Morgan Stanley vyjádřila býčí postoj k Richemontu (SIX:CFR), mateřské společnosti luxusních značek Cartier a Van Cleef & Arpels. Finanční společnost předpokládá, že tyto značky, které by měly do fiskálního roku končícího březnem 2025 tvořit většinu tržeb a EBIT společnosti Richemont, brzy zavedou zvýšení cen.
Podle analýzy Morgan Stanley si společnosti Cartier a Van Cleef & Arpels od počátku pandemie zachovávají disciplinovanou cenovou strategii.
Údaje shromážděné ve spolupráci se společností Luxurynsight ukazují, že ikonický náramek Cartier Love a náramek Van Cleef Alhambra zaznamenaly nárůst cen o 26 % a 48 % a dosáhly hodnoty 7 950 EUR, resp. 4 950 EUR. Tyto úpravy představují složenou roční míru růstu (CAGR) ve výši 3 % u náramku Cartier a 6 % u kousku Van Cleef Alhambra.
Zpráva srovnává tyto údaje s výraznějšími cenovými nárůsty, které ve stejném období zaznamenaly jiné luxusní výrobky. Například ceny kabelek Neverfull a Capucine značky Louis Vuitton vyskočily o 52 % a 65 %, zatímco cena Lady Dior značky Dior se zvýšila o 76 %. Ještě výraznější nárůst o 91 % a 100 % zaznamenaly tašky Galleria a 11.12 značky Chanel.
Morgan Stanley vyjádřila býčí postoj k Richemontu , mateřské společnosti luxusních značek Cartier a Van Cleef & Arpels. Finanční společnost předpokládá, že tyto značky, které by měly do fiskálního roku končícího březnem 2025 tvořit většinu tržeb a EBIT společnosti Richemont, brzy zavedou zvýšení cen.
Podle analýzy Morgan Stanley si společnosti Cartier a Van Cleef & Arpels od počátku pandemie zachovávají disciplinovanou cenovou strategii.
Údaje shromážděné ve spolupráci se společností Luxurynsight ukazují, že ikonický náramek Cartier Love a náramek Van Cleef Alhambra zaznamenaly nárůst cen o 26 % a 48 % a dosáhly hodnoty 7 950 EUR, resp. 4 950 EUR. Tyto úpravy představují složenou roční míru růstu ve výši 3 % u náramku Cartier a 6 % u kousku Van Cleef Alhambra.
Zpráva srovnává tyto údaje s výraznějšími cenovými nárůsty, které ve stejném období zaznamenaly jiné luxusní výrobky. Například ceny kabelek Neverfull a Capucine značky Louis Vuitton vyskočily o 52 % a 65 %, zatímco cena Lady Dior značky Dior se zvýšila o 76 %. Ještě výraznější nárůst o 91 % a 100 % zaznamenaly tašky Galleria a 11.12 značky Chanel.
