Americký Federální úřad pro letectví (FAA) navrhl směrnici, která nařizuje kontroly klíčového konstrukčního prvku umístěného v přední části letadla 787 Dreamliner společnosti Boeing Co (NYSE:BA). Návrh byl zveřejněn ve čtvrtek a je reakcí na četná hlášení o neshodách, včetně nadměrných mezer a vytažení, zjištěných při montáži a instalaci přední tlakové přepážky.
Příďová tlaková přepážka, součást, která hraje zásadní roli při udržování tlaku v kabině, bude podle návrhu FAA podléhat vnitřním i vnějším kontrolám.
Společnost Boeing již dříve během briefingu ve své továrně na letouny 787 v North Charlestonu v Jižní Karolíně sdělila, že provozovatelům doporučí, aby provedli vizuální kontrolu přední tlakové přepážky. Toto doporučení přišlo po dokončení několikaleté revize strukturální integrity vlajkového širokotrupého letounu amerického výrobce letadel. Společnost tehdy rovněž uvedla, že o tomto problému jedná s regulačními orgány.
Americký Federální úřad pro letectví navrhl směrnici, která nařizuje kontroly klíčového konstrukčního prvku umístěného v přední části letadla 787 Dreamliner společnosti Boeing Co . Návrh byl zveřejněn ve čtvrtek a je reakcí na četná hlášení o neshodách, včetně nadměrných mezer a vytažení, zjištěných při montáži a instalaci přední tlakové přepážky.
Příďová tlaková přepážka, součást, která hraje zásadní roli při udržování tlaku v kabině, bude podle návrhu FAA podléhat vnitřním i vnějším kontrolám.
Společnost Boeing již dříve během briefingu ve své továrně na letouny 787 v North Charlestonu v Jižní Karolíně sdělila, že provozovatelům doporučí, aby provedli vizuální kontrolu přední tlakové přepážky. Toto doporučení přišlo po dokončení několikaleté revize strukturální integrity vlajkového širokotrupého letounu amerického výrobce letadel. Společnost tehdy rovněž uvedla, že o tomto problému jedná s regulačními orgány.