Akcie Verizonu (NYSE:VZ) klesly v předobchodní fázi o 3,7 %, protože ředitel pro příjmy společnosti Frank Boulben vystoupil na konferenci Deutsche Bank a naznačil, že první čtvrtletí bude náročné kvůli zvýšené intenzitě konkurence v telekomunikačním sektoru.
Boulben ve svém vystoupení zdůraznil „náročné“ meziroční srovnání prvního čtvrtletí a očekávání „měkkého“ růstu počtu nových účastníků. Poznamenal, že společnost Verizon upravuje své propagační aktivity v reakci na kolísavou poptávku, a to tak, že v době poklesu poptávky ji stahuje a v době jejího nárůstu, jak se ukázalo v březnu, ji opět zavádí. Tato strategická flexibilita však společnost neochránila před konkurenčními tlaky, které vedly ke zvýšenému odlivu zákazníků na začátku roku.
Kromě toho Boulben hovořil o změně chování spotřebitelů v oblasti financování zařízení. Po přechodu společnosti Verizon na 36měsíční finanční plány si nyní zákazníci ponechávají svá zařízení v průměru po dobu více než 41 měsíců, zatímco v době, kdy byly podmínky financování stanoveny na 24 měsíců, byla zaznamenána vyšší míra upgradu. Tato změna má vliv na cyklus upgradu zařízení společnosti, přičemž Verizon stále očekává meziroční růst ve středním jednociferném čísle, ale s pomalým začátkem v prvním čtvrtletí a očekáváním postupného nárůstu ve zbytku roku.
Akcie Verizonu klesly v předobchodní fázi o 3,7 %, protože ředitel pro příjmy společnosti Frank Boulben vystoupil na konferenci Deutsche Bank a naznačil, že první čtvrtletí bude náročné kvůli zvýšené intenzitě konkurence v telekomunikačním sektoru.
Boulben ve svém vystoupení zdůraznil „náročné“ meziroční srovnání prvního čtvrtletí a očekávání „měkkého“ růstu počtu nových účastníků. Poznamenal, že společnost Verizon upravuje své propagační aktivity v reakci na kolísavou poptávku, a to tak, že v době poklesu poptávky ji stahuje a v době jejího nárůstu, jak se ukázalo v březnu, ji opět zavádí. Tato strategická flexibilita však společnost neochránila před konkurenčními tlaky, které vedly ke zvýšenému odlivu zákazníků na začátku roku.
Kromě toho Boulben hovořil o změně chování spotřebitelů v oblasti financování zařízení. Po přechodu společnosti Verizon na 36měsíční finanční plány si nyní zákazníci ponechávají svá zařízení v průměru po dobu více než 41 měsíců, zatímco v době, kdy byly podmínky financování stanoveny na 24 měsíců, byla zaznamenána vyšší míra upgradu. Tato změna má vliv na cyklus upgradu zařízení společnosti, přičemž Verizon stále očekává meziroční růst ve středním jednociferném čísle, ale s pomalým začátkem v prvním čtvrtletí a očekáváním postupného nárůstu ve zbytku roku.
