Společnosti NatWest a OpenAI spojily své síly, aby vylepšily digitální asistenty a procesy zákaznické podpory věřitele pomocí umělé inteligence, což je první spolupráce tohoto druhu s bankou se sídlem ve Velké Británii.
Poskytovatel půjček zařadil umělou inteligenci do středu klíčových strategií, jejichž cílem je zlepšit zákaznickou zkušenost, snížit náklady a podílet se na snižování částek ztracených v důsledku finančních podvodů v celém odvětví.
Podle podmínek dohody bude mít NatWest přístup ke všem produktům OpenAI a zajistí si včasný přehled a přístup k produktovému portfoliu skupiny AI, jakož i poradenství na míru a vstupy pro vedoucí pracovníky.
V rámci jednoho z více než 275 projektů AI, které banka zkoumá, chce NatWest využít technologie Open AI k rozšíření schopností svého chatbota Cora určeného pro zákazníky a virtuálního asistenta pro zaměstnance AskArchie.
V současné době většina zákazníků preferuje hlášení podezření na podvod telefonicky, což chce NatWest pomocí generativní AI zvrátit.
Společnosti NatWest a OpenAI spojily své síly, aby vylepšily digitální asistenty a procesy zákaznické podpory věřitele pomocí umělé inteligence, což je první spolupráce tohoto druhu s bankou se sídlem ve Velké Británii.
Poskytovatel půjček zařadil umělou inteligenci do středu klíčových strategií, jejichž cílem je zlepšit zákaznickou zkušenost, snížit náklady a podílet se na snižování částek ztracených v důsledku finančních podvodů v celém odvětví.
Podle podmínek dohody bude mít NatWest přístup ke všem produktům OpenAI a zajistí si včasný přehled a přístup k produktovému portfoliu skupiny AI, jakož i poradenství na míru a vstupy pro vedoucí pracovníky.
V rámci jednoho z více než 275 projektů AI, které banka zkoumá, chce NatWest využít technologie Open AI k rozšíření schopností svého chatbota Cora určeného pro zákazníky a virtuálního asistenta pro zaměstnance AskArchie.
V současné době většina zákazníků preferuje hlášení podezření na podvod telefonicky, což chce NatWest pomocí generativní AI zvrátit.
