Jefferies snížila rating společnosti PepsiCo (NASDAQ:PEP) Inc na „Hold“ z „Buy“ a stanovila cílovou cenu na 170 USD vzhledem k omezenému potenciálu růstu a pokračujícím problémům v divizi občerstvení Frito-Lay. Akcie společnosti PepsiCo v úvodu středečního obchodování klesly o více než 2 %.
Akcie společnosti PepsiCo vzrostly od svého lednového minima přibližně o 7 %, což je v souladu s širším sektorem spotřebního zboží, ale Jefferies se domnívá, že akcie nyní nabízejí omezený prostor pro další růst.
„Frito je stále ve fázi normalizace a zdá se, že může trvat několik čtvrtletí, než se dočkáme obratu. Trvá to déle, než jsme očekávali,“ uvedla makléřská společnost a dodala, že americký podnik nadále ztrácí podíl na trhu ve většině kategorií.
Zatímco mezinárodní operace zůstávají silné a marže převyšují firemní průměry, Jefferies očekává, že krátkodobé výsledky budou zastíněny problémy v USA.
Nápojový segment společnosti PepsiCo zůstává rovněž slabý, přičemž maloobchodní tržby v USA klesly v posledním čtvrtletí o 0,5 % a za poslední měsíc o 1 %. Přestože se značka Gatorade vrátila k meziročnímu růstu podílu, celkový růst kategorie zůstává záporný a Pepsi nadále ztrácí podíl v oblasti nealkoholických nápojů.

Jefferies snížila rating společnosti PepsiCo Inc na „Hold“ z „Buy“ a stanovila cílovou cenu na 170 USD vzhledem k omezenému potenciálu růstu a pokračujícím problémům v divizi občerstvení Frito-Lay. Akcie společnosti PepsiCo v úvodu středečního obchodování klesly o více než 2 %.
Akcie společnosti PepsiCo vzrostly od svého lednového minima přibližně o 7 %, což je v souladu s širším sektorem spotřebního zboží, ale Jefferies se domnívá, že akcie nyní nabízejí omezený prostor pro další růst.
„Frito je stále ve fázi normalizace a zdá se, že může trvat několik čtvrtletí, než se dočkáme obratu. Trvá to déle, než jsme očekávali,“ uvedla makléřská společnost a dodala, že americký podnik nadále ztrácí podíl na trhu ve většině kategorií.
Zatímco mezinárodní operace zůstávají silné a marže převyšují firemní průměry, Jefferies očekává, že krátkodobé výsledky budou zastíněny problémy v USA.
Nápojový segment společnosti PepsiCo zůstává rovněž slabý, přičemž maloobchodní tržby v USA klesly v posledním čtvrtletí o 0,5 % a za poslední měsíc o 1 %. Přestože se značka Gatorade vrátila k meziročnímu růstu podílu, celkový růst kategorie zůstává záporný a Pepsi nadále ztrácí podíl v oblasti nealkoholických nápojů.
