD na akcii, což je výrazně nad konsensuálními odhady ve výši 2,95 USD.
Společnost Nike v posledních letech ztratila podíl na trhu, zejména kvůli strategickým chybám, jako je „snížení inovace produktů a přílišný důraz na Nike Digital“. Podíl společnosti na trhu s obuví se snížil o 140 bazických bodů z maxima v roce 2020 na 23 % v roce 2023. Jefferies to však vidí jako příležitost k obratu, přičemž se očekává, že Nike obhájí a udrží podíl na úrovni od nízkých do středních 20 %.
Analytici Jefferies v pondělní zprávě zvýšili doporučení pro akcie společnosti Nike na Buy a cílovou cenu na 115 USD s odkazem na snahu společnosti o obrat pod vedením generálního ředitele Johna Donahoe.
„Generální ředitel Hill řeší problémy s produkty a distribucí rázně a staví značku do pozice, kdy opět přeroste trh a získá zpět ztracený podíl,“ napsali analytici a označili Nike za nový top pick.
Navzdory nedávným potížím vidí Jefferies pro Nike silnou cestu vpřed. „Průzkumné práce ilustrují, že značka NKE zůstává velmi silná, což dokazuje, že problémy si způsobila sama a konkurenční hrozby jsou méně závažné.“
Ve fiskálním roce 2027 předpokládají oživení marží a zisku na akcii ve tvaru písmene V. Odhadují zisk ve výši 3,50 USD na akcii, což je výrazně nad konsensuálními odhady ve výši 2,95 USD.
Společnost Nike v posledních letech ztratila podíl na trhu, zejména kvůli strategickým chybám, jako je „snížení inovace produktů a přílišný důraz na Nike Digital“. Podíl společnosti na trhu s obuví se snížil o 140 bazických bodů z maxima v roce 2020 na 23 % v roce 2023. Jefferies to však vidí jako příležitost k obratu, přičemž se očekává, že Nike obhájí a udrží podíl na úrovni od nízkých do středních 20 %.
