Italský výrobce luxusních svrchních oděvů Moncler ve středu vykázal vyšší než očekávaný nárůst tržeb za první čtvrtletí, a to díky silným prodejům na volném trhu a odolné poptávce v Asii.
Společnost vykázala za čtvrtletí končící v březnu tržby ve výši 829 milionů EUR
EUR, přičemž tržby vzrostly o 1 % při konstantním i běžném směnném kurzu.
Tržby značky Moncler vzrostly o 2 %, opět bez vlivu měnových pohybů, přičemž Asie předstihla Evropu a Ameriku ve výkonnosti.
Tržby menší značky Moncler Stone Island mezitím poklesly o 5 %, a to i přes dvouciferný nárůst přímého prodeje. I zde se Asie ukázala jako nejvýkonnější region.
Velkoobchodní segment společnosti utrpěl ztrátu kvůli časovým posunům v dodávkách mezi prvním a druhým čtvrtletím oproti loňskému roku a také kvůli pokračujícímu hledání distributora.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky