Společnost BYD (SZ:002594) představila tento týden ultrarychlé nabíjení 10C, technologii, která umožňuje elektromobilům získat dojezd 400 kilometrů při pouhém pětiminutovém nabíjení.
Systém je postaven na nové platformě společnosti Super-E BEV, která se vyznačuje architekturou 1 000 V a 1 000 A, a je schopen dodávat výkon 1 000 kW.
Tato technologie bude mít poprvé premiéru v sedanu Han L a SUV Tang L v dubnu 2025.
„Ačkoli tento pokrok nemusí v krátkodobém horizontu výrazně zvýšit objemy společnosti BYD, pokládá základ pro budoucí uvedení modelů na trh a ukazuje, že společnost strategicky plánuje masové zavedení rychlého nabíjení v nadcházejících letech, a také nabízí potenciál pro modernizaci produktového mixu,“ uvedli analytici společnosti Bernstein.
Společnost BYD představila tento týden ultrarychlé nabíjení 10C, technologii, která umožňuje elektromobilům získat dojezd 400 kilometrů při pouhém pětiminutovém nabíjení.
Systém je postaven na nové platformě společnosti Super-E BEV, která se vyznačuje architekturou 1 000 V a 1 000 A, a je schopen dodávat výkon 1 000 kW.
Tato technologie bude mít poprvé premiéru v sedanu Han L a SUV Tang L v dubnu 2025.
„Ačkoli tento pokrok nemusí v krátkodobém horizontu výrazně zvýšit objemy společnosti BYD, pokládá základ pro budoucí uvedení modelů na trh a ukazuje, že společnost strategicky plánuje masové zavedení rychlého nabíjení v nadcházejících letech, a také nabízí potenciál pro modernizaci produktového mixu,“ uvedli analytici společnosti Bernstein.