Vedení společnosti Netflix Inc (NASDAQ:NFLX) si stanovilo za cíl dosáhnout do roku 2030 tržní hodnoty 1 bilionu dolarů. Na nedávné interní strategické schůzce se vrcholní představitelé podělili o svou vizi zdvojnásobit tržby společnosti a ztrojnásobit její provozní příjmy do konce desetiletí, uvedl deník The Wall Street Journal s odvoláním na osoby, které se schůzky zúčastnily.
Společnost plánuje zvýšit své roční příjmy z loňských 39 miliard dolarů na téměř 80 miliard dolarů do roku 2030. Netflix také předpokládá, že jeho celosvětové příjmy z reklamy vzrostou na 9 miliard dolarů, což je výrazný nárůst oproti letošním 2,15 miliardám dolarů pro americký trh, které odhaduje společnost eMarketer.
S cílem dosáhnout provozního příjmu ve výši 30 miliard dolarů, což je nárůst z 10 miliard dolarů v roce 2023, si Netflix zřejmě věří ve svou dlouhodobou ziskovost, a to navzdory současným ekonomickým problémům a konkurenčnímu prostředí v oblasti streamingu.
Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023 zaznamenala platforma výrazný růst, když jí celosvětově přibylo 18,9 milionu předplatitelů. Díky tomuto nárůstu dosáhl celkový počet uživatelů Netflixu 301,6 milionu. Vedení společnosti nyní usiluje o zvýšení této základny předplatitelů na přibližně 410 milionů do roku 2030, přičemž se v rámci této expanze chce z velké části zaměřit na mezinárodní trhy, jako je Indie a Brazílie.
Vedení společnosti Netflix Inc si stanovilo za cíl dosáhnout do roku 2030 tržní hodnoty 1 bilionu dolarů. Na nedávné interní strategické schůzce se vrcholní představitelé podělili o svou vizi zdvojnásobit tržby společnosti a ztrojnásobit její provozní příjmy do konce desetiletí, uvedl deník The Wall Street Journal s odvoláním na osoby, které se schůzky zúčastnily.
Společnost plánuje zvýšit své roční příjmy z loňských 39 miliard dolarů na téměř 80 miliard dolarů do roku 2030. Netflix také předpokládá, že jeho celosvětové příjmy z reklamy vzrostou na 9 miliard dolarů, což je výrazný nárůst oproti letošním 2,15 miliardám dolarů pro americký trh, které odhaduje společnost eMarketer.
S cílem dosáhnout provozního příjmu ve výši 30 miliard dolarů, což je nárůst z 10 miliard dolarů v roce 2023, si Netflix zřejmě věří ve svou dlouhodobou ziskovost, a to navzdory současným ekonomickým problémům a konkurenčnímu prostředí v oblasti streamingu.
Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023 zaznamenala platforma výrazný růst, když jí celosvětově přibylo 18,9 milionu předplatitelů. Díky tomuto nárůstu dosáhl celkový počet uživatelů Netflixu 301,6 milionu. Vedení společnosti nyní usiluje o zvýšení této základny předplatitelů na přibližně 410 milionů do roku 2030, přičemž se v rámci této expanze chce z velké části zaměřit na mezinárodní trhy, jako je Indie a Brazílie.