Klíčové body
- Společnost Disney [DIS] World oznámila nové zážitky, data premiér a nabídky, které se objeví pět dní poté, co společnost Comcast otevře Epic Universe v Orlandu
- Disney World otevřel za posledních 10 let ekvivalent Epic Universe s 13 novými atrakcemi spolu se třemi novými zeměmi, několika novými hotely a dalšími. Příštích pět let by mohlo být pro floridské letovisko mediálního giganta ještě silnějších
- Vzhledem k tomu, že společnosti Comcast a Disney v poslední době hlásí slabé trendy ve svých zábavních parcích, příchod Epic Universe a reakce společnosti Disney by mohly pomoci zvrátit dynamiku obou společností
Zatímco se Epic Universe společnosti Comcast [CMCSA] chystá otevřít 22. května a nabídnout zcela nový zábavní park na střední Floridě, Disney [DIS] se připravuje na odpověď. Tento nový park bude první velkou zábavní destinací otevřenou v USA po více než 25 letech a jistě přitáhne spoustu návštěvníků. Disney, ale ví, že nemusí soupeřit přímo s tímto parkem. Místo toho se zaměřuje na to, jak využít tento nový příliv návštěvníků a přilákat je do svých vlastních zábavních center.

Epic Universe bude mít v květnu velkou premiéru, ale Disney se chystá reagovat silným nástupem o několik dní později. Ačkoli se na 22. května zaměřují oči na Epic Universe, Disney si důkladně připravilo 27. květen, což je datum, kdy společnost spustí několik nových atrakcí a vylepšení, která mají zajistit, že její parky i nadále zůstanou populární.
Disney se chystá nabídnout celou řadu nových a vylepšených atrakcí, což znamená, že i když bude Epic Universe na vzestupu, Disney má také co nabídnout. Disney World se rozhodl přijít s novými zážitky pro návštěvníky, které mají oslovit širokou škálu lidí. Mezi nimi bude například zcela nová živá hudební show na motivy „Malé mořské víly“ v Disney’s Hollywood Studios, která byla po uzavření kvůli pandemii v březnu 2020 znovu oživena. Kromě toho Disney připraví atrakcí „Disney Villains: Unfairly Ever After“, kde se objeví někteří z nejoblíbenějších Disney padouchů.
Další novinkou bude nová dětská zóna, kde se budou návštěvníci moci setkat s ikonickými postavičkami Disney, jako je Goofy a Stitch, v interaktivních prostorách napříč parky. EPCOT bude například hostit novou halu Communicore, zatímco Stitch se objeví v Zemi zítřka v Království kouzel. Disney také nabídne 50% slevu na dětské vstupenky pro rodiny, které si zakoupí třídenní vstupenky, což má za cíl přitáhnout více rodin s malými dětmi.
Společnost Disney se také připravuje na léto s novými nabídkami zlevněného ubytování a bezplatného stravování pro své návštěvníky. Navíc budou k dispozici třídenní vstupenky a nová speciální noční oslavy, které přitahují další návštěvníky do parků. Disney se nejen zaměřuje na nové atrakce, ale i na vylepšení stávajících, což ukazuje, že Disney World nebude zůstávat pozadu.
Chcete využít této příležitosti?Ačkoli Comcast se soustředí na otevření Epic Universe, Disney se chystá vyplnit své vlastní parky novými zážitky, aby udržel návštěvníky i po otevření nového zábavního parku v květnu. Zatímco Comcast v této fázi připravuje pouze jednodenní vstupenky pro návštěvníky Epic Universe, Disney v rámci své expanze zahrnuje jak nové atrakce, tak i aktualizace a modernizace starších zážitků. Tento přístup se ukazuje jako silná konkurenční výhoda, protože Disney se nesoustředí pouze na nové atrakce, ale i na vylepšení těch stávajících.

Disney také v letošním roce plánuje generální modernizaci atrakce „Buzz Lightyear Space Ranger Spin“ v Magic Kingdom, která bude uzavřena v srpnu kvůli vylepšení herního zážitku. Po dokončení modernizace nabídne novou interaktivní technologii a vylepšené vizuální efekty, které mají návštěvníkům poskytnout ještě lepší zážitek.
Vzhledem k tomu, že Disney i Comcast čelí výzvám v podobě dynamického trhu zábavních parků, je jejich strategie rozšiřování a vylepšení klíčem k tomu, aby si udrželi konkurenceschopnost. Zatímco Comcast zřejmě těží z nového parku Epic Universe, Disney se i nadále soustředí na diverzifikaci svých atrakcí, což zajistí, že i když budou lidé přitahováni novinkami na Floridě, nezapomenou na Disney World.
Vzhledem k neustálému vývoji a rostoucí konkurenci v oblasti zábavních parků, bude zajímavé sledovat, jak si Disney povede v příštích letech, zvláště když se bude připravovat na expanzi v roce 2025 a dál. Bez ohledu na to, kdo zvítězí v přímém souboji, Disney je připravené reagovat a přizpůsobit se měnícím se potřebám návštěvníků, což mu umožní zůstat dominantním hráčem na poli zábavy.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky