Společnost Warner Bros Discovery (NASDAQ:WBD) ve čtvrtek uvedla, že očekává zdvojnásobení svých zisků ze streamování v roce 2025 a do roku 2026 předpokládá nejméně 150 milionů předplatitelů.
Pokyn společnosti a dobré výsledky v oblasti studií a přímého prodeje spotřebitelům (D2C) způsobily, že její akcie po otevření trhu vzrostly o více než 6 %, čímž vyrovnaly překvapivou ztrátu za čtvrté čtvrtletí způsobenou poklesem v tradičním televizním podnikání a slabším prodejem reklamy.
Mediální a zábavní gigant vykázal čtvrtletní čistou ztrátu na akcii ve výši 0,20 USD, čímž zaostal za konsensuální projekcí, která předpokládala dosažení nulové hodnoty.
Celkové tržby společnosti v tomto období činily 10,02 miliardy dolarů, což je rovněž méně než 10,24 miliardy dolarů, které předpokládali analytici.
Streamovací divize Warner Bros. Discovery vykázala ve čtvrtém čtvrtletí upravený zisk EBITDA ve výši 409 milionů USD, čímž překonala odhad LSEG ve výši 289,1 milionu USD. Tržby této jednotky vzrostly o 5 % díky růstu počtu předplatitelů a rozšíření obsahu.
Mezitím segment televizních sítí společnosti, který zahrnuje CNN, Discovery Channel a Animal Planet, zaznamenal 5% pokles tržeb, protože prodej reklamy klesl o 17 %, což odráží pokračující slabost kabelového trhu.

Společnost Warner Bros Discovery ve čtvrtek uvedla, že očekává zdvojnásobení svých zisků ze streamování v roce 2025 a do roku 2026 předpokládá nejméně 150 milionů předplatitelů.
Pokyn společnosti a dobré výsledky v oblasti studií a přímého prodeje spotřebitelům způsobily, že její akcie po otevření trhu vzrostly o více než 6 %, čímž vyrovnaly překvapivou ztrátu za čtvrté čtvrtletí způsobenou poklesem v tradičním televizním podnikání a slabším prodejem reklamy.
Mediální a zábavní gigant vykázal čtvrtletní čistou ztrátu na akcii ve výši 0,20 USD, čímž zaostal za konsensuální projekcí, která předpokládala dosažení nulové hodnoty.
Celkové tržby společnosti v tomto období činily 10,02 miliardy dolarů, což je rovněž méně než 10,24 miliardy dolarů, které předpokládali analytici.
Streamovací divize Warner Bros. Discovery vykázala ve čtvrtém čtvrtletí upravený zisk EBITDA ve výši 409 milionů USD, čímž překonala odhad LSEG ve výši 289,1 milionu USD. Tržby této jednotky vzrostly o 5 % díky růstu počtu předplatitelů a rozšíření obsahu.
Mezitím segment televizních sítí společnosti, který zahrnuje CNN, Discovery Channel a Animal Planet, zaznamenal 5% pokles tržeb, protože prodej reklamy klesl o 17 %, což odráží pokračující slabost kabelového trhu.
