Mercedes-Benz (OTC:MBGAF) Group AG a BMW (ETR:BMWG) AG se podle agentury Bloomberg, která se odvolává na zdroje blízké této záležitosti, opět snaží prodat svou společně vlastněnou aplikaci pro taxislužby FreeNow.
Obě automobilky, z nichž každá drží necelých 50 % akcií, údajně spolupracují s finančně poradenskou společností Lazard (NYSE:LAZ) Inc. na posouzení zájmu potenciálních kupců. Zasvěcenci, kteří si přáli zůstat v anonymitě kvůli soukromé povaze jednání, odhadují, že prodej podniku by mohl vynést až 500 milionů eur (521 milionů USD).
Společnosti, které jsou známé svými luxusními vozy, poprvé spojily své síly v roce 2019 a do svých společných podniků v oblasti sdílení automobilů a spolujízdy investovaly více než 1 miliardu eur. Cílem tohoto strategického kroku bylo konkurovat zavedeným hráčům v oboru, jako jsou Uber Technologies Inc . (NYSE:UBER) a Lyft Inc (NASDAQ:LYFT). Podle osob obeznámených se situací společnost Uber v roce 2020 údajně zvažovala akvizici společnosti FreeNow.
Mercedes-Benz Group AG a BMW AG se podle agentury Bloomberg, která se odvolává na zdroje blízké této záležitosti, opět snaží prodat svou společně vlastněnou aplikaci pro taxislužby FreeNow.
Obě automobilky, z nichž každá drží necelých 50 % akcií, údajně spolupracují s finančně poradenskou společností Lazard Inc. na posouzení zájmu potenciálních kupců. Zasvěcenci, kteří si přáli zůstat v anonymitě kvůli soukromé povaze jednání, odhadují, že prodej podniku by mohl vynést až 500 milionů eur .
Společnosti, které jsou známé svými luxusními vozy, poprvé spojily své síly v roce 2019 a do svých společných podniků v oblasti sdílení automobilů a spolujízdy investovaly více než 1 miliardu eur. Cílem tohoto strategického kroku bylo konkurovat zavedeným hráčům v oboru, jako jsou Uber Technologies Inc . a Lyft Inc . Podle osob obeznámených se situací společnost Uber v roce 2020 údajně zvažovala akvizici společnosti FreeNow.