Nejhorší noční můra velkých potravinářských firem se odehrává v uličkách amerických supermarketů.
Zákazníci, kteří jsou unaveni vysokými cenami a vysoce zpracovanými balenými potravinami, stále častěji nakupují u menších potravinářských značek, což ohrožuje růst miliardových produktů konglomerátů, jako je Unilever (LON:ULVR).
Vezměme si majonézu Hellmann’s, jednu z největších světových značek společnosti Unilever. Toto koření ztrácí podíl na trhu ve prospěch méně známých konkurentů, jako je Duke’s Mayo, která vznikla na jihu USA, a Mike’s Amazing mayo, která získává na popularitě na severovýchodě USA, kde je podle svých slov nejrychleji rostoucí značkou koření. Obě jsou často za nižší cenu než Hellmann’s.
Například cena třicetiuncové sklenice Duke’s je nižší než 5 dolarů, zatímco cena Hellmann’s za stejnou velikost je 6,49 dolaru. Podle odkupní společnosti, která v lednu koupila její mateřskou společnost Sauer Brands za přibližně 1,5 miliardy dolarů, je nyní jednou z nejrychleji rostoucích značek majonézy v zemi s obratem více než 100 milionů dolarů.
Podíl značky Duke na trhu vzrostl z 6 % v roce 2021 na 9 %, uvedl Joe Tuza, ředitel pro růst společnosti Sauer Brands. Podle Tuzy je majonéza bez cukru pátou největší značkou na trhu v zemi, hned za Hellmann’s a dalšími značkami Kraft Heinz (NASDAQ:KHC) a Unilever.
Nejhorší noční můra velkých potravinářských firem se odehrává v uličkách amerických supermarketů.
Zákazníci, kteří jsou unaveni vysokými cenami a vysoce zpracovanými balenými potravinami, stále častěji nakupují u menších potravinářských značek, což ohrožuje růst miliardových produktů konglomerátů, jako je Unilever .
Vezměme si majonézu Hellmann’s, jednu z největších světových značek společnosti Unilever. Toto koření ztrácí podíl na trhu ve prospěch méně známých konkurentů, jako je Duke’s Mayo, která vznikla na jihu USA, a Mike’s Amazing mayo, která získává na popularitě na severovýchodě USA, kde je podle svých slov nejrychleji rostoucí značkou koření. Obě jsou často za nižší cenu než Hellmann’s.
Například cena třicetiuncové sklenice Duke’s je nižší než 5 dolarů, zatímco cena Hellmann’s za stejnou velikost je 6,49 dolaru. Podle odkupní společnosti, která v lednu koupila její mateřskou společnost Sauer Brands za přibližně 1,5 miliardy dolarů, je nyní jednou z nejrychleji rostoucích značek majonézy v zemi s obratem více než 100 milionů dolarů.
Podíl značky Duke na trhu vzrostl z 6 % v roce 2021 na 9 %, uvedl Joe Tuza, ředitel pro růst společnosti Sauer Brands. Podle Tuzy je majonéza bez cukru pátou největší značkou na trhu v zemi, hned za Hellmann’s a dalšími značkami Kraft Heinz a Unilever.
